Ja bih napravio razliku izmedju ozbiljnog servisa i majstora. Ozbiljan servis MORA koliko toliko da izgleda pristojno (a ne kad udjes da izgleda kao raspustena banda ), ima sav potreban alat , stoje iza svoga rada i dijagnoze u svakom pogledu, ima odradjen lager delova(a ne idi kupi ovo ,kupi ono..). Imao sam priliku da vidim na prijateljevom autu sta znaci kad oteras odlican auto (passat cc) u sumnjiv servis navucen povoljnom cenom , jer kod nas majstori SVE prihvataju , avion da mu doteras moze, znaci oni su uspeli da mu ubiju tablu i zapale deo instalacije i posto polovnu nisu mogli da nadju morala nova iz autokomerca i kad su culi cenu padanje u nesvest ,jao nemamo dovojlno novca i jedva mu skupili za trecinu i sta sad da da ih prebije nista mu neznaci jer go se nesvlaci, i sta ces auto na slep i pusti klosare. Poenta je u tome da ko radi on i gresi ali moras biti u stanju da pokrijes svoje greske a ne kao ovi , ljudi iznajmili neku garazicu, kupili dve polovne dilzalice , kinesku dijagnostiku , kineski alat sve u svemu da prodaju sve sto imaju nemogu da se otkupe.
Majstor je drugi pojam i kvalifikacija , samo neko ko je zanat naucio gde treba a ne na ulici moze da se zove majstorom , cim on pocne sa pricama od ovog auta cu dati napasem ovo od onog ono taj nije video ozbiljan servis.
Svako ko se ozbiljno bavi bilo kojim poslom mora da uvek stremi ka boljem i da unapredjuje svoja posao i ti u supi mozda mozes da pocnes ali nikako da tu i ostanes, pre svega postuje svoje kolege a ne tipa ja sam strasan majstor ko god mu dotera auto on ispljuje servis u kom je prethodno bio kao ovi nemaju pojma , a ceo zivot provede u nekoj rupi a ovi sto su ulozili u svoj servis su lopovi i neznalice.Tako da svaki majstor koji vredi i unapredjuje svoj posao vec posle par godina moze da izraste u ozbiljan servis kojih ima po Beogradu