Autor Tema: Problem sa karburatorom Solex Pierburg 1B3  (Pročitano 13302 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13676
  • Age: 44
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +218/-40
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Volkswagen Cross Touran 1T2
Problem sa karburatorom Solex Pierburg 1B3
« poslato: April 12, 2009, 12:51:30 pre podne »
Opet ja i moj karburator. Elem, pre par dana sam cuo neko sistanje i zujanje oko karburatora. Proverio sam sva creva, ono od vakuum aparata za kocnice i sva su cela. Proverio sam dihtung izmedju karburatora i usisne grane i on je ok. Da li neko zna sta jos moze da bude? U pitanju je SOLEX PIERBURG 1B3 sa automatskim saugom.
I jos jedno pitanje. Trazeci set za reparaciju karburatora (semerinzi,dihtunzi,membrane i sl) u nekoliko radnji su mi rekli da treba da imam gumeni nosac izmedju karburatora i usisne grane i da tu ne sme da postoji kruta veza. Ja to nemam. Trazili mi oznaku motora i po njima na moj auto treba da ide dvogrli karburator. Ja sam u AUTODATI i ETKI pogledao i tamo pise da na moj motor ide karburator koji sad imam ali se nigde ne spominje gumeni nosac. E sad, pitanje je cemu i koliku funkciju ima taj nosac i da li ga treba imati?

Van mreže pimbe

  • Rig Pig
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4472
  • Age: 55
  • Lokacija: Gzira <-> Uzice
  • Karma: +127/-76
  • Pol: Muškarac
  • VW MALTA
  • Auto: Tiguan 2.0TDI A3 1.6TDI Cabrio
Odg: Problem sa karburatorom Solex Pierburg 1B3
« Odgovor #1 poslato: April 12, 2009, 04:25:14 pre podne »
Uzmes pumpicu (spric kanticu) sa uljem i kapnes na sastavcima i tamo gde sumnjas da falsira, naravno dok motor radi, videces kako popije ulje, cak i na nevidljivu rupicu...
Ja na crevcima od karburatora koristim kao selne, najmanje kavlovske spojnice (tie rap)  , bemliga kako se na naski ispravno kaze (bzz-zcna  lollol ), ono sto se samo jednom moze koristiti. Rasire se crevca od ulja - benzina, toplote, posebno pri krajevima...
Ako ti je 1.3 motor mislim da mora da ima gumu ispod...
« Poslednja izmena: April 12, 2009, 04:26:47 pre podne od strane pimbe »
Tiguan 2.0 TDI
  AUDI A3 1.6 TDI Cabrio

Van mreže banderash

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 686
  • Age: 49
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • vw builds cars-others just try to do it
Odg: Problem sa karburatorom Solex Pierburg 1B3
« Odgovor #2 poslato: April 12, 2009, 09:09:57 pre podne »
Kod svih karburatora VW ima gumeni nosac--karburator je osetljiv na vibracije motora i gumeni nosac sluzi upravo zato da ublazi te vibracije.I ta gumena crevca o kojima pise pimbe sto idu svuda oko karburatora i na njega treba proveriti mada je kod tebe veca verovatnoca da taj zvuk dolazi negde bas od samog kacenja karburatora na usisnu granu-kakvo god da je sad-aj slikaj ako mozes pa da vidim kako je sad to kod tebe odradjeno
@pimbe
Znam na sta mislis ja ih cesto koristim zovu se VEZICE-bar ih ja tako trazim po radnjama,jesu za jednokratnu upotrebu i mogu za mnogo sto sta da posluze.
E sad ne bih previse da pametujem niti nesto da ti kontriram ali moje misljenje je da nije bas najbolje da se ta crevca vezuju tim vezicama jer ima dosta razloga da ona ipak ostanu slobodna,npr ako imas ugradjen plinski uredjaj u kolima i ako dodje do detonacije bolje je da to crevce spadne sa vakuuma negoda izazove stetu na membranama kod karburatora ili na necem drugom.najbolje resenje za to je da se zamene ta crevca i te gumice
DRIVE IT WITH PRIDE

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13676
  • Age: 44
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +218/-40
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Volkswagen Cross Touran 1T2
Odg: Problem sa karburatorom Solex Pierburg 1B3
« Odgovor #3 poslato: April 12, 2009, 11:06:49 pre podne »
Meni je motor 1.6. Ako se stavi taj gumeni nosac onda necu moci haubu da zatvorim. Meni sad izolacija na haubi kaci kuciste filtera. Slikacu u toku dana.

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13676
  • Age: 44
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +218/-40
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Volkswagen Cross Touran 1T2
Odg: Problem sa karburatorom Solex Pierburg 1B3
« Odgovor #4 poslato: April 12, 2009, 01:21:42 posle podne »
Evo slike. Nisam mogao bolje da slikam. Slika je sa telefona, pa je zato mutna...

Van mreže pimbe

  • Rig Pig
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4472
  • Age: 55
  • Lokacija: Gzira <-> Uzice
  • Karma: +127/-76
  • Pol: Muškarac
  • VW MALTA
  • Auto: Tiguan 2.0TDI A3 1.6TDI Cabrio
Odg: Problem sa karburatorom Solex Pierburg 1B3
« Odgovor #5 poslato: April 12, 2009, 07:27:59 posle podne »
Kul bro, nije to dihtung...
To je bakelit (odvaja toplotu) i proveri imas li sa obe strane bakelita po dihtung...
Tiguan 2.0 TDI
  AUDI A3 1.6 TDI Cabrio

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13676
  • Age: 44
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +218/-40
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Volkswagen Cross Touran 1T2
Odg: Problem sa karburatorom Solex Pierburg 1B3
« Odgovor #6 poslato: April 27, 2009, 11:43:37 posle podne »
To je bakelit (odvaja toplotu) i proveri imas li sa obe strane bakelita po dihtung...
Provereno. Ja ne mogu da odvojim bakelit od usisne grane, a izmedju karburatora i bakelita imam dihtung. Da li postoji mogucnost da crknu one dve membrane sto idu jedna preko druge i elipsastog su oblika i da one siste i tu vuce fals vazduh? To su ove dve zaokruzene na slici.




Sve sam isproveravao i sva creva su cela. I da. Sistanje se cuje najvise na leru, cim se da malo gas izgubi se ili se vrlo malo cuje.


Van mreže s.radonjic

  • VW Početnik
  • Poruke: 176
  • Age: 47
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +15/-4
  • Pol: Muškarac
Odg: Problem sa karburatorom Solex Pierburg 1B3
« Odgovor #7 poslato: April 28, 2009, 12:02:41 pre podne »
Jesi li siguran da ti sisti na karburatoru?Spaner zupcastog kaisa kad je pri crkavanju sisti i zuji na leru.Cim dignes obrtaje za 200,on prestane.

Van mreže pimbe

  • Rig Pig
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4472
  • Age: 55
  • Lokacija: Gzira <-> Uzice
  • Karma: +127/-76
  • Pol: Muškarac
  • VW MALTA
  • Auto: Tiguan 2.0TDI A3 1.6TDI Cabrio
Odg: Problem sa karburatorom Solex Pierburg 1B3
« Odgovor #8 poslato: April 28, 2009, 09:42:55 pre podne »
Te dve membrane mi lice na spric pumpu (boost pump) i ako su suplje gorivo bi trebalo da curi... Jel ima neka polugica povezana sa gornjom memranom, na jednoj strani, a na drugoj sa leptirom? Bakelit se skida, 100%, verovatno ga je neko zalepio ranije... Pazi jer je veoma krt, trebalo bi da proveris i taj dihtung ispod, probaj sa skalpelom da proseces dihtung...
Da li se sistanje cuje sa ili bez filtera za vazduh?
Tiguan 2.0 TDI
  AUDI A3 1.6 TDI Cabrio

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13676
  • Age: 44
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +218/-40
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Volkswagen Cross Touran 1T2
Odg: Problem sa karburatorom Solex Pierburg 1B3
« Odgovor #9 poslato: April 28, 2009, 03:32:34 posle podne »
Sistanje se cuje sa i bez filtera. Nema nikakva polugica na ovim membranama. Jedino ako nema neka plugica sto prolazi kroz karburator. Jedna ide do karburatora pa onda jedan metalni deo istog oblika pa onda druga i na kraju jos jedan metalni deo. Sistanje se cuje samo oko karburatora.

P.S. Popravio sam saug. Sad pali iz prve i drzi na 2000 obrtaja. Majstor mi rece da je to mnogo i da treba da popustim onaj deo gde se nalazi bimetal. Inace zamenom tog dela mi je proradio saug kako treba.

Van mreže special4

  • VW Početnik
  • Poruke: 18
  • Age: 48
  • Lokacija: republika srpska
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • das auto
Odg: Problem sa karburatorom Solex Pierburg 1B3
« Odgovor #10 poslato: Januar 29, 2010, 05:56:43 posle podne »
da nije skoro neko ugradjivao od stojadina karburator na golf 1.6,interesuje me kako funkcionise ovaj mi je opet rastelovan ne vrijedi to vise praviti
 

Van mreže tasa

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 449
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +6/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b6 2.0tdi
Odg: Problem sa karburatorom Solex Pierburg 1B3
« Odgovor #11 poslato: Januar 29, 2010, 06:32:23 posle podne »
da nije skoro neko ugradjivao od stojadina karburator na golf 1.6,interesuje me kako funkcionise ovaj mi je opet rastelovan ne vrijedi to vise praviti
 

 batine Onda kupi keca, kakav bre karburator od keca, nemojte se ljudi brukati, sta ces dobiti, jedno obicno sra*e, jao kad cujem ovakve predloge muka me uhvati, idi lepo na otpad kupi od stranca i montiraj i vozi, oko 40 e polovan.  Sta se zezas, tu neka budzevina, kod hiljadu majstora pravi trazi, pa onda trosi mi ovoliko onoliko, moj komsija ima on zadovoljan, a komsiji 100 godina i njemu da das frezu on zadovoljan, tu buzevini neces platiti ispod 70 e sa sve rukama minimum, a ovo kupis polovnjaka zamenis za 10 minuta, i to trazi sa nekog koji moze da se upali ako ima, i onda vidis, ako radi ok, to je to, kupuj, ili vidi tu gde kupis neka ti ugrade i probaj, i znaces.   big_boss
Od keca  lollol lollol
Dzaba ti 100 konja, kada je magarac za volanom :-)))

Van mreže Potaman

  • -eurolizard-
  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1483
  • Age: 45
  • Lokacija: Aleksinac
  • Karma: +53/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf II 1.6 petrol
Odg: Problem sa karburatorom Solex Pierburg 1B3
« Odgovor #12 poslato: Januar 29, 2010, 07:13:05 posle podne »
Ima dosta tih zajebancija oko karba. Ni sam nisam pametan sta da cinis.
Imas jedan servis u Nisu , za servisiranje karba. Ja ga posecujem povremeno, na stelovanje i tako to. Lik ima sve potrebne dihtunge i membrane koje su potrebne vecini karburatora, pa ako te interesuje mogu da ti dam njegov broj telefona ili pogledaj sam, ima covek i sajt, skroman je ali je to , to. Servis se zove Corado. Evo linka sajta:
http://www.corado-servis.com/kontakt.html
Cujemo se .

Van mreže special4

  • VW Početnik
  • Poruke: 18
  • Age: 48
  • Lokacija: republika srpska
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • das auto
Odg: Problem sa karburatorom Solex Pierburg 1B3
« Odgovor #13 poslato: Januar 29, 2010, 08:13:45 posle podne »
bio sam ja po tim servisima  zadnji put prije dva mjeseca 30 eur u cacku i sad ga pusim,a nije i neki auto vise da ne bih probao sa stojadinovim novim karburatorom,jer pierburg 2e2 ne valja ni nov 10 godina vozim,moj tasa zamalo da za mryim VW zbog toga
ali eto opet uzeh golfa IV.

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Problem sa karburatorom Solex Pierburg 1B3
« Odgovor #14 poslato: Januar 29, 2010, 09:04:17 posle podne »
kad mognes skini poklopac vazdusnog filtera i slikaj karburator

Van mreže zemunac

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1417
  • Age: 51
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +40/-29
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf V,C5,M3 ,Honda
Odg: Problem sa karburatorom Solex Pierburg 1B3
« Odgovor #15 poslato: Januar 29, 2010, 09:17:10 posle podne »
Stavljanje kecevog karburatora na golfa je BOGOHULJENJE
ONLY IN A
   |_Jeep_|
   (OlllllllO)

Van mreže acakololec

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 487
  • Age: 39
  • Lokacija: Kosovo i Metohija, s.Kololec
  • Karma: +3/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: CharlesPiews
Odg: Problem sa karburatorom Solex Pierburg 1B3
« Odgovor #16 poslato: Januar 29, 2010, 09:42:39 posle podne »
Stavljanje kecevog karburatora na golfa je BOGOHULJENJE

 lollol lollol lollol lollol lollol lollol lollol lollol lollol lollol

Van mreže tasa

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 449
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +6/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b6 2.0tdi
Odg: Problem sa karburatorom Solex Pierburg 1B3
« Odgovor #17 poslato: Januar 29, 2010, 11:56:30 posle podne »
bio sam ja po tim servisima  zadnji put prije dva mjeseca 30 eur u cacku i sad ga pusim,a nije i neki auto vise da ne bih probao sa stojadinovim novim karburatorom,jer pierburg 2e2 ne valja ni nov 10 godina vozim,moj tasa zamalo da za mryim VW zbog toga
ali eto opet uzeh golfa IV.


Pazi totalno te kapiram, ja sam imao dvojku sa 2e2 karbom, koji je funkcionisao kao sat, kod mene je bio u posedu 7 godina, kao sat, taj karb kao sto sam jednom prilikom pisao, nov kosta 1200e, da dobro ste procitali 1200e. To je srce 1.6 motora, ja sam bio prezadovoljan istim, i ako bih ponovo birao, ponovo taj motor. Taj je karb malo specifican, i on ili valja ili ne, i nema budzenja kod kvazi majstora, on ima 3 dela koja mu regulisu jutarnje paljenje, ona vakum sa leve strane. Ja sam mozda imao srecu da je sve to radilo. Prosetaj se po otpadima i naces neki da je dobar, samo se malo iscimaj.  ;)
Dzaba ti 100 konja, kada je magarac za volanom :-)))

Van mreže shtex

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 208
  • Age: 35
  • Lokacija: Priboj
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Fiat Evo 1.4 16V
Odg: Problem sa karburatorom Solex Pierburg 1B3
« Odgovor #18 poslato: Januar 30, 2010, 02:59:23 pre podne »
da nije skoro neko ugradjivao od stojadina karburator na golf 1.6,interesuje me kako funkcionise ovaj mi je opet rastelovan ne vrijedi to vise praviti
 
Ako bas hoces da menjas karburator stavi mu od Lade samare...priblizne su snage auti..kecev bi bio slab. Za to ti samo treba razdelna ploca izmedju usisne grane i karba. Al ne garantujem kako ce to da funkcionise.

Van mreže acakololec

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 487
  • Age: 39
  • Lokacija: Kosovo i Metohija, s.Kololec
  • Karma: +3/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: CharlesPiews
Odg: Problem sa karburatorom Solex Pierburg 1B3
« Odgovor #19 poslato: Januar 30, 2010, 07:36:32 pre podne »
I ja na mom autu imam 2E2 karburator, skoro sam naisao na otpadu na isti i cena mu je bila oko 100 eura. Razmisljao sam se da ga kupim jer ko zna kad ce da zatreba. Moj radi OK, medjutim nikad se nezna.