Autor Tema: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja  (Pročitano 16549 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže nrobert

  • VW Početnik
  • Poruke: 51
  • Age: 50
  • Lokacija: Grocka
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 3 1.8
Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
« Odgovor #20 poslato: Decembar 14, 2012, 02:56:34 posle podne »
Greska!!!!!!
Nije problem dati novac da ti neko resi problem, problem je naci pouzdanog coveka koji ce znati da resi problem.Vidis ja da bi otisao kod nekog majstora treba da izdvojim jedan dan, zapucam 40-50km i nazad, i da molim boga da taj zavrsi to za sta sam dosao, i da ne moram jos neki put da se vracam kod njega ako to ne bude to.E to onda nije 30-40e vec se trosak daleko uvecava.I Rasicima sam dao 330e za ugradnju plina.Vecina kaze da su dobri i pouzdani, tako da zbog preporuke sam mozda dao i pedesetak evra vise samo da mi urade posao kako treba.Nije problem da odem do pomenutog Draska i da pokusam da resim problem, ali ne pada mi na pamet po ovom hijametu.Nije toliko alarmantna stvar, tako da cu da to odlozim za malo lepse vreme.U medju vremenu jedino pokusavam zajedno sa drugim ljudima koji imaju isti problem da shvatimo uzrok i sta menjati odnosno popravljati.
Veruj mi ne bi mi bilo problem da dam i 100e za step motor ako znam da to resava problem!Ali novog step motora nema!!! Kazu trazite polovan.To i cekam.Da probam polovan pa da vidim dal je do njega.A onda cu  uzeti polovan a ovaj moj odneti do Draska da i njega sredi pa da ga imam u rezervi.

Po meni ovaj i njemu slicni forumi su tu da pomognemo jedni drugima, u savetima i resavanju problema koje su pojedini korisnici mozda imali.Ne volim da druge ucim stvarima koje neznam ali sam uvek tu da pomognem nekom u necemu sa cim sam se vec susretao.
Na jednom engleskom forumu sam nasao gomilu korisnih stvari i pomoci za mog Fejzera, takodje i na bjbikers forumu sam pokusao da pomognem ljudima u vezi sa pitanjima o motorima koje sam vec vozio.
Eto toliko, hvala jos jednom sto ucestvujete u ovoj temi sa predlozima i savetima, tu smo da jedni drugima pomazemo i ponavljam

----Vise cenim savet i misljenje dobronamernog forumasa, nego bajke i price nasih sveznajucih majstora iz raznoraznih servisa.Verujte mi naci dobrog i postenog majstora kod nas je ko da trazis vanzemaljce.Mozda njih i lakse nadjes.Dal to bili mehanicari,elektricari,zidari, moleri, sve se svede na isto, pravljenja od mrava slona i uzimanje para.A jos vise cenim ljude koji se trude da shvate i sami rese neki problem a ne za svaku sitnicu trce kod majstora---
Pozdrav

Van mreže fleepy

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 670
  • Age: 37
  • Lokacija: Lozovik
  • Karma: +18/-23
  • Auto: Golf 3 ABF EDITION
Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
« Odgovor #21 poslato: Decembar 14, 2012, 03:57:23 posle podne »
Za ovaj post imas + od mene... beer

Van mreže JOCA88

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 230
  • Lokacija: Beograd/Karaburma
  • Karma: +2/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf MK3 1.6 ABU - lpg
Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
« Odgovor #22 poslato: Decembar 14, 2012, 08:38:00 posle podne »
@Gedora - nije problem u 20-30 e, reci mi da li je normalno da se ovo desava iskljucivo na plinu? Bio u GTA gde su mi ugradili plin, bio kod Rasica, kazu step motor ili monopoint... Servisi koje svi hvale, a kad imas problem kazu da ne znaju sta je i prebacuju loptu na nesto drugo.. Zivo me zanima kako rade novija kola, kad ne znaju na autu 20 godina starom da odrade plin kako treba. @norbet ima problem i na benzinu i na plinu i logicno je da je nesto od ta dva, meni nije jasno kako sve na benzinu radi normalno bez ikakvih problema, a na plinu po nekada zajebava. Naravno, da treba da ide na plin, pravili bi ih na plin itd, ali moramo da se snalazimo.

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
« Odgovor #23 poslato: Decembar 14, 2012, 08:43:36 posle podne »
vidi od mene si upravo dobio minus iz jednog prostog raloga zato sto bi se jebo a da ti ne udje. ti se kao razumijes u mehaniku a neznas gdje ti je ranije a gdje kasnije paljenje?

pa kad ne znas kao sto i ne znas sto nebi tom drasku dao 20-30eu?
on zna, provjeren je kao dobar majstor.
reci i kako ti  na tom bajkerskom forumu pomazes nekome kad sam sebi ne znas napraviti jedan banalni problem kao sto je golf 3 66kw?
kako bi ti to napravio r6, r1, suzuki R, 750r, 600f, 900rr ili neki jebeniji motor?
bas me interesuje
i kao nije poenta dati pare nekome da ti napravi auto?
nego u cemu je poenta? ovde svi (isto kao i ti) znaju sve a u stvari ne znaju gdje su suplji.
kad bi se ti uclanio na ovaj forum da te auto ne jebe? NE BI NIKAD! kao i stotine drugih koji su se pojavili i nestali
sad se opet vrati na ono sto si napisao na pocetku,
 nije problem dati pare nkom da ti rijesi problem.
a jel? a to kao beograd nije jedno veliko selo u kom se ne zna ko zna raditi vw a ko ne zna?
eto imas 39 god ko i ja a jos nisi cuo ko ih radi kako treba a ko ne?
sad opet reci da ti nije zao 30eu i troskova do zemun polja a da bi ti bio siguran,
sta mislis da tog draska zamolimo da izadje na teren do grocke pa ga ti prvo testiraj kakav je ko covjek, kakav je ko majstor, pa onda razmisli dal ces mu dozvoliti da radi tvoj vw star skoro 3 decenije???
 

ajde pali i ti i tvoj monopoint i tvoje znanje!
 trebalo bi da te je sramota tih 39 godina

Van mreže nrobert

  • VW Početnik
  • Poruke: 51
  • Age: 50
  • Lokacija: Grocka
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 3 1.8
Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
« Odgovor #24 poslato: Decembar 14, 2012, 09:52:43 posle podne »
E pa ovako gedora,
posto si me zaista isprovocirao moram da ti odgovorim.Kao prvo iskreno me nije uopste briga dal si ti meni dao plus ili minus.Drugo na ovaj forum sam se prijavio kao i na neke druge jer sam ocekivao da porazgovaram sa dobronamernim ljudima koji bi mi mozda pomogli na neke od mojih nedoumica sa kojima se prvi put srecem.Ja nikada nisam tvrdio da sam MAJSTOR i nisam ni nameravao da prosipam znanje!

Trece u prethodnom postu si mi prosipao znanje o stelovanju paljenja, zupcenju motora i napravio od toga nauku... a da mi nisi konkretno odgovorio sta da uradim, na moje jednostavno pitanje, ili nisi ni imao nameru.Svi ostali ljudi koji su slali odgovore su zaista bili korektni.Moj auto jeste star 20god ali uopste nije poenta u tome.Nemamo svi mogucnosti da vozimo nova kola.A i da imam mogucnosti pre bih potrosio pare na nesto drugo.
Ja nisam komentarisao draskovo znanje jer coveka i ne znam i nisam ni rekao da necu otici kod njega, ali kao sto sam rekao ne sad po ovom snegu.
Sto se motocikala tice nisam ni govorio da bi pomagao nekome ko ima neke motore koje nisam vozio.Ali za one koje jesam i ono sto znam mogu drugima da pomognem za neke stvari koje sam iskusio.Ne mora brate sve da se naplati!
Znaci nisi dobro procitao sta sam napisao.A i ako mi je potrebna neka pomoc imam koga da pitam, a da mi se ne kurci svojim znanjem,vec da porazgovaram kao covek sa covekom.

navodim "nego u cemu je poenta? ovde svi (isto kao i ti) znaju sve a u stvari ne znaju gdje su suplji." jako uvreddljivo za vecinu ljudi na ovom forumu! Treba tebe da je sramota!
Nisam cuo u Beogradu kako ko radi od majstora jer me i nije zanimalo posto nisam za doticnim ljudima ni imao potrebe do sada.Zasto, zato sto volim da probam sam, naucim,pitam, pa i ako pogresim jednom drugi put necu.Ja ne odrzavam tudje automobile vec svoj.
Iz ovoga sto si napisao tebe treba da je sramota, jer omalovazavas vecinu ljudi na ovom forumu.Ako si pun znanja onda ga zadrzi za sebe i nemoj drugima da prosipas svoju strucnost.Ja mislim da tebi nije mesto na ovom forumu.Idi brate radi u nekom servisu,ako vec neradis, i uzivaj....
Ujedno si ovom uvredljivom porukom odgovorio i drugim ljudima koji su se javili na moju postavljenu temu....Nisi im pomogao ni malo ako vec znas o cemu se radi.Jer ako je banalan problem sto ne pomognes  ako si siguran u cemu je problem
Ili te je moj prethodni post uvredio jer si se mozda u njemu prepoznao? Ako jesi drago mi je zbog toga.

A moj monopoint je moj monopoint i zato ti pali jer od takvih ljudi pomoc i ne mogu da ocekujem.

Ponavljam moje misljenje je da treba na forumu da pomazemo jedni drugima.Meni je bilo naj lakse da odem kod nekog majstora.imam ih ovde i u Grockoj, ali volim brate da nesto napravim sam i onda sam sretan zbog toga jer je to moj uspeh.Nije sve u prokletim parama, vec u tome da ostanemo ljudi i nemora sve da se u zivotu naplati.
Zbog takvih "Majstora" kao sto si ti i ne idem u servise!
Izvinjavam se drugim forumasima ako sam mozda jos nekog uvredio prethodnim postom i ako neko misli da nisam u pravu.
Ostali, sa svojim komentarima su dobrodosli..
Pozdrav



Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
« Odgovor #25 poslato: Decembar 14, 2012, 10:15:57 posle podne »
citat: .. a da mi nisi konkretno odgovorio sta da uradim, na moje jednostavno pitanje,

kako da ti odgovorim na neko tvoje pitanje kad ti ne znas sta je lijevo a sta desno?
kad je rano a kad kasno paljenje a sam bi sebi to pravio?  sto ne napravis?
dal je tvoje da sudis kome je mjesto na forumu a kome nije?
sta mislis o tome?
ovakvi "Majstori" kao sto sam ja i ne primaju takva auta u rad koja prvo sami izjebete, pa vam u tome pomogne kum, pa komsija pa ovaj pa onaj
pali strucnjak, vjeruj da moj nivo nije rasprava sa takvim kao sto si ti

Van mreže nrobert

  • VW Početnik
  • Poruke: 51
  • Age: 50
  • Lokacija: Grocka
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 3 1.8
Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
« Odgovor #26 poslato: Decembar 14, 2012, 10:35:27 posle podne »
Kasno.
Problem sa paljenjem je vec resen.To je proslost.Dobio konkretan odgovor,proverio i problem resen.A to dal bi ti uzeo moj auto ili ne iskreno me nije ni briga.Moj auto nije izjeban kao sto si se izrazio.Ima sitniji problemcic koji ce biti resen.
Tacno nije moje da sudim kome je mesto na forumu a kome ne.I ne pada mi na pamet to da radim, to ostavljam drugim clanovima.A ti se samo drzi tvog nivoa,ja cu se ipak drzati ostalih 99 posto clanova ovog foruma i nastaviti da sa njima komuniciram i u buduce.Makar svi mi bili laici i neznalice.
Dobro je da u ovoj zemlji ima jos ljudi koji nemaju tako visoki nivo, vec su obicni ljudi.I jos nesto u postu na koji si mi odgovorio tebe nisam ni pomenuo, cak ni pomislio na tebe, tako da nemam pojma zasto si se bas ti nasao uvredjenim?
I da zavrsim ovo prepucavanje.Cim budem resio problemcic koji imam poslacu odgovor koji ce mozda pomoci i drugim korisnicima....
Pozdrav

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
« Odgovor #27 poslato: Decembar 14, 2012, 10:45:05 posle podne »
...Ili te je moj prethodni post uvredio jer si se mozda u njemu prepoznao? Ako jesi drago mi je zbog toga.....


a ne mozes ti mene ni uvrijediti.
nastavi da komuniciras sa tih tvojih 99 posto foruma.

kad naucis na koju se stranu okrecu radilica, kazaljke na satu, mala bregasta i razvodnik paljenja mozda nesto i napravis.
39god, imas potencijala samo udri  mahac

Van mreže javozimgolfa

  • VW Početnik
  • Poruke: 16
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 2
Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
« Odgovor #28 poslato: Decembar 14, 2012, 11:09:56 posle podne »
@ nrobert

ne nerviraj se druze, ovde jedino majstor gedora zna mehaniku, tacno da kaze da je gore dole,vecina ljudi bi ovde potvrdilo   lollol

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
« Odgovor #29 poslato: Decembar 14, 2012, 11:13:32 posle podne »
sta si s tim htio da kazes ajd prevedi

Van mreže Surla85

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 674
  • Age: 38
  • Lokacija: Bečej
  • Karma: +48/-14
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Pasat 5.5,Golf 4
Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
« Odgovor #30 poslato: Decembar 14, 2012, 11:20:50 posle podne »
vidim da ce i ova tema da se ZAKLJUCA ...................

Van mreže dzonibgd

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 355
  • Age: 55
  • Lokacija: nbgd
  • Karma: +55/-44
  • Pol: Muškarac
  • Dođe vreme kada pametni zaćute, budale progovore..
  • Auto: vw golf mk2 gti 16v
Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
« Odgovor #31 poslato: Decembar 14, 2012, 11:22:42 posle podne »
@Nino  po porukama neki novi strucnjak iz s.mitrovice, vec u drugom postu pljuje po tebi  lollol
cobani budale

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
« Odgovor #32 poslato: Decembar 14, 2012, 11:26:32 posle podne »
a sto bi se zakljucala? postavio je prvo pitanje kako sam sebi da nasteluje paljenje i kupio je dijagnostiku da bi to obavio. dobio je odgovor. problem je u tome da neko ko bi se bavio tim poslom u 18oj godini mora znati nesto o uglovima paljenja a 40oj ce tesko nauciti.
u zemun polju ima dobar elektricar i rjesava sve probleme na vw. jel problem platiti 20-30eu?
jeste napravicu sam. pa napravi. jel ti brani neko?

Van mreže misa-goga gti

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1275
  • Age: 46
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +47/-47
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Skoda Octavia
Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
« Odgovor #33 poslato: Decembar 14, 2012, 11:36:18 posle podne »
@ nrobert

ne nerviraj se druze, ovde jedino majstor gedora zna mehaniku, tacno da kaze da je gore dole,vecina ljudi bi ovde potvrdilo   lollol
jel ti to ozbiljno ?
ti si nasao da komentarises gedoru, jel ?
kod oemovaca se na privatnim skupovima u vinci svi clanovi ljube u usta.
mislim da ti je sad sve jasno...

Van mreže nrobert

  • VW Početnik
  • Poruke: 51
  • Age: 50
  • Lokacija: Grocka
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 3 1.8
Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
« Odgovor #34 poslato: Decembar 14, 2012, 11:40:09 posle podne »
Ajte ljudi polako.Problem sa paljenjem sam resio.Objasnio mi je drugi covek i to je sad ok.Covek ne mora da ima 18 godina da bi nesto naucio.Mislim da uci dok je ziv.Vec preko 15god nisam vozio benzinca.Zadnji je bio sa karburatorom, tako da se sa monopointom srecem prvi put.Zato sam i pitao ljude dal se nekom slican problem desavao sa gasom.
Vec sam u ranijem postu objasnio da nije problem u 20-30e platiti nekom, vec zasto sam samo zeleo da cujem jos nekog ko je imao slican problem i dal ga je resio.Ponavljam ponovo ako ustanovim da je problem sa Motorom za kontrolu ler gasa, odnecu moj na popravak kod pomenutog draska, da imam i rezervni .To uopste nije sporno.Molim vas da procitate mojih par prethodnih postova da ne bi bilo zabune.Zaista nisam imao nameru nikog da uvredim od clanova foruma!


Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
« Odgovor #35 poslato: Decembar 14, 2012, 11:45:11 posle podne »
isto tako niko nije imao namjeru ni tebe da uvrijedi.
poenta je u tome da treba svako da radi ono za sta je strucan. ja radim mehaniku 22god pa kad mi se sjebe anlaser odnesem ga elektricaru i platim da se uradi.
ne znam sta se ti primas. sto se mene tice ti sa svojim autom radi sta hoces. sta ja imam s tim i s tobom?


Van mreže nrobert

  • VW Početnik
  • Poruke: 51
  • Age: 50
  • Lokacija: Grocka
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 3 1.8
Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
« Odgovor #36 poslato: Decembar 15, 2012, 12:02:53 pre podne »
Pa ja nisam tebe uopste prvi prozvao nego ti mene!.Vec sam u poruci sa vrha ove stranice objasnio sta je kod nas problem i da je tesko pronaci dobrog i postenog majstora.A ja zaista nemam vremena i zivaca da jurcam po Beogradu od majstora do majstora da mi rese neke sitnice na vozilu.Pa ne mislis li valjda da cu da zapucam za Beograd da bi mi neko promenio ulje,kocnice, promenio kaiseve????
Zadnji put kad sam servisirao klimu na Mondeu, za jedno punjenje klime sam ostao ceo dan u servisu dok nisu sve raskupusali i nasli kvar koji bi iskusan majstor koji tvrdi da radi klime morao odmah da nadje.Za zamenu kaiseva su mi trazili 100e samo za ruke.Zamenio sam ih i vozim vec 40000km.Pa nise to lansiranje satla na mesec pobogu.
Ne shvatam zaista zasto si se ti nasao prozvanim u mom postu i odreagovao kako si odreagovao, ali to je tvoja stvar.
Ne bi vise da polemisemo jer zaista nema smisla.Evo ja cu ti se izvinuti ako sam te uvredio i da zavrsimo sve ovo.Moja namera je zaista bila da ukazem na nesto drugo kada sam pisao post sa vrha ove stranice.

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
« Odgovor #37 poslato: Decembar 15, 2012, 12:05:15 pre podne »
ma opusteno. uzivaj  beer

Van mreže bokiel79

  • VW Početnik
  • Poruke: 20
  • Age: 44
  • Lokacija: Krupanj
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
  • """That Don't Impress Me Much..."""
  • Auto: Vw Golf 3 + passat B6 Rline
Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
« Odgovor #38 poslato: Decembar 30, 2012, 02:13:48 posle podne »
Ne mogu da verujem da se mi Srbi i za ovakve stvari raspravljamo i svadjamo....
daj da pomognemo ako mozemo...
Evo ovako,,posto se bavim ovim poslom, odnosno auto elektrikom i auto gasom, i jos plus vozim bas taj motor monon point evo da kazem i ja par reci...
Dosta puta sam imao takav problem ali na drugim autima, ne na svom, i mogu reci da mi se resenje u najvecem broju svodilo na zamenu ili ciscenje TP senzora, ali isto tako imao sam i problem sa gumom ispod mono pointa...
da pojasnim to sa gumom, to se desi jedino kod onih kod kojih je ugradjena ploca u mono point za plin i cev za dovod plina na njoj je okrenuta blize kabini, ako me razumete, i usled malo losijeg nosaca motora ona udara u lim i tako vremenom upropasti gumenu plocu ispod mono pointa, i bas kroz taj procep se desi uvlacenje vazduha, to nemora da znaci da ce na leru da promeni rad, jer obicno na leru bude miran motor i ne dolazi do tog kontakta sa limom i vazduh je ok, ali kada motor da kazem u zargonu "potegne" onda se ta rupa otvori i nastaje problem, koji racunar pokusa da izbegne tako sto ce sa tom kolicinom vazduha da ubrizga i vecu kolicinu goriva....itd....
nadam se da ce nesto od ovoga biti korisno ...ako nesto bude trebalo evo ja sam tu pa pitajte...

Van mreže nrobert

  • VW Početnik
  • Poruke: 51
  • Age: 50
  • Lokacija: Grocka
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 3 1.8
Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
« Odgovor #39 poslato: Decembar 30, 2012, 06:27:33 posle podne »
Dobro si rekao, i ja sam za to da pomognemo jedno drugom ako mozemo.Nisam odavno bio na forumu i danas odgovorih na par poruka.Sto se tice step motora otvorio sam ga pre neki dan i ocistio, podmazao zupcanike, naprskao wd-om, nista nije polomljeno i sve mi deluje ok.Tako da sam ga vratio nazad.Tp senzor nisam do sada skidao ali kad ga raskacim onda motor radi super  bez grasaka.Nema dodavanja gasa, jedino onda normalno nece da radi na benzinu.Guma ispod monopointa je nova.Ono sto sam jos pokusao je da pomerim sraf na leptiru gasa na koji se naslanja step motor.Probao sam da ga odvrnem odnosno povecam zazor izmedju leptira i stepa.Onda je jos gore i bas zeza i drzi gas nekad neprekidno na 2000.Onda sam ga vratio na polozaj u kome je bio pa zavio 3 kruga i zamisli problem je nestao.Ponekad se desi da blicne gas kad sam na nizbrdici na kratko ali jako retko.Evo vozim ga vec dve nedelje i nema problema ni na benzinu ni na plinu.Za sad cu ostaviti tako a ako nastavi da zeza probacu da skinem tps i vidim moze li on da se ocisti.
Hvala u svakom slucaju na pomoci
Pozdrav svima i sve najbolje za predstojece praznike!
I da se pomazemo i dogodine.
Robert