VW Klub
VW - Forum => VW - Tuning => Temu započeo: pekar April 22, 2008, 05:21:02 posle podne
-
http://i277.photobucket.com/albums/kk50/pe...08/DSC00319.jpg (http://i277.photobucket.com/albums/kk50/pekar_2008/DSC00319.jpg) Bratici da se pohvalim,stavio sam K&N pecurku,zvuk je ok.kada se upotpuni sa sportskim loncem,onda je ludilo,sto se tice ostalog,prvi utisci na kratkom mi izgledaju da motor stvarno lakse dise! PoozZ!
-
Pekare,a koliko te para to izashloi jesi imao problema prilikom montiranja?
-
pecurka sa adapterom na protokomeru i sa postarinom me iznelo sve 115eur.sa ugradnjom nikakvih problema,izbacis kutiju sa filterom ubacis pecurku drzac napravis kako ti odgovara i gde ces ga usrafiti,ona crevca iz kutije sto su bila jedno sa sve kutiju se izbacuje a ovo drugo se stavlja pozadi glave motora gde ide crevce,ima bas za njega kao rakljice na tom crevcetu i tu ga ubacis i to je cela prica,posle samo si sprovedes nekim crevom ili cime vec hoces,hladan vazduh do pecurke da bi uzimala,i to traje ugradnja nekih pola sata do 45min.
-
Lepo je to kad nemas plin
Ja da stavim pecurku kod mene odma bi poceo da radi kao da ima falsh vazduha i ebi ga.
Jel iko stavljao mozda K&N na auto koji ima plin????
-
ej prika, ja sam PROBAO da stavim prosle nedelje na mog polo-a slican filter jakog protoka (u pitanju je Yed) stvarno ima lepsi zvuk, isto radi motor...sve lepo upali ide, i posle par min samo se ugasi i ni da mrdne....to se odnosi na gasni uredjaj, na benzin radi bruka...napominjem da nisam stelovao nista,samo montirao...imam brc plin....tako da sam ga vratio brze bolje....e sad dal bi dobio nesto stelovanjem, nisam imao vremena da ispitam...pozdrav
-
Ne moze na plin jer ne sme da ima dosta vazduha, ako recimo poptuno izvadish filter vazduha motoru na plin, nece moci ni da se upali, sto znaci da mu visak vazduha smeta.
A nije preporucljivo da se stavlja pecurka ako imate protokomer...
-
Ma najveca boljka je topli vazduh. Cim se motor ugreje pecurka ga vuce. Zato je dobro napraviti dovod hladnog vazduha koliko god je moguce.
-
najbolje je ubaciti pecurku i napraviti na krilima skrge, ali kosta djavo ipo...
evo i jednog zanimljivog klipa, pa ko voli snagase, neka pogleda..
http://www.youtube.com/watch?v=xgHSOQocHuA (http://www.youtube.com/watch?v=xgHSOQocHuA)
-
znam sigurno da si se razocarao u zvuk da si ocekivao da ce to da se cuje bruka mnogo jace,da se ne lazemo jedino na 1,8 16v,na 2,0 16v.da ne govorim o vr-u i zvuku sa kn om,sve drugo su gluposti sto se tice zvuka,ma to veze nema sa zivotom.....iz licnog iskustva govorim 2.0 8v koliko sa, mogao da vidim mislim da je to tvoj motor je jedna raga jedna krava od 85 kw kojoj treba da da se pokrene da je to strasno...toliko,mojew misljenje je to ne lupam gluposti...toliko,ne zamerite mozda je van teme ali...izvadices ti to brzo....
-
Pa normalno je da ne moze se uporediti sa 16ventilcom i VR6,a i glupo je uporedjivati babe i zabe! A skinuti ga sigurno necu!
-
hteo sam da kazem da nema nikakvog efekta stavljati kn i bacati pare na filter za taj motor jer se ne dobija nista ali bukvalno nista,motor slabije radi nema vazduha vise trosi,ja sam za remus dao 280 e da bi stavio na auto na bas takav motor menjao sve ali dzabe nema efekta samo vizuelna lepota,terao sam drugare da ga oize da bih ja cuo kako se cuje i razocaravao se svaki put,uostalom vidim da je na prodaju ,ja sam moj prodao isto tako jer me je razocarao.........najgori motor 2.0 8v,ne bih ga preporucio nikome.tranja mrtva...a dobro si rekao babe i zabe.......
-
Na mom je autu( golf 1.6 gtd) bivsi vlasnik stavio K&N panel filter ali ga je cale verovatno zamenio jer nije znao da se on ne menja. Ali sam filter verovtno nije davao nikakav zvuk posto je naknadno IZBUSENA kutija od filtera i mogu reci da je zvuk odlican. Preko 2000 obrtaja reze skoro koliko i sam motor.
Znaci samo izbusite nekoliko rupa na filteru i dobicete ono sto dobijate K&N-om za mnogo vece pare. Provereno
-
hteo sam da kazem da nema nikakvog efekta stavljati kn i bacati pare na filter za taj motor jer se ne dobija nista ali bukvalno nista,motor slabije radi nema vazduha vise trosi,ja sam za remus dao 280 e da bi stavio na auto na bas takav motor menjao sve ali dzabe nema efekta samo vizuelna lepota,terao sam drugare da ga oize da bih ja cuo kako se cuje i razocaravao se svaki put,uostalom vidim da je na prodaju ,ja sam moj prodao isto tako jer me je razocarao.........najgori motor 2.0 8v,ne bih ga preporucio nikome.tranja mrtva...a dobro si rekao babe i zabe.......
Jeste na prodaju,ali ne sto me razocarao,jer i kada sem ga kupio znao sam kao i sto svi znaju da je slabiji od 16v,vec sam ga bio uzeo zato sto je ekstra ocuvan i plus sto mu je moj burazer bio prvi vlasnik,a prodajem ga jer hocu uzeti cetvorku,inace sto se tice konkrektno motora,ne mogu reci da je neki trkac,ali za 50000km koliko sam preso sa njim,nikakvih vanrednih ulaganja,sem ulja,guma i kocnica,sto mi je jako bitno,ka sto ima automobili koji ti pojedu gomilu para jer se vecito nesto kvari,tako je moj ortak najebo sa puntom 2003g,da ga je posle godinu dana bukvalno poklonio samo da se otkaci od njega,dok sa VW nije takva prica bez obzira o kom motoru se radelo!
Uf zaboravi da kazem sto se zvuka auspuha tice,izbacis srednji lonac pa onda stavis veci promer cevi od katalizatora do zadnjeg lonca,NPR.fi51 kao sto sam ja uradeo,e onda perverzija od zvuka ne izostaje,jos sada i katalizator je izbacen,tako ne sto je moj nego kod svakog bi se tako cuo ekstra kada se to odradi ,pokusacu neki klip da ubacim,mada mi vec par puta nije poslo za rukom.
-
klip okaci na youtube, neznam zato ti neuspeva?
-
Ne uspeva mi nikako! vecito mi izbacuje za pasvord da nije uredu nemam pojma koj mu je!!!
-
Lepo je to kad nemas plin
Ja da stavim pecurku kod mene odma bi poceo da radi kao da ima falsh vazduha i ebi ga.
Jel iko stavljao mozda K&N na auto koji ima plin????
i ja sam imao ponudu da stavim k&n filter u moj golf 2 1.6b sa plinom, ali nije nikako bilo mesta pa sam odustao, ali kad pogledam ovde kako to sve nije dobro za plin, i ne kajem se sto ga nisam ugradio.
-
i ja imam K&N filter malo je veci od pekarovog ali je oblik isti.........i to na 1.6 td......dosta je dobio na zvuku.....bas se cuje kako reze......ali koliko je i dobar toliko je i los....cuo sam da ne valja da usisava vruc vazduh....sad ja ne znam koliko je to tacno ali......mozda ,ne znam........kao treba napraviti kutiju za K&N.....da ne bih usisavao vruc vazduh iz motora......ali da li se sa njim menja zvuk,menja se.....imam ga ja...i mogu vam reci da sam zadovoljan....... yupi3ti cheers
-
ja sam dovuko jos jedno crevo do pecurke sa hladnim vazduhom,e sad video sam jos bolje resenje da ne uzima vruc vazdu negde po netu,uzeo lik staro kuciste od klasicnog filtera,povadio sve iz njega sto ima one pregradice i ITD, vratio ga na staro mesto i u njega umesto panela ostavio isto pecurku poklopio ga i sljaka,mnogo je bolje jer onda nema uopste vruceg vazduha ;) cekam samo malo toplije vreme i odmah to odradjujem,a sto se tice zvuka e tu sad neverujem da ce se nesto cuti jer ce kutija da ga ugusi.
-
pa sta ce ti onda K&N kad ne poboljsava snagu i zvuk nece promeniti.........??????? lollol lollol onda vrati stari.......a taj prodaj.........salim se......najbolje resenje ti je da usmeris nekako vazduh sto dolazi od spolja u K&N......i nemas da brines....mada ja sam ga koristio godinu dana onako bez ikakvih usmeraca itd.....i nista......sad je trenutno onaj njegov fabricki......(zimski rezim)...... bonk ali cim se malo prolepsa vreme vracam ga... ;)
-
ma ja sam doveo crevom jos hladnog vazduha od prednjeg branika i to sve sljaka odlicno driving,ali probacu i ovo bez obzira,pa vide ce mo kako ce biti.
-
Ma sto se tice zvuka, barem sam siguran za 1.6 td, kao sto sam vec rekao: samo se IZBUSHI kutija od filtera ;)
Mnogo je jeftinije i nema stetnih posledica lollol
A najbolje da izolujes pecurku od motora nekim termo-izolatorom i dovedes cevkom spoljasni vazduh. Sigurno je svako primetio da mu leti auto mnooogo bolje u toku noci nego preko dana kada je 40 stepeni C pa se motor vise "muci" ;)
-
Gde se busi kutija? Kolike rupe? Daj neku sliku...
A zar kroz te rupe nece ulaziti topao vazduh iz motora i tako smanjiti snagu?
-
da,okaci slike...ja planiram da ubacim k&n,pa sad citam ovo i premisljam se...meni treba samo zbog zvuka...ako pomaze to busenje kutije da probam to...daj slicice clap
-
Pa pecurka ce ubaciti 10 puta vise vazduha nego te rupice, a ako hocete lepo izolirajte kutiju dodatnom pregradom ;)
Za slike se izvinjavam, ali ne mogu da okacim jer ovde u Krusevcu nemam komp...
Izbusena je kutija na donjoj polovini, sa strane, najobicniji krugovi, 4-5 komada precnika oko 4-5cm ;)
A ako bas hocete pecurku, ne morate da uzimate bas K&N, ima i drugih manje poznatih marki koje su jeftinije, a cuo sam da i ove sa buvljaka od 20e super rade posao, zvuk isti beer
-
Pa pecurka ce ubaciti 10 puta vise vazduha nego te rupice, a ako hocete lepo izolirajte kutiju dodatnom pregradom ;)
Za slike se izvinjavam, ali ne mogu da okacim jer ovde u Krusevcu nemam komp...
Izbusena je kutija na donjoj polovini, sa strane, najobicniji krugovi, 4-5 komada precnika oko 4-5cm ;)
A ako bas hocete pecurku, ne morate da uzimate bas K&N, ima i drugih manje poznatih marki koje su jeftinije, a cuo sam da i ove sa buvljaka od 20e super rade posao, zvuk isti beer
da, ali ja sam cuo da one sa buvljaka propustaju i vise prasine?! sad neznam koliko je to dobro
-
Video sam temu gde lik stavlja na 1.6 motor KN filter,pa se pitam da li da ja stavim KN filter na moj Scirocco 2 1.8 i sta dobijam time?Imam KN filter viska jer sam se zeznuo kada sam kupovao za Corrado,pa ako ce biti nekih poboljsanja sto da ga ne stavim :)
-
dobices samo lepsi zvuk ;)
-
A sto se tice nekih performansi?A jel to nikako ne moze da osteti motor?Time dobijam veci usis zar ne?
-
malo bolji odziv na papucicu gasa i to je to ;)
-
A jel moze da skrati radni vek motora :)?
-
ma jok,moze samo protokomer pre da ti crkne ako ga imas
-
A gde se nalazi protokomer?Onde na pocetku usisa jel da?Imam neko malo crevo koje je tu spojeno,jel to to?
-
stoji pre kucista od filtera i ide instalacija do njega na dzek,ako ti nije original taj k&n ja ga nebi stavljo
-
Nema instalaciju,onda nema protokometar zar ne?Onda mogu opusteno da stavim?A na Corrado sam stavio neku kopiju KN filtera i manji je od originalnog koji je bio,jel to moze da ima neki los efekat na motor?
-
verovatno onda da nemas,stavi probaj kako se ponasa nece mu nista biti,original ima bolju filtraciju znaci vise guta vazduha od onih pijacnih i vise traju,i ja imam na mk3 k&n vec god dana
-
Imas original ili pijacarac biggrin?Ma meni je bitno samo da motor ne moze da se osteti
-
mozes opusteno da stavis kn filter, ali NISTA sem zvuka neces dobiti
zvuk je dosta lepsi i mozda dobijes trip da auto ide bolje, a ukoliko bude vukao vruc vazduh samo ces izgubiti na performansama
-
Kako da sprecim da vuce vruc vazduh biggrin?Da probam da ga odvojim sto vise od motora?
-
tako nekako
-
Ok hvala ti puno!!!!Jedino me je jos strah,posto se skida fabricki filter da ne moze mozda da uvuce neki sraf ili tako neku glupost usput,posto se u onoj cevi nalazi klapna sa oprugama?!!!!Jednom se to desilo mom caletu na njegovom autu pa je morao da otvara motor....... boodala
-
kralju, a koji je to motor u pitanju tacno????? ako je k-jetronic ne bih ti preporucio KN stavljati....
-
1.8 66KW?Mislis ako ima K glavu?Nema K glavu
-
da, mislio sam na sistem ubrizgavanja s k - glavom, nije bas pogodan za ubacivanje KN, a ovo ostalo samo naprijed......
-
Ljudi znam da sam dosadan,ali mene samo jedna stvar brine,onaj dovod toplog vazduha u usis ako znate na sta mislim? boodalaZato sto se skida fabricki filter i onda taj vazduh nece biti filtriran......a na filteru vidim neku cadj i prljavstinu koja se bojim da odatle potice,pa se bojim da ce sve to zapusiti karburator ako skinem fabricki filter?Sta vi mislite o tome?
-
Ako je filter prljav, to je dobra stvar, znaci da dobro filtrira. Sta je sve izaslo iz onog mog filtera kad sam ga prao, a koriscen je bio manje od godinu dana, oko 7000km sam presao sa njim. A tvoj je kn tako da nemoj nista da te brine, filtrirace dobro.
Vruc vazduh jeste problem, daj sliku motornog prostora da vidimo, u principu treba da bude sto dalje filter od motora, najbolje i da se pregradi nekako i da ima dovod vazduha, tj. makar da bude sto blize maski. ;)
-
Nisi me razumeo nisam dobro objasnio.....Za Corrado sam te pitao kako da operem filter,a na Scirocco hocu da ugradim KN.A prljavi filter koji sam spomenuo je fabricki filter na Sciroccu,onaj kockasti,znas na sta mislim?Ti imas golf 2 zar ne?On ima istu onu plastiku na karburatoru za usis kao Scirocco.E sad mene brine sledeca stvar,on ima jednu cev kroz koju uvlaci svez vazduh i tu ce ici KN filter,ali ima i onu drugu koja ide u usis i izlazi negde iz motora pored usisne grane,ako znas na sta mislim?Problem je sto kad skinem fabricki filter taj vazduh iz te druge cevi nece biti filtriran pa se plasim da mi ne zapusi nesto?Nadam se da sam sada lepo objasnio biggrin.Izvini na eseju biggrin i hava ti!!!!
-
Ja imam dizela, tako da nemam karburator biggrin
Daj sliku najbolje da vidim. U principu, mozes da stavis kn panelni filter, koji je specificne mere za svaki model, jer se samo zameni umesto tog kockastog. A ako stavljas pecurku, onda skidas kutiju za filter za vazduh, i na njegovo mesto montiras pecurku, s tim sto onda mozda mora malo da se budzi ako ne odgovara fi creva, mada obicno kn daje adaptere. ;)
-
Sta vi ljudi mislite? Znam da ima milion tema ali me konkretno interesuje. Cena originalnog K&N filtera ovde u Kanadi mi je skoro slicna kao za obican. Razlika je 10-15$. Jel se isplati i da li cu da dobijem nesto od toga?
-
Koliko ja znam ( chitao sam ovde po forumu milion tema) Dobicesh samo bolji zvuk i nishta vishe. Neka me ispravi neko ako greshim. boodala
-
Jel znate ljudi? Malo mi je hitno posto popodne trebam da narucim filter.
-
drug ja sam na moj gtd stavio panelni kn filter vazduha i iskreno mozda je malko zivlji na gasu ali to mozda ali zato turbina se cuje 10x bolje i malko je bucniji motor.
-
Golf 5 se u Kanadi zove Rabbit? Ili je to paket opreme?
Dobices zvuk, potrosnju malo vecu, i osecaj da ti auto ide brze i da bolje ubrzava - zbog zvuka :)
-
Kad je tu izaso Golf 5 ovde se cetvorka prodavala. Tek je 2007 izaso Rabbit kao petica i do skoro se prodavao. U medjuveremenu dok ej radjen Rabbit cetvorka je prekinula i izaso je Golf 6. Inace u Rabbita ide standardni motor od 2500 kupika i 150 konja. Paketa opereme nema. Standadrdna operema je klima, tempomat 12 air bagova... Samo se naknadno doplacuju lepsa sedista, grajanje u sedistima, neka poseba opcija za sneg i mozda jos nesto, ali ja niznam. U svakom slucaju svi su slicn, radji su manuelni uglavnom su automatici.
-
Uglavno kada se cone K&N filter stavlja na motore sa turbinom oseti se razlika u perfomansi, doduse mala, na auto od 150 KS kao tvoj dobices lep zvuk i veoma malo u perfomansi, ja ti preporucujem da uzmes cone filter pogotovo ako pricamo da je original K&N ali pod uslovom da blokiras udar toplog vazduha od motora ka filteru, nesto kao ovo ili idi na ovaj link http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=69-9503TFK: (http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=69-9503TFK:)
(http://s15.postimage.org/lho98ljqz/57_3031_1.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s15.postimage.org/yacd8ivcr/image.jpg) (http://postimage.org/)
-
Rabbit je samo 2.5 tdi? a sta se desava sa GTI-om, kako se on zove? Izvinite za off, interesuje me ovo :)
-
Rabbit je naziv za americko trziste golfa :)
-
Gti je gti. 2,5 naravno benzinac, nije to Evropa biggrin
Uzmi kn ako je tako jeftin, ako nista drugo, isplatice se s obzirom da se ne menja. ;)
-
Niko, koliko je tamo K&N, panelni, a pecurka. .. ?
-
sa K&N-om, sigurno nece ti povecati potrosnju,veruj mi,provereno unazad niz godina, a bice puno lakse motoru jer lakse dise ;) tako da ti je moja preporuka da uznes K&N :rolleyes:
-
Hvala na preporuci. Uzecu. Cena za onaj sto ide u motor u obliku Pravougaonika je oko 70$. A obican oko 50. Tako da cu da uzmem to. Mada mi tata nesto kaze. Kao ako je to toliko dobro zasto nisu fabricki ugradjivali... Ali dobro. Neznam kako da mu objasnim vise.
Sto se tice pitanja za motor. Motor je 2.5 brnzinac, 150 konja. A Gti se neprodaje kao gold nego samo VW GTI. Njegov motor je 2.0T sa 200 konja i ima 6 brzina. Jedina razlika izmedju njih je prednja maska, motor, menjac, felne i sedista. Nista vise. A cena skoro dupla.. Ja sam licno voleo GTI da uzmemo ali nije se imalo para... Ovaj ispao nesto ispod 8000€ sa 96000km...
Jos jednom hvala na odgovorima. Ukoliko neko ima jos da doda slobodno a ako ne sto se mene tice tema moze pod lock.
-
Imaš panelni i pečurku.
Ne znam koji ti je to obični.
Pečurka će dati malo jači zvuk, panelni neće.
Ako je mala razlika sa običnim definitivno uzmi KN bar će se isplatiti jer ne moraš da ga menjaš više nikad.
Taj isti filter u Srbiji izađe oko 115$... ipak je kod nas standard jači
-
Taj isti filter u Srbiji izađe oko 115$... ipak je kod nas standard jači
mnogo smo jaki lollol lollol lollol
-
Na panelni sam mislio. A neznam kako bih ovaj drugi stavio i gde bih ga smestio.
-
Cekaj, od kog materijala je fabricki? Ne ide mi u glavu kako moze da kosta toliko...
-
Pa lepo. Lopovi. Sve kosta mnogo. Ja sam filter kabine platio 40$. A ovaj mislim da je najobicniji.
-
cc, za moju dvojku 450 din, a najveci je sto je isao u dvojku. Ako je isti ili makar slican materijal, onda je kradja bas...
Uzimaj kn i ne razmisljaj biggrin
-
Ma to je američki kontinent tamo imaš stvari koje su smešno jeftine i bolesno skupe. Ja sam skapirao da je sve na foru ako prođe - prođe.
Pre neki dan gledam Wheelers dealers... reparacija menjačana 911 Porš košta 2500 FUNTI bonk
-
Intresuje me dal neko ima k&n pecurku na tdi motoru 105ks, neka iskustva, posto bih hteo da stavim pa me intresuje dal se to isplati stavljati ili ostati na fabrickom filteru.....
-
to ti je samoda ti pre crkne protokomer,zaboravi na to
-
imao na skodilaku ... masu km nesto sam ga drzao, redovno pranje na 10.000km ... nikad crko protkomer ... ali apsolutno nista ne znaci, nit bolje ide nit neki drugi efekat, samo je bucniji za nijansu koju mozda i ne bi primjetio ... bacene pare na serijskom motoru ;)
-
+1 tapsac tapsac
-
Ja sam se popalio da stavljam KN na boru, al mi majstor rekao isto: bacanje para bonk
-
+1
-
Hvala na savetima.....
-
Samo panelni filter na dizel motor,pecurka nista ne znaci
-
ja nikakvu prednost nisam na panelni osjetio na chipovanom TDI-u osim sto svakih 10kkm filter operem a ne kupujem novi sto na 100kkm kolko iznosi garancija na filter uz redovno pranje znaci da sam ustedio oko 100e na ovim obicnim filterima. Apsolutno nzm nista ne dobijas nista ne gubis ... licno bih tih 60-100e kolko kosta dobar panel filter preusmjerio nedje drugo driving
-
Meni je dosta ljudi reklo da ima razlike,sto na tdi,sto na hdi,tdci,definitivno ima efekta.
Cak smo radili merenje na leonu top sport tdi 150ks,merili smo snagu na valjcima sa i bez KNa,davno je bilo ali mislim da je oko 5ks dobio. ;) Razlike definitivno ima samo sto je mala,i mnogi to ne osete.
Bitno je znati da on nije za dizanje snage,nego on omogucava da snaga bude podiguta.Ako radis neki tuning pozeljno je staviti KN jer omogucava bolji protok od standardnog filtera. ;)
-
Ja imam K&N ugradni (iste dimenzije kao papirni), nista karabudz i sisanje vrelog vazduha ispod haube :)
-
Pa jesi li osjetio kakvu razliku? :)
-
Ne . . . Jedino u novcaniku ;)
-
imam i ja panelni kn,razlika je neprimetna. Kupio sam ga za 15e polovnog od lika sto je prodao auto... Jedino sto sam ustekao pare za 7 servisa ali i taj filter mora da se odrzava. Matematika je jasna dva puta nista je nista,crva nije ni bilo!
-
da ne otvaram novu temu bezveze.dobio sam bmc cda airbox pa bih da ga ugradim na lupa 1.4tdi.dali moze?i kako da ga ugradim?
-
Drugari juce sam stavio K N filter na moj Corrado g60.I bas se primeti razlika ima mocniji zvuk i ide bolje.Interesuje me dali trosi vise sa njim jel po kompu ja bi rekao da manje trosi a bolje ide.Dali ima veza velicina filtera jel ovaj je malo manji cini mi se al ga negusi (pecurka je)Taj decko trazi 1000 dinara za njega.Na njemu pise K N jel to znaci da je original ili kopija.Jel puno 1000din za taj filter?
-
ako izgubis vise od 5-10ks onda je puno a ako ne dobijes 30-50ks onda nije original.ne dobijas nista sem zvuka ja sam na mk2 td stavljao iz zajebancije ono svira turbina milina za usi a on juri 30.1000din za kn a koliko kosta obicni od 700 pa na gore jedino ako ga je mako negde pa daje posto zasta.jedina prednost orig.kn je sto se ne menja redovno kao obicni vec se cisti.opet samo zbog zvuka ti se cini da ide bolje .ps i zene znaju da je velicina bitna ako je mali onda moras da imas inzvarednu tehniku voznje i izdrzljiv motor posto ces zbog velicine stalno biti u crvenom delu obrtaja motora driving
-
Ili tvoj preghodni filter vazduha bio strasno prljav ili se zbog zvuka kn filtera tripujes da ide bolje.
-
Daj sliku, za 1000 din. se kupuje Pilot i ostala sra*a. Oridjidji KN je od 60e pa navise. Moze da ima malo bolji odziv na gas, ako je sve ostalo fabricki, nema nista od snage.
-
Ubacicu sutra sliku kn.Ja mislim da je original.Ima neverovatno bolji zvuk i ide bolje sto posto,jel znam kako mi je auto isao pre nego sto sam ga stavio.Prethodni filter je bio skoro nov menjan pre 2 000 km.Osetio sam razliku i bolje povlaci u nizim obrtajima nego u vecim.
-
(http://s18.postimg.org/gm1q6sq2t/CAM00277.jpg) (http://postimg.org/image/gm1q6sq2t/)
(http://s18.postimg.org/7zygm7e2t/CAM00278.jpg) (http://postimg.org/image/7zygm7e2t/)
(http://s18.postimg.org/io27l1o1x/CAM00279.jpg) (http://postimg.org/image/io27l1o1x/)
(http://s18.postimg.org/qi2t6fvut/CAM00280.jpg) (http://postimg.org/image/qi2t6fvut/)
(http://s18.postimg.org/8mxdbqayt/CAM00281.jpg) (http://postimg.org/image/8mxdbqayt/)
(http://s18.postimg.org/z99u0pf5x/CAM00282.jpg) (http://postimg.org/image/z99u0pf5x/)
(http://s18.postimg.org/gd8qum2o5/CAM00283.jpg) (http://postimg.org/image/gd8qum2o5/)
(http://s18.postimg.org/yu35lfimd/CAM00284.jpg) (http://postimg.org/image/yu35lfimd/)
(http://s18.postimg.org/415uh4eth/CAM00285.jpg) (http://postimg.org/image/415uh4eth/)
(http://s18.postimg.org/imwv5dblx/CAM00286.jpg) (http://postimg.org/image/imwv5dblx/)
(http://s18.postimg.org/ckp8evn5x/CAM00287.jpg) (http://postimg.org/image/ckp8evn5x/)
(http://s18.postimg.org/x7dy076kl/CAM00288.jpg) (http://postimg.org/image/x7dy076kl/)
(http://s18.postimg.org/coj1v4sn9/CAM00289.jpg) (http://postimg.org/image/coj1v4sn9/)
Evo slika KN i obicnog.Dali je to original kn i dali vredi te pare?Jel dovoljno velik za g60?
Kako da ga operem posto nemam ono ulje za pranje original?
-
Bolje bi bilo ostaviti kutiju zraka i kupiti panel filter...po meni je gljiva sranje
-
To valja dok se ne ugreje motor, a cim motor izgura na radnu temperaturu gubis na perfomansama.
Moras ovako nesto da napravis pa da imas pun potencijal
(https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTui0jg9iVtCDNgc1TfhoxEJImVEHX1XtKaKCNJDVvDQ0aHqesS)
ili
(http://www.awe-tuning.com/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/a/w/awe_mk6_ccb_800_1.jpg)
.
(https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTV0Lqd4omguYekcJnop8_u0ewHbrx81Xf7RhVzabcxvoqLBb7xyg)
.
(http://www.golfmk6.com/forums/attachment.php?attachmentid=9848&d=1307056750)
.
(http://www.goapr.com/includes/img/products/carbonio_intake_mkv_tsi_013.jpg)
Osim ako nisi resio da samo proizvodis buku, tj kako ti kazes zvuk ;)
:45
-
ne znam ko je rekao da ko motora sa IC to nije toliko bitno, jer IC svakako ohladi taj vazduh, sto i jeste neka logika. Sad da li je tako i u praxi, jbm li ga :)
-
Aha.Dali je original ovaj KN?I jel dovoljno velik :48?Ako jeste onda cemo da napravimo i to ako nije oridjidji dzabe da pravim onda majstor1
-
Ja bih rekao da jeste...
-
Tnx beer
-
gde bih mogao da nadjem kn filter za golfa 4 i koliko kosta?
-
http://www.knfilters.com/search/appsearch.aspx?type=auto&year=2002&make=VOLKSWAGEN&model=Golf+IV&engine=1.9L (http://www.knfilters.com/search/appsearch.aspx?type=auto&year=2002&make=VOLKSWAGEN&model=Golf+IV&engine=1.9L)
http://deltad.rs/ (http://deltad.rs/)
koristi google
-
Jel hoces pecurku ili panel,hoces kopiju ili original?
Kopije po netu imas za 10ak evra,a originali od 50 pa na gore...