Ma razumem ja tebe , ali po meni servisi polako treba kao i na zapadu da se pretvaraju u prodavnice delova i iskljucivo tu da baziraju svoju zaradu jer samo od usluge ne bi opstao ni u nemackoj ( licno cesto boravim gore ,gde tipa samo 5% ljudi kupuju delove u autoprodavnicama koje su vec maltene tamo i izumrle osim veleprodaja jer se sve zavrsi u servisu, i nemas problem na relaciji prodavnica - majstor , nego kod tebe sam popravljao auto ti mi odgovaras za sve). Kao sto vulkanizeri zive od prodaje guma a ne od krpljenja tako i servisi moraju da imaju lager delova za koje smatraju da su kvalitetni jer ovi u radnjama samo gledaju da nabave sto jeftiniji deo ( kad sam cuo da za audi a4 1,8t 2005 nude uljnu pumpu za 4500,00 rsd i kao nemacka, znaci uzas uzasa). I kad spojis kvalitetne delove sa kvalitetnom uslugom i izadjes na glas kao servis koji je kvalitetean ti si zavrsio poso ( tebi stevanovic da hoce moze da ugradi i kineski deo , sto neradi, svi bi rekli nemoguce kod njega je sve orginal i ljudi neprave problem za lovu) , jer sa ozbiljnim kvaltetom dolaze i ozbiljne musterije a ne grebatori koji nikako da shvate da se u servisu ne naplacuje sto ti neko zavrce srafove vec sto znaju KOJI srafovi treba da se zavrnu , jer menu u momoposlu kad neko pokusa da podceni moj rad odma leti napolje.