Mnogo gluposti je ovde pisano, i ne bih sad citirao svaku i ispravljao...
Max brzina se cipovanjem moze povecati, i te kako, ali moze kod kola kojima je maksimalna brzina ogranicena snagom motora, a ne stepenom prenosa. Drugo sta je potrebno da bi se povecala brzina je da u tim visim/visokim obrtajima motor isporucuje dovoljno snage. Kod mene na 1.8 TDCI motoru je max brzina bila oko 190-195 dok je bio standardan, sa 100ks, i tu brzinu je postizao sa 4000 obrtaja, kad vec pocinje da mu opada snaga i na tim obrtajima je imao oko 90-95 ks. Posle remapiranja, max brzina je porasla na 210, i to na 4400 obrtaja (crveno je od 4500). Odradjena je mapa sa kojom ima 135 ks i nesto preko 300 Nm. Snaga mu sad manje opada na tim visokim obrtajima, i ima je osetno vise nego sto je ranije bio slucaj, pa zato i ima vecu maksimalnu brzinu.
Oko merenja snage na valjcima, i "kucanja KS pozelji", mogu reci samo da vise verujem drugaru koji radi to "kucanje", nego merenju na valjcima u Revochipu npr. Ko je radio remapiranje, valjda je primetio da prva voznja, posle upisivanja mape ne daje skoro nikakve rezultate, ili jedva vidljive. 8 razlicitih mapa sam upisivao kod sebe do sad, pa znam o cemu pricam. I odgovorno tvrdim da ne moze odmah posle upisivanja mape izbaciti na valjcima snagu koju ce izbaciti posle 300-400 km voznje. Ti valjci se vrlo lako "steluju", i treba koristiti valjke sa kocnicom. Lako cu naterati da se iz neremapiranog Golfa 1.9 TDI 90ks izmeri 150-160 ks. Samo treba ukucati drugu vrednost za korekciju (gubljenje snage u prenosu), i to je to, imamo toliko ks na valjcima.
Prepravljanje postojecih mapa je cisto racunanje, i lako se moze praviti snaga po zelji, ali samo u granicama koje hardverski delovi mogu da podrze.
Iskreno mi je jako smesno sto je npr is Golfa VI 1.4 atmosferskog benzinca kog je vozio Strbac izmereno 90 ili 91 ks posle remapiranja.