Dobro druze kada ti tako kazes,verovatno mi koji zivimo od ovog posla nismo dobro upuceni
.Turbina je namontirana pre godinu dana i od tada gazi dobrih 20000 pa i neku hiljadu vise,ni manje ni vise nego na 1,1 bar busta,uredno je proverena u turbo servisu ali mozda im je promaklo da nisu dobro videli
.Vlasnik se jos nije zalio da mu je interkuler pun ulja a redovno dolazi na sve servise,taj auto se redovno maltretira jer je zato i napravljen.
Sto se tice motora u Sapcu,mi smo trazili klipove jer nam ostatak netreba, cena klipova je bila malo jeftinija od celog motora,uredno je covek hteo da to povadi napolje da sve pregledamo,medjutim sto da damo 200e za polovne klipove kada su novi iz orginala 370e sa karikama a wosner 480e.
Sto se tice izduvne grane,ja jos nisam video iole ozbiljnijeg turba da mu izduvna nije napukla posle 150000 ili 200000 maltretiranja.
Jedino ako se racuna za ozbiljnog turba 2.0 i 150ks.
Sto se tice pucanja glava necu da ulazim u tematiku i raspravu sa nekim ko se bavi ovim iz hobija NEMOJ RAZUMETI POGRESNO.
Recicu ti samo ovo TURBO MOTOR JE MNOGO VECA MATEMATIKA nego sto ljudi misle da znaju,neadekvatno odrzavanje i upucavanje turbo motora dovodi do problema koje si naveo.
Moje duboko postovanje za projekat
Divim se ljudima koji su sa svojih dvadesetak godina stekli dovoljno novca da voze egzoticne aute, pa posle petnestak godina mogu da se pohvale da su promenili desetinu takvih auta.
Jos jednom moje postovanje za projekat