Autor Tema: otezano -prvo - paljenje na gas  (Pročitano 2979 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže aca manic

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 229
  • Lokacija: mladenovac
  • Karma: +4/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: pasat b5,5
otezano -prvo - paljenje na gas
« poslato: Februar 03, 2015, 02:53:34 posle podne »
pasat b3 je u pitanju landirenco je ugradjen pre tri godine i uvek je palio na pola kljuca i na mrazevima na plinu nasao neku caku dam dva puta kontakt i on sisti pomalo ali necujno i treci put kad okrenem upali odmah .Od skoro se desava da kad auto prenoci prvo paljenje dugo vergla i necuje se ono sistanje kad je na kontaktu onda skinem crevo sa isparivaca sto ide na karb. i dam kontakt nista ne izlazi onda drugim crevom povucem kao mali vakum ono proradi i kada posle to vratim on pali jel moguce da membrana verovatno glavi ali samo kada se skroz ohladi isparivac?od prvog dana se cuje sistanje kada dam kontakt ali samo 5sek,i relej zatvara ventile posle toga.kad nema sistanja tesko upali tek u verglanju dugom jer usis sa karb.izgleda povuce tu membranu i on upali  lost006 dali prilikom verglanja pusta plin ili cim se da kontakt posto kod mene od prvog dana kad dam kontakt cuje se blago sistanje na izlazu na slici.elektromagnetne ventile sam cistio.
« Poslednja izmena: Februar 03, 2015, 03:18:56 posle podne od strane aca manic »

Van mreže Nenad Petakovic

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2066
  • Age: 41
  • Lokacija: Neko tamo svrseno vreme.
  • Karma: +38/-25
  • Pol: Muškarac
  • Kad zasvira Ladina svirena,mnogi ostaju bez zena.
  • Auto: Old scula Cvaja 1.8
Odg: otezano -prvo - paljenje na gas
« Odgovor #1 poslato: Februar 03, 2015, 03:22:21 posle podne »
Druze kod tebe je vrv landirenco elektronac isparivac,e kod njega el.ventil pusta plin.Verovatno ti taj ventil zeza pa kad ti das kontakt on kasni sa pustanjem plina(to je ono sto si ranije cuo da sisti na kontaktu).Taj ventil na sebi ima dve buksne plus i minus.trebalo bi ih skinuti i videti dali nisu korodirale,i proveriti dali ventil uopste radi.Mada i kada oslabe membrane,tesko pali,,,Ipak ti to oteraj nekom majstoru za gas da pregleda,nije se zezati sa tim ako nisi strucan.
Dobar motor moja dvojka ima
Al sediste svako mu se klima!
Sedista mu rasklimale zene
Al on opet dobro slusa mene!
Dok je dvojke vozacu devojke!😀

Van mreže aca manic

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 229
  • Lokacija: mladenovac
  • Karma: +4/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: pasat b5,5
Odg: otezano -prvo - paljenje na gas
« Odgovor #2 poslato: Februar 03, 2015, 03:25:36 posle podne »
cistio sam taj ventil cuje se cakce .ali ne izlazi plin tek kada sa drugim crevom ustima malo samo povucem on pocne izlaziti jel moze i ta membrana da ostane u nekom polozaju pa nece da ide plin ?ovako sve ostalo normalno i ler i ostalo

Van mreže Nenad Petakovic

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2066
  • Age: 41
  • Lokacija: Neko tamo svrseno vreme.
  • Karma: +38/-25
  • Pol: Muškarac
  • Kad zasvira Ladina svirena,mnogi ostaju bez zena.
  • Auto: Old scula Cvaja 1.8
Odg: otezano -prvo - paljenje na gas
« Odgovor #3 poslato: Februar 03, 2015, 03:50:29 posle podne »
Moze i ta membrana da glavi,mozda je se cak i otkacila od el ventila.Sad neznam za taj landirenco,al lovato elektronac moze lako da se preradi da bude cist vakumski,i onda pali ko mina.Izbaci se taj ventil,i namesti se da tu membranu vuce vakum preko creva sa usisne grane...
Dobar motor moja dvojka ima
Al sediste svako mu se klima!
Sedista mu rasklimale zene
Al on opet dobro slusa mene!
Dok je dvojke vozacu devojke!😀

Van mreže aca manic

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 229
  • Lokacija: mladenovac
  • Karma: +4/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: pasat b5,5
Odg: otezano -prvo - paljenje na gas
« Odgovor #4 poslato: Februar 03, 2015, 08:11:46 posle podne »
ovaj ventil samo zatvara dovod do isparivaca a posle ima membranu koju vuce usis zavisno od rezima rada motora izgleda da nije taj elektronac kad crevomm stvaram vakum cujem membranu kako radi pomera se i drzi vakum nije pocepana . ovakav je isparivac ja mislim da ima tu membranu koja se pomera a ventil je klasican
« Poslednja izmena: Februar 03, 2015, 08:54:01 posle podne od strane aca manic »

Van mreže Nenad Petakovic

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2066
  • Age: 41
  • Lokacija: Neko tamo svrseno vreme.
  • Karma: +38/-25
  • Pol: Muškarac
  • Kad zasvira Ladina svirena,mnogi ostaju bez zena.
  • Auto: Old scula Cvaja 1.8
Odg: otezano -prvo - paljenje na gas
« Odgovor #5 poslato: Februar 03, 2015, 11:20:13 posle podne »
To je tacno,taj ventil pusta gas u isparivac.E sad to kad si ti davo kontakt,pa se cuo da sisti plin,vrv na tom landirencu ima jos neki ventil koji povlaci tu vakum membranu(kao cok na lovatu),na ovim slikama ja ga nevidim,al je nesto pustalo plin na kontaktu i to ti sad neradi,zato i nepali hladan.Na lovato isparivacima on se nalazi sa strane,i pri hladnom startu stisne se crveno dugme par puta i taj cok pusti plin u usis i pri verglanju auto lakse i brze pali.Taj sistem je vrv i kod tebe i on najverovatnije zeza i zato sad tesko pali...
Dobar motor moja dvojka ima
Al sediste svako mu se klima!
Sedista mu rasklimale zene
Al on opet dobro slusa mene!
Dok je dvojke vozacu devojke!😀

Van mreže aca manic

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 229
  • Lokacija: mladenovac
  • Karma: +4/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: pasat b5,5
Odg: otezano -prvo - paljenje na gas
« Odgovor #6 poslato: Februar 04, 2015, 10:25:28 pre podne »
Nemam ja to crveno dugme,samo gas benzin i neutralan polozaj.evo jutros probam pre palenja skinem crevo sa isparivaca da kontakt -ne verglam- necuje se sss..plin onda povucem malo ona se odlepi i poce plin da izlazi vratim crevo dam kontakt jednom pa iz drugog puta zaverglam on upali cini mi se na jedan okretaj radilice.jel postoji mogucnost da zamenim samo tu membranu sa strane ili moram da raskacinjem sve i ispustam antifriz dali se moze napakovati membrana bez skidanja celog isparivaca? izgleda da je se membrana malo stvrdnula i ostaje u nekom polozaju i zatvara dotok sve dok motor nepocne okretati i onda je odlepi
« Poslednja izmena: Februar 04, 2015, 10:33:23 pre podne od strane aca manic »

Van mreže Nenad Petakovic

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2066
  • Age: 41
  • Lokacija: Neko tamo svrseno vreme.
  • Karma: +38/-25
  • Pol: Muškarac
  • Kad zasvira Ladina svirena,mnogi ostaju bez zena.
  • Auto: Old scula Cvaja 1.8
Odg: otezano -prvo - paljenje na gas
« Odgovor #7 poslato: Februar 04, 2015, 11:30:54 pre podne »
Ako nema taj ventil(cok),onda sam vakum iz usisa povuce membranu i ona pusti gas ka motoru.Inace ta membrana nece sama,ako je nesto ne nategne(sto je tebi bio slucaj kad das kontakt),da pusti plin u usis.Mozda je ona kod tog landirenzo iaparivaca bila povezana sa el.ventilom koji pusta gas u isparivac,pa je on ujedno pustao gas u i iz isparivaca u usis na kontaktu(ono sistanje).Jel ako nema cok,tako je vrv gas dolazio u usis bez verglanja.Uglavnom bilo kako bilo ti taj isparivac moras skinuti i rastaviti.Mora tecnost da  se ispusti i da se prekontrolisu membrane.Memtex membrane su ti oko 20-30e mislim.Samo to poveri nekom sa iskustvom da ti zameni i usteluje i bice to ko novo.
Dobar motor moja dvojka ima
Al sediste svako mu se klima!
Sedista mu rasklimale zene
Al on opet dobro slusa mene!
Dok je dvojke vozacu devojke!😀

Van mreže aca manic

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 229
  • Lokacija: mladenovac
  • Karma: +4/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: pasat b5,5
Odg: otezano -prvo - paljenje na gas
« Odgovor #8 poslato: Februar 04, 2015, 12:57:39 posle podne »
Tacno tako tek u verglanju ona se odlepi i podje plin tj.usis je povuce pa zato malo duze zavergla a ja sam navikao da to pali odmah bar je tako bilo od prvog dana kad je ugradjen