Kad skines glavu, proveri koliki je "ajnzac" na vrhu cilindra i koliko su cilindri ispolirani, ja ti preporucujem da nadjes ili kupis stelujuci honer i dok ti je klip u DMT (donja mrtva tacka) izhonujes svaki cilindar ponaosob, nece da mu skodi. Posle toga doteras klipove u isti nivo, negde oko polovine cilindra i naspes dizel u svaki cilindar do vrha, ako su karike OK nivo nesme spasti i moras koristiti dizel, a ne benzin jer je benzin previse redak i prodje pored karika cak i na karicenom motoru.
Glavu nadam se da si dobro spremio, proveri koliki ti je luft na vodjicama oslajfaj (izlapaj) ventile, operi glavu dobro i spakuj ventile ( Nije preporucljivo da se ventili pobrkaju, tj. da im se promene mesta). Kad su svi ventili na mestu ucvrstis glavudzu tako ta ti usisni kanali gledaju na gore ( bez bregaste naravno) i u svaki kanal nalijes sad BENZIN do vrha, najmanje sat ili dva, nesme nivo da padne nimalo, isto ponoviti na izduvu. Glava je vise od pola motora. Takodje ukoliko je polovna trebalo bi da je obelis na glodalici...
Srecno i ziveli