VW Klub
VW Klub => Prijatelji VW Kluba => Temu započeo: admin Novembar 04, 2010, 07:28:30 posle podne
-
(http://www.vw-club.rs/sponzori/smchip.jpg)
SM chip tuning - za članove VW Kluba popust na chip tuning od 10% do 20%.
Svetotrojcina 17
11080 Zemun
+381(0) 65 402 5 402
zemun@smchiptuning.com
http://www.smchiptuning.com
-
Za sva pitanja,pomoc,savet,stojim na raspolaganju
Pa slobodno navalite ;)
-
pozzzzzzzzzzzzz zanima me da cipujem passata 1.9 tdi 130ks na nekih 140 ili 150 konja. dal bi to bilo ok i koliko bi kostalo odprilike jel stvarno sam zainteresovan... hvala unapred pozzz biggrin
-
Za lupa 1.4 tdi 75 ks 2001g....
-
pasat b5,5 1.9 tdi 74kw 101ks 2001god koliko bi moglo da se izvuce i koja je cena mahac
-
Jel sve isto u zemunu i pazaru, posto su u zemunu predstavnici?
I jel imaju neke garancije
-
vw 4 2.0 116ks,moze li da se cipuje i na koliko driving driving?
-
@aco1984 imas sve na njigovom sajtu u katalogu boodala
http://www.smchiptuning.com/592/vw-golf-iv-2-0-115 clap
-
bonkhvala
-
Da ne bi odgovarao svakom ponaosob najlakse je da pogledate cene i performanse u nasem katalogu
http://www.smchiptuning.com/katalog/automobili
Tu imate sve sto bih Vam ja rekao
Bitna stvar,u katalogu, "cene sa popustom" to su vazece cene za clanove VW kluba. ;)
Ko nije clan opet moze da ostvari isti popust u novogodisnjoj akciji koja traje od 15.Januara do 15.Februara
-
Jel sve isto u zemunu i pazaru, posto su u zemunu predstavnici?
I jel imaju neke garancije
Da isto je, obojca smo predstavnici SM chip tuninga,s tim sto u kod nas u Zemunu clanovi kluba imaju popust,a u Pazaru bi morala puna cena da se plati.
Garancija je 3godine na software..
-
Koja je razlika izmedju ''optimum'' i ''power'' tuninga? Dovod goriva, pritisak turbine? Zasto bi tzv. power tuning bio skuplji 100 evra kad vas nista ne kosta da promenite pojedine parametre? Cime prvadate cenu ovih usluga? Sta moze da se desi sa software-om, pa na njega dajete garanciju 3 god.?
-
zar je moguce povecanje snage na golfu 3 1.6 75ks na ovaj nacin??? blink
-
Koja je razlika izmedju ''optimum'' i ''power'' tuninga? Dovod goriva, pritisak turbine? Zasto bi tzv. power tuning bio skuplji 100 evra kad vas nista ne kosta da promenite pojedine parametre? Cime prvadate cenu ovih usluga? Sta moze da se desi sa software-om, pa na njega dajete garanciju 3 god.?
Velika je razlika,prvo u performansama jedna je "jaca" druga je "slabija",u tezini pisanja te mape,power mapa je daleko komplikovanija i teza da se uradi a da nema nikakvih problema posle,dok za optimum mapu mnogo manje vremena treba da bi se uradila..SM power mape zahtevaju mehanicke prepravke na automobilu na atmo motorima uglavnom usis izduv,bolji filter vazduha a kod turbo motora naravno turbina,intercooler ,bolji izduv...E onda kad se sve to zameni na automobilu treba mapu prilagoditi da se izvuce najbolje sto moze na konkretno nase (Srpsko) gorivo,da ne dimi i da ide mnogo bolje od SM optimum mape...Kad sve ovo pogledamo i nije 100eur. razlike u ceni puno u odnosu na to koliko je veci rizik raditi power mapu nego optimum ;)
Sto se tice garancije ona je odredjena na 3god. cisto zbog nalepnice koja se mora nositi u tom garantnom roku ako neko zeli popust.Inace desava se da se uradi update na automobilu i da se mapa izbrise odnosno da se vrati na standard,ili da neko ako zeli prodati auto moze doci i da vrati na org,ili da se javi neki mehanicki kvar na autu i da mora da se vrati na standard da bi se to najlakse otklonilo...
Garancija znaci da se mapa nece ostetiti,izbrisati,i da neko uvek ima podrsku sa nase strane..
Sve u svemu to je formalno,i posle garantnog roka mi rado izadjemo u susret ako se javi neki od problema ;)
Ali mapa ne moze sama od sebe da se izbrise ili da danas radi a sutra ne..Ako si na to mislio
-
zar je moguce povecanje snage na golfu 3 1.6 75ks na ovaj nacin??? blink
Ne znam na koji konkretno nacin mislis?Ako mislis na chip tuning onda da,ali opet snaga SM power mapom se ne moze izvuci bez mehanickih prepravki ;)
-
mislim na ove podatke... http://www.smchiptuning.com/567/vw-golf-iii-1-6-75
-
Pa optimumom se snaga dobija bez prepravki samo remap, a za power mapu moraju prepravke
-
kod turbo motora naravno turbina,intercooler ,bolji izduv...
Kad sve ovo pogledamo i nije 100eur. razlike u ceni puno u odnosu na to koliko je veci rizik raditi power mapu nego optimum ;)
Kad sve ovo pogledamo, to zadovoljstvo ce kostati mnogo vise od 100 evra, ako se menja turbina, stavlja veci interkuler i bolji izduv...a tzv. SM power mape su i dalje custom mape koje radi vas kolega iz Gradiske.
-
Nisi mi jasan,pa ja pricam o ceni mapa a ne o delovima koji se stavljaju na kola..Ne moze nikako da bude isto raditi optimum mapu i power mapu i custom mapu..Ne znam sta pokusavas da mi kazes kako sve to treba da kosta isto?
-
Nemoj da se nerviras beer Ako ja o svom trosku zamenim turbinu, interkuler, izduv itd. normalno je da ce se osetiti razlika u snazi, a chip se prilagodi hardware-u i to je to...zvao se on custom, smart, optimum ili power chip.
-
Ma kakvo nerviranje,mozda moj tekst deluje tako ali ja sam u skroz drugom raspolozenju.. biggrin
Nego,ok dosli smo do toga da ti mislis da je isto raditi standardan motor,i motor kojem su promenjeni neki delovi i motor kojem su totalno promejeni delovi?Ali evo konkretno sto vise snage izvlacis iz motora,to je veci rizik samim tim je i cena veca,to je normalno i logicno..
-
Ok, ali to opet nema veze sa mapom, vec sa rizikom od kvara na motoru...na koji dajete garanciju bonk Da ne offujem vise, mislim da si shvatio sustinu mojih postova.
-
Pa kako nema veze,pa mapa je ta zbog koje ce motor raditi perfektno ili nece raditi uopste..Za power mapu se mora odvojiti mnogo vise vremena nego za optimum,power mapa puno vise zahteva,znanja, iskustva,umeca,sposobnosti i zasto bi je neko naplacivao isto kao obicnu mapu.. ;)
Da li ti je isto uraditi mapu na Golfu 4 tdi i na nekom 1.8t koji treba da ima nekih 350ks (sa prepravkama naravno),i da kazes mapa je mapa,a da tdi mozes zmureci da uradis koliko si ga puta radio,a na ovom drugom moras da potrosis pola dana,prvo zato sto se to retko radi,drugo zato sto je neko stavio te delove koji kostaju preko 2500eur. pa ti kazes ok ista je cena,a rizik 5x veci..Pa nije realno..Zasto npr. mapiranje Japanskih automobila kosta duplo vise od Nemackih.Pa zato sto je rizik duplo veci da se urade ti automobili kako treba. :rolleyes:
-
Mene nesto drugo zanima: jel se vrsi dyno merenje nakon chipovanja ili se konjici dobijaju na poverenje... Pozzz
-
Optimum, power, smart mape... Sve su to custom made mape. Pricao sam o razlici u ceni za tdi motor ''optimum'' i ''power'' mape...i tvrdim da onaj ko radi remapiranje utrosi podjednako vremena za jednu i drugu, promenom pojedinih parametara. Niko nije pominjao izvlacenje 350 konja iz 1,8T motora koji zahteva brdo novih stvari koje treba zameniti.
-
Pa tvrdi slobodno biggrin,ali nisi u pravu za power mapu treba mnogo vise vremena...Najprostije vise snage,iziskuje vise para u svakom pogledu, ako drugacije ne mogu da ti objasnim ;)
-
Mene nesto drugo zanima: jel se vrsi dyno merenje nakon chipovanja ili se konjici dobijaju na poverenje... Pozzz
Pa ko nema poverenja taj moze da izmeri,ali uglavnom ljudi na sam osecaj utvrde koliki je napredak posle chipa.. ;)
Podrazumeva se da to sto pise na papiru mora da bude ispunjeno,ali u vecini slucajeva ispada da automobili fabricki imaju manje snage nego sto pise u katalogu pa posle tuninga bude manja snaga ali razlika pre i posle chipa bude kolika je zagarantovana.
-
Najprostije vise snage,iziskuje vise para u svakom pogledu
E, to sam hteo da cujem lollol
-
Ali sam ubedjen da i dalje nisi shvatio bilo sta sto sam ti napisao biggrin
-
Meni je vazno da si ti shvatio sve sto sam ja napisao B) Uostalom, otkud ti znas koliko vremena treba za remapiranje kad ti samo ocitas mapu i posaljes u Gradisku?
-
Pa naravno da znam,lepo je znati i poznavati ono cime se bavis,mislim ne znam odakle ti hrabrosti da me pitas takve gluposti biggrin...
Uostalom mislim da tema odlazi daleko,a ti ako vec znas kako to sve funkcionise i ako se toliko razumes pravi ti mape bolje nego sto pravi Srdjan i sto ih ja upisujem, ;) i naplacuj ih po istoj ceni,u stvari naplacuj ove "jace" po jeftinijoj ceni radi fore lollol, ne znam sto ti ja smetam
-
Ne smetas mi ti, smeta mi tvoje neznanje. Imate vi konkurenta tapsac
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?board=42.0
-
Nije on jedini ima ih puno vise po celom su svetu da ne nabrajam... ;)
-
Ako je ovo kraj diskusije mogao bi sad da neki admin da pobrise sve ovo i zakljuca temu pa da sve vrste dogovora i pitanja idu preko PM
-
Ovo nema veze sa dogovorima, a pitanja su bila, cini mi se, dobrodosla? Niko nije racunao da ce se izjaloviti situacija :)
-
Meni ne smeta ;),a drugi su tu da prosude sta je dobrodoslo a sta ne,nije na meni to da diskutujem,ja sam tu da pokusam najbolje sto mogu da odgovorim na postavljena pitanja,a ako neko ima predrasude ili navija za neki drugi tim to nije do mene..Ja znam sta nudim ali najbitnije mi je da to bolje od mene zna hiljade zadovoljnih korisnika,i balkanski sampion u street raceu i da ne nabrajam dalje..Mene nije tesko ismejati i ja to dozvoljavam jer mi je odmah jasno ko je sa druge strane... B)A situacija se nebi izjalovila da ja to nisam dozvolio biggrin
-
Ko je sa druge strane? Nista ti nisi dozvolio, samo si pokusao da razjasnis nesto sto se razjasniti ne moze.
-
Pa tvrdi slobodno biggrin,ali nisi u pravu za power mapu treba mnogo vise vremena...
Ako ne znas kako se prave mape, bolje nemoj nista da odgovoris, a ako vec imate dyno, zasto onda nije besplatan za one koji cipuju kod vas, nego ispade da auta fabricki imaju manje snage? blink
-
Evo odgovoricu ja na ova pitanja,naravno ako dopustate.
Prvo stage 1 ili SM optimum je mapa koja je ovako deklarisana:
SM Optimum je klasičan chip tuning koji se sastoji samo u remapiranju odnosno samo u promjeni tvorničkih mapa našim optimalno pojačanim mapama. Kod SM optimuma motor ostaje u granicama ECO normi kao i u granicama potrošnje i sigurnosti za motor i turbo što dalje znači da se može raditi i na motorima koji su prešli mnogo kilometara. SM optimum neuključuje nikakvo posebno održavanje motora koje bi značilo češće servisne intervale ili neka ograničenja prilikom forsirane vožnje. Poslije ovakvog remapa motor je potrebno da održavate kao i prije tuninga i zato je SM optimum naša preporuka za većinu modela...
Dok stage 2 ili SM power je:
SM Power je namjenjen za one koji hoće više snage iz motora. Za ovakav tuning potrebno je da motor i turbo budu u perfektnom stanju i SM power nije samo klasičan remap nego uključuje i promjenu nekih mehaničkih dijelova zavisno od modela,kod nekih je to samo sport filter kod nekih usis i izduv a ima i modela gdje je potrebno postaviti drugu turbinu, dizne, intercooler... Potrebno je da nas kontaktirate za svaki model pojedinačno da Vam objasnimo šta sve treba da zamijenite da bi dobili deklarisanu snagu SM powera. Cijena SM powera je cijena samo za custom remap na dynu bez cijene tih dodatnih dijelova kao i ugradnje istih. Potrebno je dodatno da Vas posavjetujemo o načinu održavanja motora kod kojih je uradjen SM power...
Pitanje je zasto je SM power mapa skuplja ???
Zato sto je SM power mapu mnogo teze napraviti nego SM optimum.
Optimalne mape se rade sa mnogo manje prepravki i mnogo manje vremena oduzimaju ali na stranu vrijeme,optimalnu mapu moze vecina profi tunera da uradi i to manje vise svi znaju,ali razliku izmedju nas cine power mape,gdje je potrebno mnogo vise znanja i vremena da se podesi sve jer mnogo vise stvari treba da se dovede u red da auta radi bez safe modova,bez dima i bez problema.
To je upravo ono sto svaka tuning kuca naplacuje vise jer je to cini drugacijom od konkurencije i prirodno je da ako meni za SM optimum recimo treba 3 sata na dynu da je napravim a za sm power mi treba 3 dana i jasno je da cijena ne moze da bude ista niti kod SMa a niti dok bilo koga druga ko se bavi profesionalno ovim poslom.
Drugo pitanje je bilo zasto dyno nije besplatan ???
Prvo sto pise na sajtu ispod podataka o svakom modelu je:
Dyno mjerenje je besplatno za cijene remapa preko 350 eura (ne važi za distributere).
Razlog zasto cijena dyna nije ukljucena u osnovnu cijenu su distributeri jer oni ne nude dyno i onda se to ne moze ni naplacivati.Zato su cijene bez dyna a za svaki noviji i skuplji tuning dyno je u cijeni i to je ok.Nerealno je ocekivati da se za 150 eura recimo radi i dyno.
Takodje nije pravilo da fabricki auta imaju manje snage,neki modeli imaju vise a neki manje.
Kad je rijec o VAG grupaciji gotovo svi imaju fabricki vise snage nego je deklarisano u saobracajnoj.
Nadam se da sam malo pomogao...
pozdrav
Srdjan
-
<<<NOVO SM POP>>>
Od ove godine SM chip tuning ce Vam uciniti dostupnim poseban SM POP (Personal OBD Programmer) sistem koji dozvoljava da se preko OBD konektora na vozilu radi update tuning mapa.To znaci da cete sami moci na svome vozilu da birate jednu od 3 SM mape.
Recimo, moguce je napraviti SM ECO,SM optimum i SM power i u svakom momentu se moze samostalno uraditi promena mape u vozilu.
Takodje je moguce i napraviti recimo ORG mapu,jednu za 95 oktana a jednu za 100 oktana.
Cena SM POPa je 199 eura i moguce je da se koristi na svim vozilima koji imaju OBD konektor i flash ECU memoriju.
Velika prednost je i to sto se postom moze sve poslati i dovoljno je samo da se prikljuci OBD konektor i zabava moze da pocne :)
Cene mapa zavise od vrste i modela auta i potrebno je pojedinacno da se obratite na zemun@smchiptuning.com ili www.smchiptuning.com/kontakt
(http://img688.imageshack.us/img688/5056/16455649072140749181461.th.jpg) (http://img688.imageshack.us/i/16455649072140749181461.jpg/)
-
VAG 2.0 TDI 140 ks >>> SM >>> 200 ks
Skoda Octavia 2.0 TDI 140ks
Sve standard na motoru.
SM turbo i custom remap
Snaga 200 ks
http://www.youtube.com/watch?v=dFLr2I7ykyA
-
VAG 1.9 TDI 105 ks >>> SM >>> 175 ks
Standard motor i turbo
Potpuno otvoren izduv
SM custom remap
Finalna snaga 175 ks na 3700 rpm
http://www.youtube.com/watch?v=-PboyzIEjw0
-
Drugo pitanje je bilo zasto dyno nije besplatan ???
Prvo sto pise na sajtu ispod podataka o svakom modelu je:
Dyno mjerenje je besplatno za cijene remapa preko 350 eura (ne važi za distributere).
Razlog zasto cijena dyna nije ukljucena u osnovnu cijenu su distributeri jer oni ne nude dyno i onda se to ne moze ni naplacivati.Zato su cijene bez dyna a za svaki noviji i skuplji tuning dyno je u cijeni i to je ok.Nerealno je ocekivati da se za 150 eura recimo radi i dyno.
pozdrav
Srdjan
Pa cekaj malo, vi imate odredjene cene gde ona ne prelazi 350e, pa sta to znaci, dam pare i ne znam sta sam dobio, pa ovo je ljudi Srbija, to na dodjem ti i na rec zaboravite, smesno. Normalno bi bilo pre prepravke odradi se dino, pa ona po zavrsenom poslu, i kupac ima napismeno sta je dobio, ZNACI papir na kome pise sta je bilo, a sta je sad.
Poz.
-
Pa dobro,verovatno su to uradili da bi cena bila manja...cini mi se da je negde napisao da je dyno 50e..znaci verovatno za 75 moze i pre i posle biggrin
Ja ne vidim tu nista lose
-
Naravno, merenje na dyno-u nije tako jeftino da bi uz cenu samog chip-a dobio i besplatan dyno.
SM je ozbiljna firma, i koliko sam se nacitao na forumima, svi ih hvale, tako da ne moras da budes toliko skeptican ;)
-
Drugo pitanje je bilo zasto dyno nije besplatan ???
Prvo sto pise na sajtu ispod podataka o svakom modelu je:
Dyno mjerenje je besplatno za cijene remapa preko 350 eura (ne važi za distributere).
Razlog zasto cijena dyna nije ukljucena u osnovnu cijenu su distributeri jer oni ne nude dyno i onda se to ne moze ni naplacivati.Zato su cijene bez dyna a za svaki noviji i skuplji tuning dyno je u cijeni i to je ok.Nerealno je ocekivati da se za 150 eura recimo radi i dyno.
pozdrav
Srdjan
Pa cekaj malo, vi imate odredjene cene gde ona ne prelazi 350e, pa sta to znaci, dam pare i ne znam sta sam dobio, pa ovo je ljudi Srbija, to na dodjem ti i na rec zaboravite, smesno. Normalno bi bilo pre prepravke odradi se dino, pa ona po zavrsenom poslu, i kupac ima napismeno sta je dobio, ZNACI papir na kome pise sta je bilo, a sta je sad.
Poz.
Pa jednostavno tako je odredjeno da ko ostvari cenu chiptuninga preko 350eur. u tu cenu dobije i dva merenja pre i posle..To je vecim delom tako zbog nas distributera,jer mi nemamo Dyno. :(
A kome nije daleko Gradiska, moze otici na merenje cena za dva merenja je 50eur. ;)
I ima u Srbiji kvalitetnih stvari,samo to treba prepoznati... ;)
-
Druze interesuje me dal je moguce chipovati motor 1.8 8v 112 hp(onaj sa ajnspric) od golf 2,koliki je to novac i koliko bi konja plus dobio? Pozz od Skopje
-
Moze evo koliko se dobija.. ;)
http://www.smchiptuning.com/565/vw-golf-ii-1-8-gti-112
-
hvala puno