Autor Tema: g60 u Golf 1  (Pročitano 4443 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže golf 1 1.8/16v

  • VW Početnik
  • Poruke: 137
  • Age: 41
  • Lokacija: Skopje
  • Karma: +10/-1
  • Pol: Muškarac
g60 u Golf 1
« poslato: Decembar 02, 2008, 07:46:07 posle podne »
Epa ovako!!
Kupio sam g2 g60 zbog motora i menjac da bi ugradio u moj golf 1, ali dok se ne upustis u nesto neznas jos koliko para treba da das.Prvo mi je bila ideja da kompresor ugradim u 1.8 16v koji imam ali ispalo je da treba duplo vise para da se ulozi nego da nabudzim do daske sam g60.
I pocelo je kupovanje delove za g60 kad ono sitnica koliko hoces koje vucu puno novca al vracanje nazad nema.
Evo lista delove koji su mi vec stigli a za ostalo kako stizu objasnjenje i slike.
1.Salter za 02a menjac to je menjac sa sajlama a ovo je kit za da ostane na polugima
2.G60 cold air intake
3.Stelujuci regulator pritisak goriva sa barometrom
4.Raid HP filter pecurka
Salter sam stvarno platio ali vredi posto moze da se steluje i hod i zazor pravi racing inace bi morao da secem varim busim da bi se ugradio salter sa sajlama.
Sutra cu da okacim slike a ostale delove kako stizu tako cu da pisem da ne bi bilo sve odjednom.
g-lader

Van mreže g-tec

  • VW Početnik
  • Poruke: 61
  • Age: 41
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +4/-3
  • Pol: Muškarac
Odg: g60 u Golf 1
« Odgovor #1 poslato: Decembar 02, 2008, 11:18:51 posle podne »
Sta sve planiras da radis stim motorom posto stavljas stelujuci FPR?Taj cold air ti nije nista za g60ku,njemu je spas big FMIC.




vw beats all

Van mreže golf 1 1.8/16v

  • VW Početnik
  • Poruke: 137
  • Age: 41
  • Lokacija: Skopje
  • Karma: +10/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: g60 u Golf 1
« Odgovor #2 poslato: Decembar 03, 2008, 09:48:41 pre podne »
Intercooler je vec kupljen samo treba da stigne 70x30 je najveci koji moze da stane u g1 bez modifikacije.A cold air intake je samo zbog stylinga i lakse stane pecurka.
Pa planiram da izvucem 240 do 260whp ali videcemo.
Evo sta je kupljeno
Schrick 268/276 bregasta
Adjustable cam pulley
powersprint groupe a izduvni sistem
4in1 powersprint grana
440cc injectors dizne
68mm kaisnica za kompresor
komplet overhauling kit za kompresor
rs2 modifikacije na kompresor
Raid HP filter
Big aluminium intercooler
Adjustable fuel pressure gegulator
Rs cold air intake
Denso iridium iw22 svecice
Glavu motora cu da full da odradim
I jos cekam da mi odgovore za chip ali kod Amerikance su vec poceli praznike tako da najverovatno posle nove godine.
Kako stizu delovi tako cu da pisem i slike naravno.
g-lader

Van mreže golf 1 1.8/16v

  • VW Početnik
  • Poruke: 137
  • Age: 41
  • Lokacija: Skopje
  • Karma: +10/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: g60 u Golf 1
« Odgovor #3 poslato: Decembar 03, 2008, 10:56:10 pre podne »
Salter

Kao sta vidite na samih kuglica ima navoj da bi se sve zateglo do milimetra kako ne bi bilo lufta.


Cold air intake



Raid hp filter



Fuel pressure regulator



Denso iridium svecice



I novi kabli



Ovo mi je do sad stiglo ostalo treba da mi donesu.
g-lader

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13074
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: g60 u Golf 1
« Odgovor #4 poslato: Decembar 03, 2008, 11:02:40 pre podne »
Extra je ovo, je l' sve narucujes iz Amerike?
Krsman na forumu ima g60 pa mozes ponesto da ga pitas ako te interesuje, nego je u vojsci trenutno   bicedobro

Van mreže g-tec

  • VW Početnik
  • Poruke: 61
  • Age: 41
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +4/-3
  • Pol: Muškarac
Odg: g60 u Golf 1
« Odgovor #5 poslato: Decembar 03, 2008, 02:45:25 posle podne »
Ciji cip stavljas?te 440cc dizne su ti prevelikog protoka za standardni fuel rail koji je plastican(jako velika verovatnoca da ce prsnuti gumica na kraju),treba ti BBMovom alu rail.Izbor bregaste je dobar,bolju za g60 nes naci.Sa odradjenom glavom,ako se fest odradi,lako bi trebao da stignes do toliko konja ako je lader dobar.Sa standardnim diznama i 68 remenicom ima 190
vw beats all

Van mreže golf 1 1.8/16v

  • VW Početnik
  • Poruke: 137
  • Age: 41
  • Lokacija: Skopje
  • Karma: +10/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: g60 u Golf 1
« Odgovor #6 poslato: Decembar 03, 2008, 10:47:57 posle podne »
Chip koji hocu da porucim je iz amerike tj SNS tuning stage5 custom chip ali amerikanci prave se englezi pa neodgovaraju na moji mailove.A za dizne si nesto pogresio? bas sam i zato uzeo 440cc sa vecim protokom da ne mora da povecavam pritisak na fabricke dizne kako bi dobio veci protok e onda zbog veci pritisak od 3bar pucaju fuel rail creva itd.
g-lader

Van mreže g-tec

  • VW Početnik
  • Poruke: 61
  • Age: 41
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +4/-3
  • Pol: Muškarac
Odg: g60 u Golf 1
« Odgovor #7 poslato: Decembar 03, 2008, 11:44:26 posle podne »
Fabricke dizne ti rade na 2 bar max tako da nikako u njima ne mozes da povecas pritisak i da oces.Rail je pod vecim pritiskom!Kroz dizne ce ti proci onoliko goriva koliko im komp kaze,ne mogu one da pisaju ako im mapa ne kaze.Rail ne puca,nego pusti na kraju gde ima neku gumicu,a creva pucaju samo ako su stara,ti ces svakako tu imati pritisak veci od 3 bar jer zasto si inace kupio stelujuci fpr?Na gornjoj strani fpr imas malo crevo iz usisa sto ide,tu ga turbina puni vazduhom i taj ti pritisak pusta visak nazad u rezervoar kad je pun gas(digne membranu skroz),treba da bude kao u railu da bi sto pre odveo to gorivo nazad.Bice oko 3.5-3.8 sa 68 remenicom,radio sam to pre 7 god pa znam da je ovo sigurica da sacuvas motor.Ovo je samo jedna sigurna preventiva od koje nes crci.Sns su majka chipovi samo ih je tesko nabaviti,lik koji ih pravi se zove SAM BROWN,verovatno je na putu nekom pa se ne javlja,inace g-werks su njihovi distributeri za evropu pa probaj preko njih.Ma stavi 65 remenicu sa vecim tockicima za mali kais,nema sanse da kais pukne,steta je neiskoristiti te dizne,a par konja na takav tuning je samo plus.Nadam se da ces sve to dobro uklopiti,jer to ce biti strava
« Poslednja izmena: Decembar 04, 2008, 12:35:54 pre podne od strane g-tec »
vw beats all

Van mreže golf 1 1.8/16v

  • VW Početnik
  • Poruke: 137
  • Age: 41
  • Lokacija: Skopje
  • Karma: +10/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: g60 u Golf 1
« Odgovor #8 poslato: Decembar 06, 2008, 11:12:27 pre podne »
Fabricke dizne rade na 3bar i su 280cc i naravno da mozes da povecas pritisak ali max do 5 bar da ne bi ih opteretio tada pocinju  da vucu vise struju i ecu sve sto je preko 25oma iskljuci, a svugde u svetu protok dizne se odredjuje na 3 bar tako da ako hoces da povecas pritisak kako bi dobioveci pritisak glasi:

Na primer, ako imas 280cc dizne na 3bar i povecas pritisak na 3.5 bar dobio bi:
protok=280cc*?(3.5/3.0)=300cc

Pritisak u railu je isti sa pritisak u diznama a na samom railu nema gumice nego su gumice na dizne i na regulator pritiska tako da ako pusti pustice i na alu rail, e sad malo i oko regulatora crevo koje izlazi iz usisne grane i ulazi u regulator postoji kod svaki efi motor bez razlike dali je turbo ili atmosverac tako da na pun gas pritisak je najveci pritisak i membrana zatvorena a kad pustis gas onda nastane vakum koji podigne membranu da bi snizio pritisak kako bi ler boi sto bolji i manje stetnih izduvni gasova ne daj boze da se membrana digne na pun gas motor bi ostao be dovoljno goriva a ako je turbo odma ce nastati detonacija i mogu da bacim motor u staro gvozdze jer detonacija kod turbo je presudna.

Nemoj da se ljutis ali ne pricam na pamet nego sam ovo ucio na faksu i znam.
@madison nije sve iz amerike vecina je iz nemacke
g-lader

Van mreže g-tec

  • VW Početnik
  • Poruke: 61
  • Age: 41
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +4/-3
  • Pol: Muškarac
Odg: g60 u Golf 1
« Odgovor #9 poslato: Decembar 06, 2008, 12:45:16 posle podne »
Ako ti tako kazes,ja nisam juce seo u g60 i mislim da je tri bar na 440cc malo sa odradjenom glavom i ostalim modovima.A reil ima gumu na drugoj strani(mada se ne vidi) gde je izvod za davac,ona zna da se raspadne od godina itd
vw beats all

Van mreže golf 1 1.8/16v

  • VW Početnik
  • Poruke: 137
  • Age: 41
  • Lokacija: Skopje
  • Karma: +10/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: g60 u Golf 1
« Odgovor #10 poslato: Decembar 06, 2008, 12:52:10 posle podne »
Ma nema veze nisam ja reko da si juce seo u g60 i ne kazem da u praksi vise znam od tebe za taj motor nego sam samo objasnio teoriju rada.Svaki je savet dobrodosao jel u praksi ne ispadne ko na papir clap.

g-lader

Van mreže g-tec

  • VW Početnik
  • Poruke: 61
  • Age: 41
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +4/-3
  • Pol: Muškarac
Odg: g60 u Golf 1
« Odgovor #11 poslato: Decembar 06, 2008, 01:58:36 posle podne »
Bas tako
vw beats all

Van mreže Nenad_88

  • VW Početnik
  • Poruke: 90
  • Age: 36
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-1
    • http://
Odg: g60 u Golf 1
« Odgovor #12 poslato: Decembar 12, 2008, 12:45:17 posle podne »
Druze ja sam odusevljen,konacno da neko sredi G60 !!!  clap to je zahvalan motor za budzenje,inace rally g60 je ima nesto manji promer klipova ne mogu sad da se setim za koliko zbog zadovoljavanja homologacije na rally sampionatu
golf ima oznaku motora PG a rally PH
samo pazi na punjac,ipak vozis 68 remenicu ona zahteva redovno odzavanje punjaca pre svega digtunga koji nalezu na puznicu,a ostalo verovatno znas da ne bi trebalo da ga gazis dok je hladno ulje itd itd

Puno srece u daljim radovima !!!!! :rolleyes:
U mog strica osam kobasica,sedam przi osmu strina drzi !

Van mreže vladar

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 380
  • Age: 40
  • Lokacija: Nova Pazova
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2, 4, 5 + 5 DSG
Odg: g60 u Golf 1
« Odgovor #13 poslato: Decembar 14, 2008, 10:19:31 posle podne »
kad se vec spominje 1.8 16v sa turbinom.... kakva je tu izvedba? meni se ta ideja bas bas svidja ali nemam pojma kako se to izvodi.... tj kad bi se vec to radilo sto to onda ne uraditi na 2.0 16v ;)
Ako neko nesto zna o tome bilo bi lepo da otvori temu. ;)
I majstore pozdravljam radove na G60. Cak i nista da ne uradis na tom motoru on ce fenomenalno da nosi karoseriju jedinice, a sa doradama.... taj motor ce bukvalno da se igra sa tom karoserijom.

Van mreže Nenad_88

  • VW Početnik
  • Poruke: 90
  • Age: 36
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-1
    • http://
Odg: g60 u Golf 1
« Odgovor #14 poslato: Decembar 14, 2008, 11:12:55 posle podne »
Pa fazon je u tome da se moze napraviti turbo od postojecih vw-audi delova jel delovi sa audija s2 pasu u 1.8 ili 2.0 blok,usisna se krati za jednu granu kao i izduvna grana i to onda pase sraf na sraf,komp sa instalacijama,dizne itd itd se uzimaju sa g60 ,pravi se novi chip koji vec imas da porucis gotov itd itd

moze i na g60 da stavis turbinu tj skines kompresor i napravis pozadi adapter za turbo,usisnu granu , chip i vozi......jel on vec ima spreman motor za turbo

ali najbolja varijanta je da uzmes vec gotov 1.8t jel je on nabolji i uek ce bolje raditi jel je fabrika to uradila

da ne idemo vise u OFF.........btw kompresor ce uvek vuci iz niskih obrtaja jer nema turbo lag odnosno turbo rupu sto je jako bitno....
U mog strica osam kobasica,sedam przi osmu strina drzi !

Van mreže vladar

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 380
  • Age: 40
  • Lokacija: Nova Pazova
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2, 4, 5 + 5 DSG
Odg: g60 u Golf 1
« Odgovor #15 poslato: Decembar 14, 2008, 11:20:49 posle podne »
Ja sam mislio na 2.0 16V kompresor ;)
al odoh ja u off.... ne mi zamerate

Van mreže Nenad_88

  • VW Početnik
  • Poruke: 90
  • Age: 36
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-1
    • http://
Odg: g60 u Golf 1
« Odgovor #16 poslato: Decembar 14, 2008, 11:59:09 posle podne »
turbo ili kompresor ima isti zadatak ali razlika je sto se trubo vezuje za izduvnu granu a kompresor za radilicu i tubo moze da daje veci pritisak a kompresor nema lag....

a g60 16v moze da se sklopi ali ti treba usis sa scirocco 16v  jel je usis na drugoj strani......

2.0 16v moze da se sredi,uzmes 9A blok iz passata ili corrada i opet ostaje smanjene kompresije,drugi klipovi,drugi chip,izduvna grana,intercooler, itd itd

U mog strica osam kobasica,sedam przi osmu strina drzi !