evo pomoc i od mene , na masincu u beogradu mozes da uradis atest nebitno koliko je sta staro ,a sve to iz razloga ako nemas papire ... znaci dodjes tamo on uzme aparat islika ti sve uzme kartonce prepise sve brojeve , bitno je da boca i uredjaj imaju homologaciju , dok sam ja cekao sa drugarom za atest lik ispred nas iz panceva je bio sa jugicem nije imao nista od papira , otisao je samo do poste ili banke prve da uplati uplatnicu od 6000(toliko smo mi platili) din dok mu je ovaj sve to islikao i prepisao on se vratio i posao gotov ... dobijes potvrdu o ugradnji , racun , nalepnicu ... znaci nebitna je starost , bitna je homologacija jer po njoj se i vidi starost i utvrdjeni tehnicki zahtevi , neki papir ako imas nebitno stranac ili domaci , ako nemas kazes da si izgubio , platis malo vise 10-20e tako nesto rece pancevac i to je to ...
sto se tice ugradnje ukoliko ugradjujes obicni uredjaj za 1.3 ili 1.6 ... uzmi kupi u oglasima polovan , 50e max -70e sa tocak bocom i to sa papirima , kupis set membrana 15e promenis operes uredjaj i imas nov veruj mi nema razlike osim u konacnoj ceni ... ugradnja ti je 50-70e kod mene u kraju (okretnica 26 BJ) . uzimi lovato , brc nemoj voltran i one kopije glupe mnogo ce da ti trosi ... evo ti usporedba ja sam kod mene na 1.3 tako uradio i trosio mi je oko 10L plina u gradu sa dve osobe unutra na otvorenom 8-9L zavisi koliko sam brzo vozio , drugar je u dvojku 1.3 ugradio kod rasica izaslo ga je skoro 350e sa atestom i tocak bocom umesto cilindricne a u gradu mu je trosio cak i malo vise , al je i isao malo bolje od mog auta , verovatno zato sto sam ja imao IPM karb , e al kad pogledas 350e vs. 150e ima razlike itekako ...