Ne tandrču opruge na lameli, ako misliš na čukanje u leru, nego tandrče sklop u menjaču, jer se na njega prenose vibracije, koje nisu neutralisane preko seta kvačila.
Ja nisam prepravljao na fiksni, ali sa ljudima koji jesu sam baš pričao, a imaju kola sa PD motorima...Passata B5.5, Boru, Golfa 4...Neko kaze da nema promene, neko malo tvrđe kvačilo, kod nekoga male, jedva primetne vibracije...Nista strasno sto bi se nazvalo problemom. Ali niko nije rekao da ima neke probleme tipa velike vibracije i slicno. Čak sam 2-3 probao da vozim i nisam primetio neke lose simptome. Nije bilo čukanja u leru i slicnog. Npr., probao sam jednog VW Boru sa PD motorom, 6 brzina, stavljen zamenski Valeo fiksni set - nisam primetio nikakvu razliku konkrento na tom primeru. Nisam cuo da se ikome raspao menjač, jer je stavio taj zamenski set. Naravno da nije bolji fiksni od plivajuceg, nego je samo alternativa u nedostatku finansija. Bolje je staviti fiksni zamenski set - nego polovan plivajuci koji sutra opet može da propadne. Ta alternativna varijanta nije za one koji vole da uzivaju u vožnji, nego iskljucivo za one kojima treba da se prevezu autom od tačke A do tačke B.
Kada sam menjao svoj set, imao sam dve opcije, odnosno tri, pošto fiksni nisam hteo...Plivajuci zamajac u kombinaciji sa lamelom sa federima i bez federa. Izabrao sam taj set sa plivajucim zamajcem i lamelom sa federima (ima 6 federa, manjih nego ona 4 na lameli sa fiksnim zamajcem). Inače set koji sam skinuo, bio je plivajuci, ali sa lamelom bez federa. Ti sitniji federi opet isto ublazavaju vibracije kao i zamajac, pa bolje da se ublazavaju na dva mesta, nego na jednom.