Mislim da si lose sracunao Wele.
Uzimam moj primer: palim auto, isteram iz garaze, radi dok zatvorim kapiju 10ak s, posle oko 400-500m prebaci na LPG(govorim o ovoj temperaturi koja je trenutno, oko 8-10C jutarnja). Bord pokazuje oko 15l/100km, sto mu dodje oko 0,7dl za prvo jutarnje paljenje.
Na leru nema sanse da prebaci na LPG za 3 minuta kad je oko 10C. Tj. mozda moze, ali ne moze da dostigne temp. koja je optimalna da bi auto radio bez posledica na LPG.
Letos za prebacivanje na LPG mi je trebalo oko 200-300m, temp preko 20-25C.
P.S. Evo malopre sam bas obratio paznju i gledao tacno koliko sam metara presao do prebacivanja na LPG.
Temperatura 13C, 3minuta rada motora, predjeno 700m, po bordu prosek 14.7l/100km. ZNaci oko 0.1l je otila za hladan start.