VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: DachaNG987 Decembar 05, 2018, 12:51:42 posle podne
-
Pozdrav svim članovima kluba i forumašima....nov sam u klubu pa neznam vise kome da se obratim i sta da radim...elem
Kupio sam pre 2 meseca VW Golfa IV 1.4 16v imao sam tu nesrecu da radilica nije bila ok pa sam je zamenio sa svim ležajevima novim i radilica je bila standard...zamenio pumpu za ulje i senzor pritiska ulja,zeleni gore na glavi a sve to sam radio zato što mi se palila crvena lampica za pritisak ulja ona bočica sa kapljicom..
zamenio ulje i filter u nadi da je mozda do toga ali nije i dalje pali i pišti...i strasno me iritira..
Ovde na forumu sam procitao da je jos neko imao takav problem ali nisam nasao odgovor da je odstranio kvar...sve sto je pisalo što ovde što na stranim forumima sam uradio uglavnom zamena senzora,svi kazu,izmenjao,medjutim opet isto sve....neznam vise sta da radim...mehanicar mi je rekao onda da je do table...sta Vi mislite??
Molim Vas za bilo kakvu pomoć oko ovog mog problema?
Izvinjavam se na ovako opsirnom problemu ali ne zamerite vise neznam sta i kako...ako sam nesto izostavio slobodno pitajte odgovoricu...samo opet MOLIM za POMOĆ...
-
Jel majstor merio pritisak ulja pre svih radova il je onako bilo aj da menjamo radilicu i lezajeve
Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока
-
Proveri u kakvom stanju su ti bregaste osovine tj. bregovi na njima ako imaju risove hoce i zbog toga da pali lampicu za ulje.
-
Jel majstor merio pritisak ulja pre svih radova il je onako bilo aj da menjamo radilicu i lezajeve
To sam i ja hteo da pitam..
Samo ne znam jel pre zamene radilice palilo lampicu ili posle i da li je ona menjana zato sto je palilo lampicu
-
Sta kaze dijagnostika?
-
pozdrav svima...hvala sto hocete da mi pomogbete...ovako stoje stvari...
radilica je zamenjena zato sto je imala veliki aksijalni luft tj.bila je pojedena kod aksijalnih lezajeva,a lampicu je palio i pre zamene radilice.Na dijagnostici pokazuje kvar u tabli bar tako mi je majstor rekao...?Da li verovati to je pitanje...kakva je dijagnostika...?
Bregaste nisam proveravao jer gornji deo motora nije otvaran...
Jos nesto...nakon zamene radilice prosao sam 1000km i promenio sam ulje i filter...sipano je ulje TOTAL 10W40 od zamene ulja prosao sam oko 200km i primetio sam da mi je potrosio oko 300ml...neznam ni koliko staje u motor zato sto jedan kaze 3.5l a drugi 3.8l...na meracu ta razlika ne moze da se primeti.Neznam sta da radim i kome da verujem....samo da napomenem ne zelim i necu da taj auto prodajem zato sto je moj prvi auto...hvala svima i POMAGAJTEE....
-
300ml na 200km, puno burazeru. Kad si sve to izmenjao, trebao si lepo sve da skines, karicis i teraj, ovako nisi stigao ni tamo ni vamo...
-
Bas tako, plus sto i dalje lampa blinka
Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока
-
Ja cu samo reci da neke majstore stvarno ne razumem
-
Prikači manometar pa isproveravaj pritisak, tako ćeš znati jeli elektronika ili mehanika problem sa pritiskom ulja.
-
Pozdrav....jos jednom hvala....
Proveren pritisak ulja danas i ok je..
receno mi je da nije mozda senzor u karteru...sta Vi mislite?
jos jednom hvala vam na informacijama....
-
Senzor se proverava uz prikačen manometar. Kontrolna lampica prikačena preko senzora treba da svetli kada je pritisak između 1.2 i 1.6 bar i samo u tim uslovima je ispravan u suprotnom se menja. Sledeće je provera instalacije da nije negde u prekidu. Takođe senzor obrtaja motora može praviti problem jer sat proveru pritiska vrši na 1500 obrtaja.