Autor Tema: Set zupcastog Golf IV  (Pročitano 7602 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže kenan28

  • VW Početnik
  • Poruke: 14
  • Lokacija: Sarajevo
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Set zupcastog Golf IV
« poslato: Mart 11, 2011, 11:38:37 posle podne »
Mozel mala pomoc, nakon koliko se mijenja zupcasti.
Kupio sam auto na kojem je zupcasti zamijenjen u 5. mjesecu 2007 godine na kilometrazi 134 000, trenutna kilometraza je 175 000.
Jel mu vriijeme da se mijenja?

Van mreže saki

  • VW Početnik
  • Poruke: 58
  • Lokacija: Leskovac
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf TDI
Odg: Set zupcastog Golf IV
« Odgovor #1 poslato: Mart 12, 2011, 12:02:33 pre podne »
Napiši malo više o GOLFU, koji motor recimo, možda i dobiješ odgovor na pitanje
ASZ

Van mreže kenan28

  • VW Početnik
  • Poruke: 14
  • Lokacija: Sarajevo
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Set zupcastog Golf IV
« Odgovor #2 poslato: Mart 12, 2011, 12:08:08 pre podne »
Motor 1.9 TDI, 66 KW, 1999 godina, kilometraza je vjerujem tacna jer imam servisnu sa svim racunima jos od prve registracije.

Van mreže BG2225

  • VW Početnik
  • Poruke: 186
  • Age: 44
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: Set zupcastog Golf IV
« Odgovor #3 poslato: Mart 12, 2011, 01:22:17 pre podne »
Menja se na 90.000 km,samo kad kupuješ polovan auto,to bi trebalo uraditi odmah,veliki servis,sem ako nisi 100 posto siguran u kilometražu.

A ako imaš servisnu knjižicu,pogledaj da li je na 90.000 km uradjen veliki servis.

Van mreže shvexoman

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2660
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +44/-36
  • Pol: Muškarac
Odg: Set zupcastog Golf IV
« Odgovor #4 poslato: Mart 12, 2011, 09:07:34 pre podne »
ma teraj to

Van mreže STEWIC

  • VW Početnik
  • Poruke: 59
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd, Karaburma
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 1.4 16v
Odg: Set zupcastog Golf IV
« Odgovor #5 poslato: Mart 12, 2011, 10:22:21 pre podne »
Citat
kad kupuješ polovan auto,to bi trebalo uraditi odmah,veliki servis
Ja to nisam znao, pa mi je zato pukla prokletinja na sred autoputa i u 12.00 nocu boodala
Najgora stvar je sto sam krenuo kuci sa namerom da ga zamenim, jos rekao majstoru da me ceka i vec kupio drugi! Ima li veceg baksuza?
Uglavnom ja cu moj sad da menjam na 60.000 pa neka prica ko sta hoce.
Moj savet bolje ga menjaj!

Van mreže kenan28

  • VW Početnik
  • Poruke: 14
  • Lokacija: Sarajevo
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Set zupcastog Golf IV
« Odgovor #6 poslato: Mart 16, 2011, 12:12:57 pre podne »
Ma jasta, slijedeci mjesec mijenjam.

Van mreže saki

  • VW Početnik
  • Poruke: 58
  • Lokacija: Leskovac
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf TDI
Odg: Set zupcastog Golf IV
« Odgovor #7 poslato: Mart 16, 2011, 10:02:50 posle podne »
Evo šta kaže "literatura" kada raditi veliki servis ....


When to change Timing belt on Golf 1.9 TDi mk4?


No milage for replacement is stated

recommendation is

Check belt every 10,000 miles

replace when belt width is down to 22mm.

The timing belt should be inspected at every oil change interval for evidence of any abnormal wear conditions. This is easily done by unclipping and removing the upper timing belt cover and performing a visual inspection. If any of the following conditions are noted, the belt and tensioner must be replaced immediately without driving the vehicle any further:
- More than 1 or 2 mm gap between either edge of the belt and the base of the flange on the front and rear of the tensioner roller - indicating that the belt is mis-tracking and is wearing at the edges.
- Excessive wear on any of the edges of the belt, indicating mis-tracking.
- Evidence of cracks on the outer surface of the belt, indicating that the rubber material is deteriorating.
- Evidence of oil, fuel, or other fluids on the belt. These cause deterioration of the belt materials.
- Excessive wear on the teeth of the belt.
- If the belt has been on the vehicle for in excess of the time or mileage specified in the owner's manual, the belt and tensioner must be replaced with new components regardless of the result of any visual inspection.
ASZ

Van mreže BG2225

  • VW Početnik
  • Poruke: 186
  • Age: 44
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: Set zupcastog Golf IV
« Odgovor #8 poslato: Mart 16, 2011, 10:27:11 posle podne »
Ja ne znam koju si literaturu konsultovao,ali u onoj knjizi što se dobije uz auto piše da se na 90.000 menja. ;)

Van mreže shvexoman

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2660
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +44/-36
  • Pol: Muškarac
Odg: Set zupcastog Golf IV
« Odgovor #9 poslato: Mart 17, 2011, 12:03:44 pre podne »
na 90 iz predostroznosti a znam mnogo slucajeva da su ljudi terali 150 000 i vise , uz redovno kontrolisanje naravno , jedan moj drugar je vozio A4 2003 citavih 270 000km a da nije menjao , auto je ostao kod njegovog kuma i dan danas nije promenjen  biggrin

Van mreže VW-TECH

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 423
  • Lokacija: zemun
  • Karma: +9/-7
  • Auto: Seat ibiza 6L TDI
Odg: Set zupcastog Golf IV
« Odgovor #10 poslato: Mart 17, 2011, 11:29:05 pre podne »
Auh gde nadje ovu literaturu?!?
Po fabrici se menja prvi put na 120000 a posle na svakih 90000. I ko je jednom video stare delove nakon zamene zna kakve su gluposti kada neko kaze da se kais kontrolise. Nakon 120000 najcesce skinem sasvim pristojan kais i spaner koji je na samrti. Skoro nikada sam kais nije uzrok havarije, uglavnom je to spaner. Sledece sto crkava je vodena pumpa koja se takodje menja na velikom servisu. Spaner zabode ili kais preskoci i eto stete od 300-1000+€.
« Poslednja izmena: Mart 17, 2011, 02:05:09 posle podne od strane VW-TECH »
Say no to spark plugs!

Van mreže bokivs

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 626
  • Age: 35
  • Lokacija: Vršac
  • Karma: +11/-4
  • Pol: Muškarac
  • vorsprung durch technik
Odg: Set zupcastog Golf IV
« Odgovor #11 poslato: Mart 17, 2011, 02:02:09 posle podne »
Citat
kad kupuješ polovan auto,to bi trebalo uraditi odmah,veliki servis
Ja to nisam znao, pa mi je zato pukla prokletinja na sred autoputa i u 12.00 nocu boodala
Najgora stvar je sto sam krenuo kuci sa namerom da ga zamenim, jos rekao majstoru da me ceka i vec kupio drugi! Ima li veceg baksuza?
Uglavnom ja cu moj sad da menjam na 60.000 pa neka prica ko sta hoce.
Moj savet bolje ga menjaj!

Ima priblizno. Zovem majstora, najavim se da dolazim za 15 min da mi menja ulje (u isto vreme vozim cca 150 km/h). odjednom pocne da pisti upozorenje na tabli, svasta nesto, i na kraju se ispostavi da je zbog budjavog loseg castrola (koje je posteno puno potrosio za kratko vreme) zakocio 8 hidropodizaca i napravio mi zurku da se cesem.  bonk sreca pa nije zaribao, nije zahvatio ni radilicu ni nista drugo, samo podizace.  hissyfit
na 90 strana serete i izmisljate toplu vodu

Van mreže saki

  • VW Početnik
  • Poruke: 58
  • Lokacija: Leskovac
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf TDI
Odg: Set zupcastog Golf IV
« Odgovor #12 poslato: Mart 17, 2011, 10:11:42 posle podne »
Auh gde nadje ovu literaturu?!?
Po fabrici se menja prvi put na 120000 a posle na svakih 90000. I ko je jednom video stare delove nakon zamene zna kakve su gluposti kada neko kaze da se kais kontrolise. Nakon 120000 najcesce skinem sasvim pristojan kais i spaner koji je na samrti. Skoro nikada sam kais nije uzrok havarije, uglavnom je to spaner. Sledece sto crkava je vodena pumpa koja se takodje menja na velikom servisu. Spaner zabode ili kais preskoci i eto stete od 300-1000+€.
Mrzi me da prevodim doslovce ali "literatura" upravo govori da se menja prema preporuci u servisnoj knjizi koja zavisi od oznake motora(npr. kod mene je svaki servis na 130 000km - ASZ motor) a kod ostalih dizela je mislim na 90 000km. ili na određen broj godina (neznam koliko beše).  Ukoliko pre ovoh rokova postoje razna oštećenja, tragovi ulja, goriva, smanjena širina ispod 22mm, itd onda kaiš mora da se promeni podhitno. Vodena pumpa, španer, rolnice, linijski kaiš i njegov španer se podrazumevaju. . . .
Dodao bih da je pametno kupiti kvalitetnu pumpu od metala (većina su plastične) jer je ona najvažnija u celoj priči da ne strada prva.
ASZ

Van mreže bokivs

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 626
  • Age: 35
  • Lokacija: Vršac
  • Karma: +11/-4
  • Pol: Muškarac
  • vorsprung durch technik
Odg: Set zupcastog Golf IV
« Odgovor #13 poslato: Mart 18, 2011, 04:05:53 posle podne »
Kad kupis polovan auto, lepo to zameni, ceo set kako ti je vec receno i ne razmisljaj. Imas garanciju na nove delove i mirno spavas. Po meni je neodgovorno jako da ne menjas, nego da se pravis pametan. Posle zamene, samo kontrola na redovnom servisu i to je to!
na 90 strana serete i izmisljate toplu vodu

Van mreže shvexoman

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2660
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +44/-36
  • Pol: Muškarac
Odg: Set zupcastog Golf IV
« Odgovor #14 poslato: Mart 18, 2011, 06:25:16 posle podne »
te garancije su najmanje bitne, ako dodje do havarije onda se svi vade, prodavac delova na majstora, majstor na kvalitet delova a vlasnik auta izvisi , tako je to u Srbiji, tako da na garanciju ne mozes ni da racunas , a usvakom slucaju odradi to da bi makar psihicki bio miran, ja idem na rizik , ne znam kad je menjano al teracu bar jos 20000km to je meni 2 god , posle ce verovatno i auto u oglas pa nek mu misli sledeci vlasnik