VW Klub
VW - Forum => VW - Styling => Temu započeo: Rileman Maj 29, 2008, 01:11:15 pre podne
-
Ćao svima, evo mene opet posle duže pauze !
Evo koji je moj problem:
imam set opruga i amortizera (kao na sl.),
-
ja mislim da bi moglo da se iskoristi... Najbolje ce ti reci majstori koji rade samo amortizere...ja mogu da ti dam broj od lika iz Zemuna koji je meni menjao amortizere i veoma kvalitetno odradi posao...shto je i najbitnije u celoj prichi
Ja cu kod njega da teram auto da mi spushta,odnosno da mi skracuje opruge...ako hocesh mogu da ti dam broj,pa se ti chuj sa njim i dogovori se da mu oterash auto da pogleda...
I daj malo da si nam aktivniji
-
to sa skracivanjem opruga je jako zaje```` !! a moze da bude i opasno....
-
Pa ne moze i jare i pare
A koliko su ti krace te opruge od fabrickih? I jel su ti ranije bile na kracim amortizerima, tj. sto ne vratis te amortizere?
U sushtini, mozes da stavis krace opruge do 3cm od fabrickih na fabricke amorte, a za vece spushtanje se preporucuje i zamena amorta
-
Nemojte kratiti opruge nego nabavite krace, glava na ramenima je najvaznija
@Rileman
Idi kod majstora da skine tvoj amortizer i uporedi koliki mu je hod, pa odluci dali moze da se stave opruge.
Po mom misljenju treba da moze nije preterano velika razlika u visini.
-
@ COACH GOLF mk1
Hvala na ponudi, ali problem je što ja nisam iz BG-a već iz LE-a, tako da je to malo teže ostvarljivo. I kod nas dole ima dobrih majstora ali "malo" je onih koji se bave tuning/styling-om. A što se tiče skraćivanja opruga mislim da to nije baš najbolje rešenje!
@Madison
"Da napomenem da je taj set skinut sa auta i na mesto njega stavljen set fabričkih amortizera i opruga.Kao rezultat sam dobio udobniju vožnju ( što je i bio cilj) ali sam izgubio na stylingu! "
Opruge su otprilike za 3cm kraće od fabričkih!
@KOSTA
Hvala na savetu!
-
auu vidish uchinilo mi se da si iz Bg-a
Naravno da je bolje kada se uzmu sportske opruge,ali ako se skrate na odrdjenu duzinu,odnosno ako se ne skracuje vishe nego shto amortizer ima hod,onda to moze da bude opasno,jer onda opruga nema svrhe,ako amort udara ...
Aj kad smo vec kod toga... Jel zna neko ko prodaje sportske opruge?
-
Evo koje ja imam,marke KONI za MK3 kazu da mogu za jos neke WV modele ali za to nisam siguran,stim sto amortizeri moraju da se krate jer 5cm spustaju auto,cena kompleta je 50eur.a moze i zamena za bilo sta sto je vezano za automobile.evo i slike.
http://i277.photobucket.com/albums/kk50/pe...08/DSC00302.jpg (http://i277.photobucket.com/albums/kk50/pekar_2008/DSC00302.jpg)
-
ja sam vozio svoj passat samo sa spustenim oprugama i fabrickim amortizerima
jedino sto sam morao da prepravim bili su stos gume odnosno morao sam da ih skratim za jedan krug (to je ona guma gde amortizer udara pri kraju) da nebi auto amorizovao samo na njima
-
Boro ,shta mislish,jel pametno skratiti malo fabrichke opruge?
-
Ne bih ja to oprobavao...Bolje da zamenis opruge, i dobijes kruci auto, i budes siguran da nece puci. Opruge i nisu mnogo skupe u odnosu na amortizere.
-
moj drug je skratio samo prednje za jedan krug i evo vec godinu dana se vozi tako,i kaze da je stabilniji u krivini,ali i malo tvrdji,jeste da nije pozeljno da se krate ali jedan krug nista ne znaci.to je po mojoj nekoj proceni
-
Hm, ne verujem da je nesto mnogo stabilniji. Kad kratis opruge, vise je estetski. Ako hoces performanse, moraju kvalitetne opruge. Ja sam uzeo zute opruge, pa sam se pokajao, nisu ni nesto mnogo krace, a ni stabilnije, tj. nista bez tvrdjih amorta Ili, da se uzmu crvene opruge, patos -50mm najmanje
-
Boro ,shta mislish,jel pametno skratiti malo fabrichke opruge?
ako se vec radi bilo sta na fabrickim oprugama onda je to samo sabijanje odnosno termicki se ugreju pa se sabiju i onda se ohlade i to je to ali opet nemoze to nikad biti kao kupljena opruga jer je nizi amortizer takodje i kruci
zasto spustati auto a da pritome ostano isto mekan kao sto je bio
znaci samo aftermarket i to je to nema tu price
moj drug je skratio samo prednje za jedan krug i evo vec godinu dana se vozi tako,i kaze da je stabilniji u krivini,ali i malo tvrdji,jeste da nije pozeljno da se krate ali jedan krug nista ne znaci.to je po mojoj nekoj proceni
pa to je klasicna varijanta srpskog tuninga
konopcom i zicom
a sto na prevoju moze da mu ispadne amortizer sa lezista posto je hod amortizera veci od hoda opruge o tome sigurno nije razmisljao kada je uzeo fiberku u ruke
-
Ja sam kod dvojke kratio opruge,znas ono svi ti kazu kao nemoj da bacas pare za opruge skratice mo to i to je to,ma daj koga zavaravas,nema veceg S*****A kada moram tako da se izrazim,od skracivanja opruga,em nema nikakvog efekta i plus sto sam morao na skoro svaki drugi mesec da menjam pogace jer ih je razbijala opruga,imas samo kao sto Medison kaze samo estetiku.Onda sam lepo kupio opruge 5cm krace za isto toliko sam i skratio amortizere i razlika je bila drasticna nije imalo veze sa onim skracenim oprugama, i dan danas se taj auto nakon 4godina i dalje vozi i jos nije ni jednom zamenio ni amortizere ni pogace,a taj auto je uzeo od mene moj najbolji ortak.Izvinjavam se,nisam samo naglasio da sam samo prednje amortizere skratio,a zadnji su ostali fabricki na sportskim oprugama.
-
Ja sam kod dvojke kratio opruge,znas ono svi ti kazu kao nemoj da bacas pare za opruge skratice mo to i to je to,ma daj koga zavaravas,nema veceg S*****A kada moram tako da se izrazim,od skracivanja opruga,em nema nikakvog efekta i plus sto sam morao na skoro svaki drugi mesec da menjam pogace jer ih je razbijala opruga,imas samo kao sto Medison kaze samo estetiku.Onda sam lepo kupio opruge 5cm krace za isto toliko sam i skratio amortizere i razlika je bila drasticna nije imalo veze sa onim skracenim oprugama, i dan danas se taj auto nakon 4godina i dalje vozi i jos nije ni jednom zamenio ni amortizere ni pogace,a taj auto je uzeo od mene moj najbolji ortak.Izvinjavam se,nisam samo naglasio da sam samo prednje amortizere skratio,a zadnji su ostali fabricki na sportskim oprugama.
ja imam od golfa 3 zadnje opruge nisu skracivane al su spustene ...
posto sam stavio nove i podigao ga malo jer po beogradu se ne nije moglo voziti ....
-
ja imam od golfa 3 zadnje opruge nisu skracivane al su spustene ...
posto sam stavio nove i podigao ga malo jer po beogradu se ne nije moglo voziti ....
Kako to mislish spushtene? Jedino ako su bile sabijane, mada mislim da su kod tebe jednostavno popustile opruge, ili pre amortizeri
-
Moguce da su ti opruge malo popustile pa je zato zadnjica legla.
-
mislio sam presovane al ajd
-
Od mog spuštanja NEMA NIŠTA , zato jer su opruge ( sa seta ) kraće od dozvoljenog hoda amorta i kombinacija sa tim oprugama i fabričkim amortima pada u vodu!
-
Ma mozes ti da stavish, samo sto nece dugo trajati
Nista, stekaj pare za nove amorte
-
ja sam kratio samo prednje opruge za 1 krug,tj spustio ga za 1 cm....malo je stabilniji,ali i mnogo lepse izgleda......1 krug 1 cm....nije moguce kratiti opruge kod svakog auta...ali za mk2 je to moguce,tako mi je bar rekao jedan lik sto mi je i radio ....
-
Ja nameravam da spustim golfonju, pa citam sve ovo, citam, i nekako polako se primam na vase tekstove da ne bih trebao da ih sabijam... Kratiti ih necu 100%, mislio sam da ih sabijam, ali ako je tacno ovo sto sam procitao, deluje mi da ce i ta ideja pasti u vodu... Posto su nove opruge (crvene, te su najkrace, jel?) nove, a ako ima i ako je pametno, posto su na odpadima polovne?
-
Tesko je naci na otpadu sportske,a da nisu od GTI-ja, koje i nisu mnogo nize od klasicnih. Moj predlog ako nemas dovoljno para:
S obzirom da su sportske opruge mekse od fabrickih( u sta sam se licno uverio), kupi crvene opruge polovne, mozes da nadjes za 50e, i stavish gumice koje sprecavaju opruzi da se sabije i eto ti nizak, a i krut auto ;)
-
Mislis da su npr. od GTI-ja mekse nego standardne? Ja bi' stavio njih, hocu malo da ga spustim, a sad mi nesto puno tvrd. Ko zna kakvi su amort.
-
Hm, nesto mi nije logicno da krace (sportske) opruge budu mekse od standardnih. Jedino ako su vec odradili svoje. Mada nisam majstor, moze biti lako da gresim.
-
Sve sto ga vise spustas, mora imati manji "hod", samim tim i biti tvrdji. To je logiocno.
-
Tako sam i ja mislio. biggrin
-
Auuu izgleda da nam treba savet nekog struchnjaka....
-
eheh, da, i meni je logicno da budu tvrdje,ali ja imam zute konijeve i uporedjivao sam sa mojim fabrickim i mekse su, a i pekar je bio rekao da pouzdano zna da su sportske mekse od standardnih. Razlog za to je valjda da bi bile preciznije i bolje reagovale, a amortizeri su ti koji daju tvrdocu ;)
-
zakacis svaki ivicnjak ,polomis plastiku dole,zaglavis se u snegu...
-
Pa mi sportisti se ne penjemo na ivi?njake biggrin biggrin big_boss
-
da, mi se penjemo na lepsi pol ;)
-
Ja na mojoj dvojci imam crvene opruge ( klirens -40mm ), nisu sa gti-a, a kupio sam ih kod mog mehanicara. Znaci auto je sa njima stabilniji 70%, znaci brooka, ali su mi amorti gasni, njih sam mijenjao prije spustanja, pa sad imam ono katakteristicno skakutanje po prevojima.Jos jedna veoma bitna stvar je stabilizator.Cuo sam da on drasticno utice na stabilnost...
-
Jel su te "crvene opruge" sve iste ili i medju njima ima razlike?
-
ja sam skratio opruge jos za 1 krug,ali sam stavio one gume izmedju opruga da mi bude tvrdji i nemam problema....malo sam se presao...skratio sam ih malo vise...bolje da sam kupio opruge ,ali nisam hteo bas toliko da ga spustim ali eto ispade tako....bez tih guma izmedju opruga skace kao lud.....na svaku rupu on skoci kao da nemam uopste opruge....sad nemam problema.....p.s.brzi slupao auto pre 2-3 dana,nema nista od auta,prodaje ga u delove,on je dobro na svu srecu.....sorry za off...pozz
-
Jel su te "crvene opruge" sve iste ili i medju njima ima razlike?
mislim da nema...
-
sportske opruge su mekse od fabrickih,to garantujem ,jer su mi kroz ruke prosla pet seta sportskih opruga,a mekse su jer mnogo brze reaguju na promeni pravca automobila,od standarnih opruga,te zato je auto i puno stabilniji u krivinama,a sto se tice udobnosti,sigurno je tvrdji od fabrickog.kod mene su sportske opruge uparene sa gasnim amortizerima i auto mi je 50% tvrdji nego sto je bio biggrin ali za krivine je masina! driving iz licnog iskustva nebih nikome preporucio da se igra sa kracenjem opruga,ne dobija se nista sem malo izgleda,a moze se izgubiti mnogo! zato bolje stekaj pare i kada kupis znas da si stavio pravu stvar i bices odusevljen ponasanjem auta! To sa sigurnoscu tvrdim!!! alealeee
-
Pekar: mekse su jer mnogo brze reaguju na promeni pravca automobila,od standarnih opruga,te zato je auto i puno stabilniji u krivinama,a sto se tice udobnosti,sigurno je tvrdji od fabrickog
U istoj recenici 2 protivurjecnosti.Pa zdrava logika govori da samo tvrdje, odn. kruce opruge brze reaguju od meksih, fabrickih i da samo sa tvrdjim oprugama auto moze biti stabilniji samim tim sto je smanjeno naginjanje upravo zbog te krutosti...
-
da li su iste napred i nazad opruge za mk1 i mk2??? nikad nisam zagledao na mk2
-
da nebi mnogo polemisali, i otisli u OFF,videces i uverices se i sam kada ih budes kupio!!! ;)