Autor Tema: Passat 1.9tdi pd  (Pročitano 6207 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže hallamiti

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 228
  • Age: 39
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +3/-1
  • Pol: Muškarac
Passat 1.9tdi pd
« poslato: Jul 08, 2008, 03:14:14 pre podne »
Desilo mi se danas da kada sam upalio auto i krenuo nije imao onu snagu da zalepi za sediste. tj. nema snage da ubraza uopste npr.idem 40 i da bi dosao na 50 treba mu 10-ak sec. i kad pritisnem gas do kraja on polako ubrzava ali jedva.

Desilo mi se u par navrata kao da je probio neko zacepljenje i povukao je ludacki.

Sta moze da bude??? vozim ga sutra kod vw techa ali reko mozda neko ima pretstavu sta je?

Van mreže YUPOWER

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1716
  • Age: 40
  • Lokacija: Vrnjacka Banja
  • Karma: +8/-2
    • http://www.boracompany.com
Passat 1.9tdi pd
« Odgovor #1 poslato: Jul 08, 2008, 03:19:24 pre podne »
isti problem sam ja ima
dali ti se desava da nestane taj problem kada u tom trenutku ugasis auto i upalis opet
dali se desava u toku voznje da izgubi snagu?
to je neki ventil kod turbine koj zna da zaglavi i onda neradi turbina-odnosno cini se tako kao da nema snage
nista strasno inace
meni se do odstranilo vremenom samo

Van mreže hallamiti

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 228
  • Age: 39
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +3/-1
  • Pol: Muškarac
Passat 1.9tdi pd
« Odgovor #2 poslato: Jul 08, 2008, 03:27:08 pre podne »
Citat: YUPOWER
isti problem sam ja ima
dali ti se desava da nestane taj problem kada u tom trenutku ugasis auto i upalis opet
dali se desava u toku voznje da izgubi snagu?
to je neki ventil kod turbine koj zna da zaglavi i onda neradi turbina-odnosno cini se tako kao da nema snage
nista strasno inace
meni se do odstranilo vremenom samo

kada ga ugasim i odmah upalim nista se ne desava sve je isto, ali posle par sati sam ga upalio i radio je normalno jedno 5-6 km i opet isto, inace turbina mi se malo cula pre ovoga. u voznji mi ponekad izgubi malo snage kao da skinem na trenutak nogu sa gasa pa se popravi, ali to mi se desavalo dok se ovo danas nije desilo, sada kao da nema turbine, znaci uzas od (ne) ubrzanja.

Van mreže Turbo

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2653
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd/Rogatica
  • Karma: +22/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6
Passat 1.9tdi pd
« Odgovor #3 poslato: Jul 09, 2008, 11:41:02 posle podne »
Provjeri MAF senzor (protokomjer) i katalizator, za pocetak.

Van mreže YUPOWER

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1716
  • Age: 40
  • Lokacija: Vrnjacka Banja
  • Karma: +8/-2
    • http://www.boracompany.com
Passat 1.9tdi pd
« Odgovor #4 poslato: Jul 10, 2008, 02:09:38 pre podne »
i potrosnju ulja

Van mreže hallamiti

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 228
  • Age: 39
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +3/-1
  • Pol: Muškarac
Passat 1.9tdi pd
« Odgovor #5 poslato: Jul 10, 2008, 03:06:24 pre podne »
ustanovljen kvar, bio sam kod vw tech-a nesto su zezala ona vakuum crevca i na kraju se ispostavilo da je neki senzor za kontrolu turbine, tako da.... ide novi senzor. pozdrav

inace sto se tice potrosnje ulja mislim da je u granicama normale za 10000 mi je potrosio oko 800g otprilike.
« Poslednja izmena: Decembar 30, 2008, 04:04:04 pre podne od strane hallamiti »

Van mreže timeout

  • VW Početnik
  • Poruke: 1
  • Karma: +0/-0
Passat 1.9tdi pd
« Odgovor #6 poslato: Avgust 07, 2008, 01:08:37 pre podne »

potpuno isti problem imam i ja (sto  se tice gubljenja snage motora)
reci mi samo tacan naziv tog ventila..da nije neki vakum ventil....ajde...pa da ga narucim...potpuno isto se desava i meni...pizdim vec.....ne mogu ni da se usudim da preticem...pozdrav....misa

Van mreže YUPOWER

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1716
  • Age: 40
  • Lokacija: Vrnjacka Banja
  • Karma: +8/-2
    • http://www.boracompany.com
Passat 1.9tdi pd
« Odgovor #7 poslato: Avgust 07, 2008, 01:17:18 pre podne »
Citat: camilovic
potpuno isti problem imam i ja (sto  se tice gubljenja snage motora)
reci mi samo tacan naziv tog ventila..da nije neki vakum ventil....ajde...pa da ga narucim...potpuno isto se desava i meni...pizdim vec.....ne mogu ni da se usudim da preticem...pozdrav....misa
lepo je sto si nasao nekog na netu sto deli sa tobom isti problem ali ipak treba prvo procitati pravila foruma (ne samo kod nas) i onda uraditi ono sto forum zahteva pa tek onda postavljati odgovore i pitanja na forum,tako da bi te zamolio da se prvo predstavis u odgovarajucoj sobi za to,a posle cemo pricati koliko hoces

Van mreže hallamiti

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 228
  • Age: 39
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +3/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat 1.9tdi pd
« Odgovor #8 poslato: Decembar 30, 2008, 04:01:54 pre podne »
Citat: YUPOWER
isti problem sam ja ima
dali ti se desava da nestane taj problem kada u tom trenutku ugasis auto i upalis opet
dali se desava u toku voznje da izgubi snagu?
to je neki ventil kod turbine koj zna da zaglavi i onda neradi turbina-odnosno cini se tako kao da nema snage
nista strasno inace
meni se do odstranilo vremenom samo

kada ga ugasim i odmah upalim nista se ne desava sve je isto, ali posle par sati sam ga upalio i radio je normalno jedno 5-6 km i opet isto, inace turbina mi se malo cula pre ovoga. u voznji mi ponekad izgubi malo snage kao da skinem na trenutak nogu sa gasa pa se popravi, ali to mi se desavalo dok se ovo danas nije desilo, sada kao da nema turbine, znaci uzas od (ne) ubrzanja.


e sad....meni se  ovo(boldovano u citatu) desavalo i ranije, kao sto pise, ali sad sve cesce mi se na oko 2000 obrtaja desi i jako me izludjuje.

znaci, vozim na 1900 obrtaja lagano trecom i kad krenem da mu stisnem jace gas on se na pola sekunde zagusi(kao da izgubi snagu), ne opadne mu snaga nego kao na taj trenutak da nece da prima gas i posle toga nastavi normalno da ubrzava.Cak mislim da ostali u kolima i ne primete da se to desilo(hocu da kazem da nije trzanje i cimanje).

1.Sigurno nije ovaj problem sto je bio sa onim senzorom za kontrolu turbine o kome sam pricao u ovoj temi-auto se ne ponasa tako.
2.Sigurno nije turbina- pre 1 mesec sam je remontovao, i dizne-miki ih je gledao odlicno rade.
3.Da nije mozda protokomer?
4. da li moze ovome da bude uzrok filter za gorivo?

ajde miki ukljuci se u diskusiju, dok se ne nakanim da ti doteram auto pa da vidis(osetis) uzivo.

pozdrav
« Poslednja izmena: Decembar 30, 2008, 04:05:44 pre podne od strane hallamiti »

Van mreže VW-TECH

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 423
  • Lokacija: zemun
  • Karma: +9/-7
  • Auto: Seat ibiza 6L TDI
Odg: Passat 1.9tdi pd
« Odgovor #9 poslato: Decembar 30, 2008, 10:17:15 pre podne »
pa meni se cini da je rec o takozvanoj turbo rupi. to je vreme koje je potrebno da turbina odreaguje na zadate parametre. to je normalno za sve dizele. ne moze se ocekivati da ona odreaguje momentalno, ipak tu postoji kako je ja zovem elektronska konferencija. dok se svi senzori i izvrsne jedinice dogovore sta da se radi na zadatu komandu.
Say no to spark plugs!

Van mreže YUPOWER

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1716
  • Age: 40
  • Lokacija: Vrnjacka Banja
  • Karma: +8/-2
    • http://www.boracompany.com
Odg: Passat 1.9tdi pd
« Odgovor #10 poslato: Decembar 30, 2008, 12:10:17 posle podne »
ok to je normalno ali je ta turbo rupa skoro neprimetna kod malih turbina kao sto je na nasim motorima od 1.9
znatno je veca na velikim turbinama.
ovo sto je mene mucilo je neki mehanicki kvar ili greska,citao sam passatforum.de da izgleda turina prepuni i onda se otvori ili zaglavi ona klapna pa izduvni gasovi idu direkno u granu a ne kroz turbinu.
ali kazem opet,nemam vise tih problema pa ima jedno godinu,godinu ipo dana a nisam trazio nikakav servis da to resim.
malo cesce po gasu i resilo se samo od sebe biggrin

Van mreže YUPOWER

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1716
  • Age: 40
  • Lokacija: Vrnjacka Banja
  • Karma: +8/-2
    • http://www.boracompany.com
Odg: Passat 1.9tdi pd
« Odgovor #11 poslato: Decembar 30, 2008, 12:11:00 posle podne »
e da,da napomenem da kad se to desi na boostmetru manuelnom koji imam u autu ne pokazuje nista,znaci bas radi kao da nema turbinu

Van mreže hallamiti

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 228
  • Age: 39
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +3/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat 1.9tdi pd
« Odgovor #12 poslato: Decembar 30, 2008, 12:31:50 posle podne »
ma nije mi se desavalo to kada sam uzeo auto, pocelo je mozda dva meseca kasnije. Sada on normalno vuce, cak sta vise kada odjedno hocu da naglo ubrzam to se ne desava, samo kada lagano krenem sa ubrzanjem, npr. kad krece uzbrdica pa pocnem da dodajem jaci gas polako.

Van mreže YUPOWER

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1716
  • Age: 40
  • Lokacija: Vrnjacka Banja
  • Karma: +8/-2
    • http://www.boracompany.com
Odg: Passat 1.9tdi pd
« Odgovor #13 poslato: Decembar 30, 2008, 02:18:04 posle podne »
znam brate-bas u tom rezimu turbina zna da prepuni i onda izbaci i radi kao da nema turbine,o je neka zastita koliko sam ja skontao,gledao sam ja na mom boost meter tacno sta se desava
npr kada zveknem odjednom pun gas ona zakuca na 1bar i tu stane
a kad postepeno dodajem gas i kad jos nije bas na radnoj temperaturi zna da prebaci nekad i 1.5 bara sto je daleko od dozvoljenog.
ja sam moj naviko pa ne izbacuje vise lollol
kazu takodje da rasturanje i ciscenje turbine moze da pomogne u ovom slucaju
cekam vw-tech'a da vidim sta ce on da kaze
inace ne brini nije to nista strasno

Van mreže VW-TECH

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 423
  • Lokacija: zemun
  • Karma: +9/-7
  • Auto: Seat ibiza 6L TDI
Odg: Passat 1.9tdi pd
« Odgovor #14 poslato: Decembar 30, 2008, 08:03:53 posle podne »
to o cemu pricate je takozvani limp mode ili pomocni rad. na onoj plasticnoj turbo cevi sto prolazi pored pozarnog zida se nalazi map senzor koji prati koliko turbina puni i to uporedjuje sa zahtevanom vrednoscu koju daje procesor motora u odnosu na opterecenje motora a turbinu kontrolise preko vakuum ventila pozantijeg kao n75, posto turbina zavisno od opterecenja moze da dogura i do 2 bara. e posto je turbina na vasim kolima sa promenljivom geometrijom taj ventil  propusta iliprekida dovod vakuuma na turbinu i tako kontrolise njeno punjenje. vremenom se na geometriji turbine ili perajima za kontrolu snage nakupi toliko garezi da ona u jednom trenutku pocinje da glavi i tako nastaje prepunjavanje. e tada n75 prekine vakuum i turbina ne radi. ugasis auto upalis i on se resetuje do sledeceg prepunjavanja. moj lek za to je rastavljanje turbine i ciscenje. saledeci put kada to budem radio slikacu pa cete videti kako izgleda.
Say no to spark plugs!

Van mreže hallamiti

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 228
  • Age: 39
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +3/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat 1.9tdi pd
« Odgovor #15 poslato: Decembar 30, 2008, 08:46:12 posle podne »
hvala lepo, samo miki kod mene sad nije taj problem, jel da??? turbina je bila na remontu valjda su je ocistili???

Van mreže YUPOWER

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1716
  • Age: 40
  • Lokacija: Vrnjacka Banja
  • Karma: +8/-2
    • http://www.boracompany.com
Odg: Passat 1.9tdi pd
« Odgovor #16 poslato: Decembar 31, 2008, 12:14:51 posle podne »
e to je to nasta sam mislio samo sto si ti to mnogo lepse objasnio-strucno nema sta ;)

Van mreže VW-TECH

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 423
  • Lokacija: zemun
  • Karma: +9/-7
  • Auto: Seat ibiza 6L TDI
Odg: Passat 1.9tdi pd
« Odgovor #17 poslato: Decembar 31, 2008, 01:54:22 posle podne »
hvala lepo, samo miki kod mene sad nije taj problem, jel da??? turbina je bila na remontu valjda su je ocistili???

pa naravno da nije taj problem. tebi turbina radi normalno.nemoguce je da odreaguje momentalno.treba joj barem o.5 sec.
Say no to spark plugs!

Van mreže hallamiti

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 228
  • Age: 39
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +3/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat 1.9tdi pd
« Odgovor #18 poslato: Januar 04, 2009, 01:53:51 pre podne »
nisi me ti bas skapirao ... ili ja nisam lepo objasnio, al nema veze.... videces kad ga doteram  ;)

meni turbina krene da vuce, sa recimo 1500 obrtaja i do 1900 je ok, ali onda kao da na delic sekunde izgubi snagu i odmah nastavi da vuce.

i ne desava mi se to stalno, recimo 2 puta na relaciji od 6 km

pozdrav

Van mreže milanjat

  • VW Početnik
  • Poruke: 63
  • Age: 44
  • Lokacija: raska
  • Karma: +4/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat 1.9tdi pd
« Odgovor #19 poslato: Februar 20, 2009, 09:22:29 posle podne »
burazeru,simptomi su mi veoma poznati. kod mene je tako bilo. ventil turbine *tzv. pecurka* mi je stradao. 130 eura u turbo servisu u Uzicu kostao je deo. to sam promenio i sad je kao formula. probaj da utvrdis da kod tebe nije isti problem
v@tra