Autor Tema: Pitanje u vezi cipovanja Pola  (Pročitano 5356 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Gaginh0

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 513
  • Age: 34
  • Lokacija: Veternik
  • Karma: +5/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Pumpe düse, Piaggio Bevery 200
Odg: Pitanje u vezi cipovanja Pola
« Odgovor #20 poslato: April 23, 2010, 12:00:04 pre podne »
ja da se nasmrcem?  lollol

Van mreže Korteza

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 429
  • Age: 38
  • Lokacija: Kikinda/Uzice
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Volfsburg
Odg: Pitanje u vezi cipovanja Pola
« Odgovor #21 poslato: April 23, 2010, 12:00:54 pre podne »
U sustini nece mu dugo trajati...
-Kraft durch freude-

Van mreže Korteza

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 429
  • Age: 38
  • Lokacija: Kikinda/Uzice
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Volfsburg
Odg: Pitanje u vezi cipovanja Pola
« Odgovor #22 poslato: April 23, 2010, 12:03:36 pre podne »
ujutru kad se probudis i pogledas auto a ono 3 rupe na haubi  blink
zaboravi totalno na ovo ili menjaj auto
-Kraft durch freude-

Van mreže marko.jovanovic

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 229
  • Age: 39
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Pitanje u vezi cipovanja Pola
« Odgovor #23 poslato: Maj 03, 2010, 12:25:46 posle podne »
ma brate uradi chip zezaj se neko vreme pa kad te smori prodaj i kupi 1.9 tdi njega mozes da budzis

Van mreže VWESKO

  • VW Početnik
  • Poruke: 58
  • Age: 46
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • VW-Das auto
Odg: Pitanje u vezi cipovanja Pola
« Odgovor #24 poslato: Maj 18, 2010, 07:07:38 posle podne »
Vozim VW Pola 9N 1,4 tdi fabricki 75 KS (crveno DI) cipovan pre godinu dana. Ima oko 100 ks trenutno. Presao sam sa cipovanim motorom preko 50 hiljada i nista. Trenutno na satu 160 hiljada km. Sta sam dobio sa cipom, dobio sam max brzina 190 km/h ranije bez cipa 175 km/h. Potrosnja se smanjila za zanemarljivih 0,3 litra po gradu. Na otvorenom nema razlike i dobio sam na obrtnom momentu jer se oseti da cupa jace. I da ulje menjam na 8000 km (Castrol TXT) a ranije je bio fabricki interval na 15000 km. To sam uradio iz znatizelje i to je to. Sada kad sagledam ulozenih 250 eura nisam ustedio na gorivu a i isao je sa 75 ks sasvim solidno. Tako ako hoces bas da se trkas, imas Pola sa 1,9 tdi motorom od 101 ks uzmi njega pa ga cipuj na 130 pa nek ti je bog na pomoci. driving
VW- Das auto

Van mreže VWESKO

  • VW Početnik
  • Poruke: 58
  • Age: 46
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • VW-Das auto
Odg: Pitanje u vezi cipovanja Pola
« Odgovor #25 poslato: Maj 18, 2010, 07:08:51 posle podne »
Pozdrav za Gedoru ako je to Gedora iz Vlasenice,upoznali smo se davno na Tjentistu kad si vozio Coradda  clap
VW- Das auto

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Pitanje u vezi cipovanja Pola
« Odgovor #26 poslato: Maj 18, 2010, 07:48:46 posle podne »
,
« Poslednja izmena: Septembar 24, 2010, 10:56:00 posle podne od strane gedora »

Van mreže VWESKO

  • VW Početnik
  • Poruke: 58
  • Age: 46
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • VW-Das auto
Odg: Pitanje u vezi cipovanja Pola
« Odgovor #27 poslato: Maj 19, 2010, 05:59:36 posle podne »
Pozdrav,kad podjem na odmor za Sarajevo na ljeto navraticu  biggrin
VW- Das auto

Van mreže TT_tuning

  • VW Početnik
  • Poruke: 138
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +11/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: Pitanje u vezi cipovanja Pola
« Odgovor #28 poslato: Maj 25, 2010, 05:58:33 posle podne »
Moje misljenje je da slobodno chipujes auto i da neces nikakve probleme imati ako se normalno ophodis prema njemu  i redovno ga odrzavas.Svaki motor ima svoju granicu pa i taj tvoj,isto i taj 1.9 tdi moze da se natera na granicu da pukne sve zivo u njemu..Sta hocu reci,svaki motor ima svoj luft koji se moze iskoristiti za chiptuning neki automobili se mogu vise snage chipovati a neki manje,sve u granicama normale da taj motor traje i posle chiptuninga.Realno je da ako ne stedis svoj auto,odnosno vozis ga pun gas kad je hladan(jedan cescih stvari kod ljudi koji ne paze svoje automobile),da ce ga i kad je fabricki brzo pokvariti.Poenta je nacin ophodjenja i odrzavanje automobila,pridrzavati se nekih osnovnih stvari. ;)