Autor Tema: PLIN na motoru 1.8T 175ks????  (Pročitano 25593 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Ale

  • VW Početnik
  • Poruke: 37
  • Age: 47
  • Lokacija: Bgd
  • Karma: +0/-0
  • Novaspeed ChipTuning
Odg: PLIN na motoru 1.8T 175ks????
« Odgovor #60 poslato: Oktobar 07, 2010, 11:26:21 pre podne »
ne koristi se samo za paljenje, vec i za zagrevanje motora, znaci rezim kad motor najvise trosi.

Van mreže svrle

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2445
  • Age: 35
  • Lokacija: Ugrinovci
  • Karma: +27/-18
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Skoda Superb II TDI
Odg: PLIN na motoru 1.8T 175ks????
« Odgovor #61 poslato: Oktobar 07, 2010, 11:43:05 pre podne »
Sad neznam da li je mnogo(meni je finasiski mnogo) al na 30 litara plina moram 10l benzina da sipam a koristim benzin samo za paljenje
to nesto nije u redu... meni pojede 5 litara benzina na 100 litara plina odprilike.
Neprimeren potpis

Van mreže dag81

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 867
  • Age: 42
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +20/-9
  • Pol: Muškarac
Odg: PLIN na motoru 1.8T 175ks????
« Odgovor #62 poslato: Oktobar 07, 2010, 08:06:00 posle podne »
To zavisi ko gde vozi tj. kratke ili duge relacije. Ja sam za 7000km koliko vozim na LPG sipao 2000din benzina, i to jos nisam potrsio.
Mada sad kako je hladnije verovatno ce biti veca potrosnja benzina, ali opet kazem dosta prelazim van grada.

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6700
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-172
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, Arti
Odg: PLIN na motoru 1.8T 175ks????
« Odgovor #63 poslato: Oktobar 09, 2010, 07:30:40 posle podne »
ne koristi se samo za paljenje, vec i za zagrevanje motora, znaci rezim kad motor najvise trosi.

evo juče kad je bilo 4.5stepena motor je prebacio na plin nakon 3min benzinskog rada
ako ler troši 200-250gr benzina na 1h (mislim da je toliko), onda potrošnja ispada ...
1L = 0.76gr = 3h
3h = 180min = 60 hladnih jutarnjih paljenja
valjda sam dobro izračunao
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže svrle

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2445
  • Age: 35
  • Lokacija: Ugrinovci
  • Karma: +27/-18
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Skoda Superb II TDI
Odg: PLIN na motoru 1.8T 175ks????
« Odgovor #64 poslato: Oktobar 09, 2010, 08:43:16 posle podne »
dobra racunica Wele. evo ja nesto kalkulisem i ispada da je tako kad se setim kad sam zadnji put sipao benzin u auto.  ;)
Neprimeren potpis

Van mreže shvexoman

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2660
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +44/-36
  • Pol: Muškarac
Odg: PLIN na motoru 1.8T 175ks????
« Odgovor #65 poslato: Oktobar 10, 2010, 05:43:51 posle podne »
nije valjda da ga ostavljas  da radiu mestu dok ne prebaci na plin? nema nista gore od toga da radi u leru , pogotovu kad je hladno? A ako ga pak vozis tih 3 minuta kad je hladno, trosi daleko vise od tih 250 ml na 1h

Van mreže Shone

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 554
  • Age: 33
  • Lokacija: Pancevo
  • Karma: +9/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: PLIN na motoru 1.8T 175ks????
« Odgovor #66 poslato: Oktobar 10, 2010, 08:18:41 posle podne »
nije valjda da ga ostavljas  da radiu mestu dok ne prebaci na plin? nema nista gore od toga da radi u leru , pogotovu kad je hladno? A ako ga pak vozis tih 3 minuta kad je hladno, trosi daleko vise od tih 250 ml na 1h

Iz kog razloga ne bi valjalo da radi 3min u leru?

Van mreže guluaz

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1213
  • Age: 39
  • Lokacija: Vlasotince
  • Karma: +23/-13
  • Pol: Muškarac
Odg: PLIN na motoru 1.8T 175ks????
« Odgovor #67 poslato: Oktobar 11, 2010, 01:37:54 pre podne »
,valjda se benzinci bolje zagrevaju kad krenes polako nego da ga cekas tri min u mestu :rolleyes:

Van mreže shvexoman

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2660
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +44/-36
  • Pol: Muškarac
Odg: PLIN na motoru 1.8T 175ks????
« Odgovor #68 poslato: Oktobar 11, 2010, 12:59:25 posle podne »
sve preko 15 sec u leru je suvisno, motor se najvise haba u leru pogotovu kad je hladno, palis- sacekas da ugasi lampicu za ulje i odma teras lagano dok se ne zagreje, posle mu radi sta oces

Van mreže svrle

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2445
  • Age: 35
  • Lokacija: Ugrinovci
  • Karma: +27/-18
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Skoda Superb II TDI
Odg: PLIN na motoru 1.8T 175ks????
« Odgovor #69 poslato: Oktobar 11, 2010, 06:58:53 posle podne »
Odakle ti to da se motor najvise haba na leru?
Neprimeren potpis

Van mreže ivan.stojanovic

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 418
  • Age: 38
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +1/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk6 1.6 TDI BlueMotion
Odg: PLIN na motoru 1.8T 175ks????
« Odgovor #70 poslato: Oktobar 12, 2010, 10:08:49 pre podne »
Preporuke za zagrevanje hladnog motora su da se ne zagreva u leru, vec da se vozi na niskom broju obrtaja. Valjda zbog kretanja ulja kroz motor i razlicitog rada. Iskreno ne znam zasto, ali sam cuo dosta puta tu pricu i ja tako radim. Neko od majstora ce verovatno znati da objasni zasto se to preporucuje :)
Ivan Stojanovic
Golf Mk6 1.6 TDI BlueMotion

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6700
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-172
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, Arti
Odg: PLIN na motoru 1.8T 175ks????
« Odgovor #71 poslato: Oktobar 12, 2010, 11:01:29 pre podne »
Odakle ti to da se motor najvise haba na leru?
pise u fabrickom  uputstvu za koristenje vozila
nikad ga ne ostavljam u leru vec odma vozim, ali uzeo sam taj deo kao referencu za jutarnje paljenje

ja imam taj podatak, ako ima neki drugi podatak da vise trosi u leru slobodno napisi, ali svejedno da sam omasio i za pola izlazi da trosi 1L za 30 dana
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže dag81

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 867
  • Age: 42
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +20/-9
  • Pol: Muškarac
Odg: PLIN na motoru 1.8T 175ks????
« Odgovor #72 poslato: Oktobar 12, 2010, 11:23:41 pre podne »
Mislim da si lose sracunao Wele.
Uzimam moj primer: palim auto, isteram iz garaze, radi dok zatvorim kapiju 10ak s, posle oko 400-500m prebaci na LPG(govorim o ovoj temperaturi koja je trenutno, oko 8-10C jutarnja). Bord pokazuje oko 15l/100km, sto mu dodje oko 0,7dl za prvo jutarnje paljenje.

Na leru nema sanse da prebaci na LPG za 3 minuta kad je oko 10C. Tj. mozda moze, ali ne moze da dostigne temp. koja je optimalna da bi auto radio bez posledica na LPG.

Letos za prebacivanje na LPG mi je trebalo oko 200-300m, temp preko 20-25C.


P.S. Evo malopre sam bas obratio paznju i gledao tacno koliko sam metara presao do prebacivanja na LPG.
Temperatura 13C, 3minuta rada motora, predjeno 700m, po bordu prosek 14.7l/100km. ZNaci oko 0.1l je otila za hladan start.
« Poslednja izmena: Oktobar 12, 2010, 02:52:39 posle podne od strane dag81 »

Van mreže riky123

  • VW Početnik
  • Poruke: 11
  • Age: 42
  • Lokacija: CH Aarau
  • Karma: +5/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW corrado G60/ BMW E91
Odg: PLIN na motoru 1.8T 175ks????
« Odgovor #73 poslato: Maj 06, 2013, 03:36:56 posle podne »
Zanima me da li treba na  motoru 1.8t imati podmazivanje ventila kad se prebaci na lpg. I koji sistem priporucujete?
Your first Corrado? If so try not crash while watching the spoiler in the rear view mirror


Van mreže demi

  • VW Početnik
  • Poruke: 58
  • Lokacija: zrenjanin
  • Karma: +2/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 4 gti
Odg: PLIN na motoru 1.8T 175ks????
« Odgovor #75 poslato: Jul 16, 2013, 12:07:28 pre podne »
moj 1.8t chipovan nemoze da izvuce punu snagu na plin :( kad pocne turbo da puni preko 0.6 bara pocne auto da trza  i da trokira iako sam uzeo najveci isparivac i multi ventil i deblju cev sproveo od boce do isparivaca ..problem nemogu da resim ://