Kod jedinice je dosta teze jer je rupa odozgo mnogo manja nego kod dvojke. Drugo rezervoar kod jedinice je metalni i samim tim pravi vise oksidacije, rdje, vise se prlja.
1. nacin:
Otvoris cep odozgo, skines plovak i jakom debljom zicom iscupas sito, izvuces pumpom svo gorivo i onda na dugacko parce jace deblje zice ucvrstis sundjer, prebrises rezerevoar iznutra savijajuci zicu da bi to sto bolje uradio i tu prljavstinu sa dna cedis napolje tako da ti na kraju ostane suv i cist rezervoar.
Zatim vratis sito i plovak, naravno posto si ih ocistio.
2. nacin:
Skines kompletan rezervoar, znaci raskacis ga sa nosaca, isto skines plovak i sito, raskacis i onu cev za nalivanje goriva i odneses ga u perionicu da ti ga izduvaju vrucim pranjem pod pritiskom kroz otvore za nalivanje goriva i za plovak. Zatim ostavis prevrnutog, najbolje u toplom da se ocedi i osusi i montiras.
3. nacin:
Ako nepomognu prva dva, a znam i da su to ljudi radili, na skinutom i ispraznjenom rezervoaru oseces dno, onaj deo gde je sito, malo vecu kocku, operes sve kako ti volja i zahartletujes dno ponovo i montiras.
Neko bi kupio rezervoar na otpadu, ali i to je macka u dzaku.
Nakon radova sa rezervoarom pregledas kompletnu instalaciju od rezervoara do pumpe i nazad, znaci da nije neka cev napukla, nagnjecena, dali selne valjaju da nebi pored njih uvlacio falsh vazduh. Takodje promeniti gumena creva filter pumpa, pumpa nazad i celo to drustvo, pozeljno providna da bi video dali se negde pojavljuje vazduh. Mogao bi po zelji da kupis i nepovratni ventil da stavis negde ispred filtera.
Potom promeniti filter i ispustiti vazduh.
Ako i posle svega ovog budes imao problema potrazi dalju pomoc na temama o diznama, pumpi, stelovanju itd. Ali ovo moras da odradis da bi bio miran duze vreme i eliminises probleme sa tim delom sistema. Nista nije tesko ni skupo, samo treba gomila zivaca!