Autor Tema: kako pouzdano utvrditi gde motor trosi ulje?  (Pročitano 4389 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže pokemoni

  • VW Početnik
  • Poruke: 178
  • Age: 40
  • Lokacija: Vrsac
  • Karma: +7/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vw Passat B8 Transporter T6
kako pouzdano utvrditi gde motor trosi ulje?
« poslato: Septembar 23, 2007, 11:14:35 posle podne »
Motor 1.8 benzinac direktno ubrizgavanje 79 kw motor je napravljen u meksiku i presao skoro 250000.Potrosnja ulja je vec postala zabrinjavajuca skoro litru na 1000 km.Kompresija 11  10.5  11   10  nema neke velike razlike.Kada duze stoji u mestu i upalim ga grune plavi dim iz auspuha,dok ga vozim ne primecuje se.Imao sam drugu glavu i nju sam komplet odradio i sada se spremam za zamenu,pa mi nije jasno da li je ta potrosnja samo do glave motora ili su i karike dobile malo.zanima me najednostavniji nacin kako to da utvrdim bez skidanja kartera i vadjenaj klipova ako neko ima neka iskustva sa ovim motorima zamolio bi ga da mi odgovori.Glavu cu zameniti za jedno 10 dana pa mozda i okacim neke slike dok majstorisem.

Van mreže Bojan_GTI

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 835
  • Age: 39
  • Lokacija: Bijelo Polje
  • Karma: +2/-3
    • http://
kako pouzdano utvrditi gde motor trosi ulje?
« Odgovor #1 poslato: Septembar 23, 2007, 11:30:49 posle podne »
Mislim da treba zamijeniti letece lezajeve i karike iako je to nekih 70 eura ali bar ne razmisljas a sigurno da su se i karike potrosile.
« Poslednja izmena: Septembar 23, 2007, 11:32:14 posle podne od strane CORRADO »

Van mreže pokemoni

  • VW Početnik
  • Poruke: 178
  • Age: 40
  • Lokacija: Vrsac
  • Karma: +7/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vw Passat B8 Transporter T6
kako pouzdano utvrditi gde motor trosi ulje?
« Odgovor #2 poslato: Septembar 23, 2007, 11:36:29 posle podne »
Mislim ipak da su te karike koje su na motoru bolje od tih za 70 e.Nemam bas puno poverenja u te jeftine delove,a ne baca mi se ti 100e za karike po cilindru.Ne bi da cackam ono sto nema potrebe i da otvaram motor bezveze i ugradjujem neku trecu klasu karika i lezajeva

Van mreže Bojan_GTI

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 835
  • Age: 39
  • Lokacija: Bijelo Polje
  • Karma: +2/-3
    • http://
kako pouzdano utvrditi gde motor trosi ulje?
« Odgovor #3 poslato: Septembar 23, 2007, 11:51:52 posle podne »
ok uradi kako mislis da je najbolje!

Van mreže pimbe

  • Rig Pig
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4472
  • Age: 55
  • Lokacija: Gzira <-> Uzice
  • Karma: +127/-76
  • Pol: Muškarac
  • VW MALTA
  • Auto: Tiguan 2.0TDI A3 1.6TDI Cabrio
kako pouzdano utvrditi gde motor trosi ulje?
« Odgovor #4 poslato: Septembar 24, 2007, 01:03:26 pre podne »
Kad skines glavu, proveri koliki je "ajnzac" na vrhu cilindra i koliko su cilindri ispolirani, ja ti preporucujem da nadjes ili kupis stelujuci honer i dok ti je klip u DMT (donja mrtva tacka) izhonujes svaki cilindar ponaosob, nece da mu skodi. Posle toga doteras klipove u isti nivo, negde oko polovine cilindra i naspes dizel u svaki cilindar do vrha, ako su karike OK nivo nesme spasti i moras koristiti dizel, a ne benzin jer je benzin previse redak i prodje pored karika cak i na karicenom motoru.
Glavu nadam se da si dobro spremio, proveri koliki ti je luft na vodjicama oslajfaj (izlapaj) ventile, operi glavu dobro i spakuj ventile ( Nije preporucljivo da se ventili pobrkaju, tj. da im se promene mesta). Kad su svi ventili na mestu ucvrstis glavudzu tako ta ti usisni kanali gledaju na gore ( bez bregaste naravno) i u svaki kanal nalijes sad BENZIN do vrha, najmanje sat ili dva, nesme nivo da padne nimalo, isto ponoviti na izduvu. Glava je vise od pola motora. Takodje ukoliko je polovna trebalo bi da je obelis na glodalici...

Srecno i ziveli    
Tiguan 2.0 TDI
  AUDI A3 1.6 TDI Cabrio

Van mreže pokemoni

  • VW Početnik
  • Poruke: 178
  • Age: 40
  • Lokacija: Vrsac
  • Karma: +7/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vw Passat B8 Transporter T6
kako pouzdano utvrditi gde motor trosi ulje?
« Odgovor #5 poslato: Septembar 25, 2007, 04:37:54 pre podne »
Glavu sam skinuo sa drugog motora i odradjena je u masinskoj obradi Stanko Misic u bg-u.Svi ih hvale da ekstra rade glave,moju su ispeskarili zamenili vodjice i gumice naravno poravnali je i mislim da je radjen hidro test.Hvala na savetima uskoro se bacam na posao oko zamene.Rasturio sam skoro jedan motor sa koga sam skinuo glavu,motor presao 215000 a ajnzac na sva cetri cilindra uopste nema,ako se na mom motoru pojavio nesto cu iskombinovati i od dva napraviti jedan nadam se.