Nisi sipao antifriz u akumulator,pa je stegao, eto.
proveri i kako su napumpane gume, moze i to da zeza
Ovako brate, to sto si merio praznjenje je pogresno. Praznjenje se meri na klemi ali kad je auto ugasen i nemoj da se zajebes da das kontakt da ne bi sprzio unimer.
Ovako brate: ugasi auto, iskljkuci sve potrosace, zatvori vrata i skini - klemu.
CRvwnu zicu sa unimera stavi na klemu a crnu na - akumulatora i vidi koliko ti tada pokazuje unimer (sacekaj prvo da ti ugasi kabinsko svetlo ako imas tajmer).
Ako je praznjenje vise od 0.08A onda moras da iskljucujes potrosace jedan po jedan i da vidis sta pravi problem.
Ovi novi pionir plejeri znaju da vuku malo vise iako su novi tako da ti predlazem da krenes od njega. Onda vidi da ti nije ostala ukljucena neka sijalica u gepeku ili u kaseti ako ima svetlo. AKo imas pojacalo iskljuci i njega jer i ono moze da vuce ako su losi elektroliti. Moze da vuce i tajmer za kabinsko svetlo... znaci svi potrosaci koji rade na stalnoj struji, nezavisno od kontakta.