VW Klub
VW - Forum => VW - Tuning => Temu započeo: NenadPavlovicVW Septembar 24, 2014, 07:56:59 posle podne
-
Sta mislite da li pomaze u snazi ubacivanje turbine u golfa 2 1.6D, i jel bolje ubaciti od 1.6, ili od 1.9..? majstor1
-
ne pomaze. . . koristi pretragu ima dosta tema u gde je opisano zasto turbina ne moze na obicnog dizela. . .
EDIT: evo jedne http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=3691.0;wap2 (http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=3691.0;wap2)
-
Ubaci od g3 1.9td komplet motor
-
i sta ce postic. gora lesina nego 1.6 td
-
U svakom slucajubolje prima gas i ide motor sa turbinom nego bez nje. Ja imam licno dvojku staru u selu koju vozi otac sa TD-interculer motorom i mnogo bolje ide od obicnog. Vozio sam i rodjakovog bez turba. Ni jedan ni drugi nemaju nesto posebno sredjene motore i oba troskare ulje solidno. Sasvim je druga stvar i razgovor u kakvom stanju je motor i tako to. Rec je o tome jel jaci motor sa turbom ili ne od obicnog?
-
1.6 sa intercoolerom je raketa za 1.9 td
-
Raketa je za crtu, ostavljao sam drugarovu trojku za celu duzinu daleko pre saltanja u trecu, ali za svaki dan 1.9 ima veci obrtni moment na nizim obrtajima sto se i ocekuje od dizela. ;)
Mada je 1.9 znao da popije malo vise, makar taj njegov.
-
Rekao mi jedan majistor ovde iz mog mesta da je bolje da stavio turbinu od 1.9 bolje ce da vuce a manje ce da trosi, zbog toga sam hteo da se posavetujem i sa vama.. :26
-
Je l' ti smeta sadasnja potrosnja na tom motoru? Koliko ti trosi 1.6D ?
-
Dvojkin 1,6 td sa interkulerom ima 80ks,ide odlicno jer je dvojka prilicno lagana,sto se tice prepravke obicnog dizela na turbo to je komplikovano za onog ko se nerazume.
Trebaju klipovi od Turba,dihtung glave sa kojim ce da podesi stepen kompresije,dorada na glavi da pecurke ventila budu upustene koliko je potrebno za td motor.
Kada se odradi mehanika potrebna je bos pumpa od td i interkuler koji mnogo znaci na ovom motoru jer mu turbina nema hladjenje vodom.
Nadam se da sam bar priblizno docarao sta i kako treba,sve ovo fizicki moze da stane na obican 1,6d ali posle krace voznje mozes da racunas da imas prolupao motor.
:45
-
na 1.6 intrkuleru turbina je hladena vodom
-
Ubaci drugi motor td orginal kakve crne budzevine druze, zavisno od stanja kakav bude remontuj i cao zdravo vozis i uzivas ko dingospo driving
-
To mu je pravo resenje
-
Ajde kad je vec covek otvorio temu da pitam.Kakva je procedura oko ubacivanja interkulera na 1.6TD?Ima li dosta prepravki?I jel samo treba interkuler ili jos nesto?
-
cooler i creva. samo mislim da nije bas lako naci te cooler sto su isli na td+i, ili neki univerzalni cooler. al to je bacanje para.
-
na td i td interkuleru nije isti turbo i jos ponesto
-
paul znam za neke razlike, al momak hoce samo da ubaci cooler na svoj td, ako sam ja dobro shvatio. a za to mu treba samo cooler i creva. i dobice malo vecu turbo rupu. biggrin
-
Nasao sam jedan interkuler za 20-30e.Bez creva.Kaze da je sa golf 2.Cisto pitam kakva je procedura da se to ubaci.Jel potrebno posle dodatno neko podesavanje itd?
-
Ako ubaci interkuler na obican TD dobice da se manje motor greje i da malo bolje ide jer kako sam vec gore naveo da mu turbina nema hladjenje vodom pa samim tim zna i da se dobro greje.Vec je Paul rekao da je turbina sa vodenim hladjenjem samo na modelu 1,6TD sa fabrickim interkulerom,da neponavljamo vise puta.
Da nebude zabune za one koji se manje razumeju, nije isto 1,6 TD i 1,6 TD interkuler, ali ovaj drugi nije TDI, TDI je motor konstruktivno drugaciji.
-
scirocco 16vg60 Druze znaci ne moze se nista izgubiti,samo dobiti ubacivanje interkulera?Mislim u ovom smislu ako uzmem taj fabricki sto kaze ovaj prodavac.I ne odgovori da li ima nekog podesavanja mozda posle ugradnje?Inace desava mi se kad auto ugasim kad se vratim sa voznje ,cuje se kako turbina kao zuji par sekundi.Ne znam samo da li je to normalno.
-
Neces nista izgubiti,morace neko strucan da ti podesi kolicinu nafte i pritisak turbine pod bustom jer ces dobijati hladniji vazduh koji je samim tim i gusci pa ga ima vise i bolje motor sagoreva.
Ti nemozes dobiti da imas 80ks kao fabricki model td sa interkulerom jer vec ja paul rekao da on ima i drugaciju turbinu, ali ce u svalom slucaju raditi bolje,nece raditi bolje samo u slucaju da je losa turbina.
-
Videcu sa ovim ako bude taj interkuler original,pa cu da uzmem.Jer se ne vidjaju cesto po oglasima.Pa negde bih posle oterao da mi to podese.Znam da ne bih izvukao 80ks,jer motor vremenom koliko sam cuo i gubi snaguA ne rece mi jel normalno ono sto se cuje kao turbina kad ugasim kola?To je par sekundi 2-3 sekunde samo.
Izvinjavam se sto malo off-ujem ovu temu coveku.
-
Videcu sa ovim ako bude taj interkuler original,pa cu da uzmem.Jer se ne vidjaju cesto po oglasima.Pa negde bih posle oterao da mi to podese.Znam da ne bih izvukao 80ks,jer motor vremenom koliko sam cuo i gubi snagu.A ne rece mi jel normalno ono sto se cuje kao turbina kad ugasim kola?To je par sekundi 2-3 sekunde samo.
Izvinjavam se sto malo off-ujem ovu temu coveku.
Izinjavam se i moderatorima.Umesto da izmenim,kliknuo sam na "citat" :(
-
Neces dobiti 80ks ne samo zato sto motor vremenom gubi snagu, nego ti se razlikuje turbina, bos pumba i bregasta u odnosu na model sa interkulerom.
Normalno je da se cuje turbina i kad ugasis motor, ali posle svakog "stiskanja", nikad nemoj odmah da gasis auto, jer je to smrt za turbinu, uvek sacekaj da odradi 3-5 minuta u mestu da se ohladi ulje itd. ;)
Sto se tice samog interkulera, trebaju ti jos creva, nosaci (njih mozes i sam da napravis), plastike za dovod vazduha (njih mozes isto nekako da improvizujes), mada je najbolje kada bi sve to dobio u ceni.
Inace, moze da se desi da ti se poveca turbo rupa zbog duzine creva. Iskreno, ono mesto gde interkuler stoji fabricki je jako lose, jer se greje od motora, i bez onih plastika koje usmeravaju vazduh, taj interkuler i nema neku funkciju.
-
Hvala na objasnjeno oko turbine Medisone. :46 Koliko sam primetio to mi se od skoro i cuje.Ili ja nisam obracao paznju.Sve je moguce,jer ga obicno "gazim".
Poslacu ovome poruku da vidim jel ima i te ostale delove sa interkulerom.I ja sam nesto bas razmisljao oko onog fabrickog mesta.Bas je lose postavljen.
-
Nema na cemu, mozes i da improvizujes sa interkulerom, da ga stavis negde napred kod hladnjaka za vodu. Imas kod Fice u temi kako je on odradio i kako da odradis creva, mada u tom slucaju i ne mora da bude fabricki interkuler, cak je i bolje da uzmes neki tanji i duzi.
Znam da je clan rajko odavno na svojoj dvojci ugradio interkuler na obicnom td-u i da je bio zadovoljan, malo je bolje isao preko 3000 obrtaja i po njegovom iskustvu je i manje dimio tada, ne moze da skodi, ja mislim. ;)
-
Kod mene je ic od neke lancije jedino sto nije lepo odradjeno to su cevi predugacke su, a ja nisam hteo da ulazem pare u to da menjam jer menjam ceo motor.
Kod mene sam probao i da izbacim ic i vozio sam bez njega, i auto mi je isao osetno losije mada malo je i crevo od truba do usisne grane bilo savijeno jer kad sam zamenio lulu na usisu nije se sve najbolje gadjalo pa je na punom gasu turbo pravio veliki pritisak i wg je otvarao tako da mi pritisak nije konstantan bio.
-
Imate moju temu o ugradnji turbine pa kasnije i interkulera na 1.6 d , objasnjeno je sve detaljno. Samo se finansijski vise isplati ubaciti komplet drugi motor.