Autor Tema: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja  (Pročitano 16550 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže bokiel79

  • VW Početnik
  • Poruke: 20
  • Age: 44
  • Lokacija: Krupanj
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
  • """That Don't Impress Me Much..."""
  • Auto: Vw Golf 3 + passat B6 Rline
Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
« Odgovor #40 poslato: Decembar 30, 2012, 07:24:47 posle podne »
OK...
To sa podmazivanjem zupcanika nisam radio jer su to plasticni zupcanici i mislim da im je vek trajanja jako dug, ali eto rekao sam ti iz iskustva da je TP jer se potrosi bas na tom mestu gde je ler ili malo iznad njega i tada nevidi koliki je polozaj leptira gasa i zato pocne da dize ler i ubrizgavanje...Mislim da ce ti ciscenje istog ako ne zavrsiti onda bar olaksati problem...
Prosto je jer na TP-u imaju 4 srafica koji su ako nije dirano nista sa zastitnim plasticnim kapicama na glavi srafa i samo se oni odvrcu i to je to,,,mislim da je torex T20 u pitanju ...Malo alkohola i WD spreja ce resiti tvoju dilemu...
I hvala na lepim zeljama u novoj godini...isto i tebi zelim i svima na ovom forumu....
Neka Vas VW-i dobro sluze....Pozzzzzz

Van mreže nrobert

  • VW Početnik
  • Poruke: 51
  • Age: 50
  • Lokacija: Grocka
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 3 1.8
Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
« Odgovor #41 poslato: Decembar 30, 2012, 07:52:57 posle podne »
Ima mi logike! Jer pomeranjem srafa na leptiru sam pomerio i polozaj leptira odnosno tps-a.Probacu da skinem tps i ocistim ga nece skoditi.Nisam znao da moze da se rastavi i ocisti potenciometar.Hvala u svakom slucaju jos jednom.

Van mreže halasz.gabor

  • VW Početnik
  • Poruke: 5
  • Age: 44
  • Lokacija: subotica
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 1.8
Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
« Odgovor #42 poslato: Januar 02, 2013, 05:08:10 posle podne »
Pozdrav svima.Eto rešenje za Vas.Mene je isto godinama mučio ovaj problem.Išao sam od majstora do majstora,promenio sve senzore bez rezultata.Ova pojava važi samo za step motore sa 6 pin-a.Ovaj step motor ima funkciju luftiranje motora zbog euro2 norme,a radi na sledeći način.Kada kočite motorom step motor otvori klapnu za gas da bi dovodio svež vazduh do katalizatora da pobojša njegov rad,dok ECU drži zatvoreno diznu.I tu nastaje problem.Pošto ECU ne zna da je ugradjen venturi plin,step motor i onda luftira kada vozite na gas,a umesto svežeg vazduha uvuče smešu plin-vazduh i auto i dalje ubrzava.Rešenje je izuzetno jednostavno.Treba isključiti funkciju luftiranje.Iz džeka sa šest pin-a koja ide na step motor,treba izvući treću žicu odgore,ili ako želite da ta funkcija radi i dalje kada se auto vozi na benzin onda treba staviti relej,da bude treća žica u prekidu kada je prebačen na plin.Ovo sam našao na nemačkom forumu,i odlično funkcioniše.Inače ja sam samo precvikao tu žicu i tako vozim već 2 godine.Nadam se da sam mnogima pomagao,ovo 100% radi.Sretno.

Van mreže sasab

  • VW Početnik
  • Poruke: 33
  • Lokacija: Beograd-Vozdovac
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw mk3 1.8
Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
« Odgovor #43 poslato: Januar 02, 2013, 05:33:49 posle podne »
A kako onda sistem funkcionise dok vozis na benzin?
Pozdrav!

Van mreže halasz.gabor

  • VW Početnik
  • Poruke: 5
  • Age: 44
  • Lokacija: subotica
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 1.8
Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
« Odgovor #44 poslato: Januar 02, 2013, 05:37:56 posle podne »
Sve funkcioniše bezprekorno,samo nemate taj osećaj da neko povlači pedalu.Redovno će i dalje da drži ler i kada se svetla ili klima upali.


Van mreže sasab

  • VW Početnik
  • Poruke: 33
  • Lokacija: Beograd-Vozdovac
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw mk3 1.8
Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
« Odgovor #45 poslato: Januar 02, 2013, 05:40:52 posle podne »
Daj mi samo link tog sajta.
Hvala. Pozdrav!

Van mreže bokiel79

  • VW Početnik
  • Poruke: 20
  • Age: 44
  • Lokacija: Krupanj
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
  • """That Don't Impress Me Much..."""
  • Auto: Vw Golf 3 + passat B6 Rline
Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
« Odgovor #46 poslato: Januar 03, 2013, 07:42:43 pre podne »
 halasz.gabor .....
odlican odgovor...samo mozes li tacno reci koja je to zica u konektoru jer nisi tacno definisao "Iz džeka sa šest pin-a koja ide na step motor,treba izvući treću žicu odgore..." mislim da to ima logike i mogu da probam jer imam jedan auto  koji ima takav problem....Probacu pa cu ostaviti da li je resen problem...
Samo mislim da ce beleziti gresku zbog otkacene te zice ali nema veze,,ako se stvar resi onda je u redu...

Van mreže halasz.gabor

  • VW Početnik
  • Poruke: 5
  • Age: 44
  • Lokacija: subotica
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 1.8
Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
« Odgovor #47 poslato: Januar 03, 2013, 08:13:58 pre podne »
Pozdrav.Pošto džek stoji uspravno na step motoru od gore se broji prema dole,crna žica je u pitanju.Bilo je prikačen na dijagnostiku zbog ABS-a ali nisam primetio da je upisao grešku.Inače kod ovih automobila poželjno je mesečnom jedanput skinuti klemnu min. 10 sati i na ovaj način resetovati ECU,ne pomaže ni ugradjen relej  za reset jer kompjuter ima više napajanja ne samo jednu,pa pokupi loše podatke sa lambdasonde,i upiše grešku da je bogata ili siromašna smeša zbog plina pa ne radi pravilno na benzin,puno troši itd..Ako imate još pitanja slobodno postavite.Ova mi je treća trojka sa istim motorem,tako da imam dosta prakse.

Van mreže bokiel79

  • VW Početnik
  • Poruke: 20
  • Age: 44
  • Lokacija: Krupanj
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
  • """That Don't Impress Me Much..."""
  • Auto: Vw Golf 3 + passat B6 Rline
Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
« Odgovor #48 poslato: Januar 13, 2013, 11:27:36 pre podne »
Evo da se samo javim jer danas sam konacno bar malo slobodan...
Probao sam ovo sto si rekao halasz.gabor, sa trecom zicom na konektoru....ta treca zica je ustvari napajanje i crne je boje na ler motoru i imaju je svi tipovi...a samo na ADZ 1.8 ima 6 zica na ler motoru....ako se ona odsece ler motor vise nikada neradi...odnosno ujutru nece podici ler a kasnije u radu ce on verovatno biti normalan....ipak mislim da to nije resenje.....
Evo toliko od mene...morao sam da napisem ovo jer sam probao na dva automobila i pisem ovo iz kako se kaze PRAKSE...heheheh

Van mreže halasz.gabor

  • VW Početnik
  • Poruke: 5
  • Age: 44
  • Lokacija: subotica
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 1.8
Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
« Odgovor #49 poslato: Januar 19, 2013, 01:04:05 posle podne »
U mom autu je AAM motor 1.8 55kw-75ks,i redovno radi ler motor(crna žica izvučena),ujutro radi na 1100 obrtaja posle kada se zagreje radi normalno na 950 i isto toliko drži i sa uključenom klimom.Pozdrav.

Van mreže nrobert

  • VW Početnik
  • Poruke: 51
  • Age: 50
  • Lokacija: Grocka
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 3 1.8
Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
« Odgovor #50 poslato: Februar 07, 2013, 08:32:06 posle podne »
Pozdrav
Posle stotinu muka sa step motorom, resio sam problem.Te dve pominjane zice kod motora sa 6 pinova su napajanje i druga za signal kompjuteru. Ako isecem tu trecu zicu od napajanja, prijavi mi i gresku na dijagnostici da povratna informacija od step motora nije ispravna.
Elem, pokusavao sam da nadjem step motor sa 6 pinova ali bezuspesno.Svi imaju sa 4 (stari model).Onada sam pronasao da se isti step ugradjivao i na Saksa, na nekim Fijatima i Pezoima.Uspem da nadjem polovan od Saksa za 35e.Onda pocnem da trazim na netu i nadjem na ebaju nov za 35e sa postarinom.

http://www.ebay.co.uk/itm/Air-Control-Valve-VW-Seat-Citroen-Peugeot-0132008601-/330759462196?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4d02ccdd34

Inace taj deo se tacno zove ventil za regulaciju vazduha.Ovde sam pokusao da nazovem par radnji sa delovima za vw i svi su mi rekli da to nemoze da se nadje novo samo polovno.Narucim ga i za desetak dana dobijem.Svi problemi posle ugradnje su nestali i auto sada ide ok.Samo da ga ne ureknem.

Pozdrav od mene, problem resen!