VW Klub
VW - Forum => VW - Tuning => Temu započeo: martini_u_kuci Maj 20, 2008, 01:06:25 pre podne
-
ojsa....ae malo da se osvezi ovaj deo...jel ima neko neku kombinaciju za chip ???ko je pouzdan kod nas sem haesa tj. curcica ??? nesto sam se nalozio da napucam golfa, a ovi iz haesa kazu dae chip izmedju 390 i 440 jevreja....bzv....
-
Ja imam jedan chip trenutno kod mene na Golfu,mozda ce se prodavati(odgovara za svaki 1.9 TDI).Znaci kaci se na bosch pumpu,bukvalno za 2 minuta,sve fabricki bude na dzekove.Nije mi bas jasno,ali ima VW oznake na njemu,ono made in Germany,neke brojeve... Auto ide kao blesav
-
ja neam bosh pumpu....PD je motor....
-
neznam za bosch pumpu ali te dzek tuning chipove treba izbegavati za pd motore
mnogo sam citao i video i nije to to pa cak i sami mozete napraviti u domacoj radinosti kupujuci stelujuci otpornik od 500-1000 ohma-ugraditi ga tamo na neki kabal pre pumpe za gorivo ili tu negde i tako zavaravate computer da je hladan i on uvek daje vecu kolicinu nafte kao da radi pod sauhom,sve to radi lepo dok je motor hladan ali ko jos vozi auto kad je hladan pod punim gasom
eto to je ono sto ja znam ali znam da za 20-30 evra nemozes dobiti nikad 20-30 konja
sa obd tuningom ili remapingom nema problema
a da ne pricamo kad se ture veci pd elementi,zamenite leteci lezajevi,turbina ovo ono dodje se tu cas na 160-170 pa i bez problema 200ps
-
Pogledaj ovde (http://www.smchiptuning.com/katalog/vw.html) cijene.
-
Pa u cemu je razlika izmedju chipa sto se kaci direktno na komp i ovog sto ide na bosch pumpu? Oba imaju istu funkciju...
Meni auto ide stvarno kao lud(ali pitanje je dokle )...pod klimom i nas vise u kolima ide sasvim lepo
-
evo ja sam im poslao mail
jel si ti turbo imao kontakt sa njima
jel ima zadovoljnih musterija?
@ rogi
mozda ja nisam dobro formulisao
kazem ti neznam kakav je taj sto ide na bosch ali ovaj sto ide na pd motore je plastika obicna sa 2 otpornika unutra i radi ono sto sam napisao gore
i kad se radi pravi chip tuning onda se remapira ceo comp-znaci brise se eeprom i ubacuje se nov program sa kompletnim remapom
tu kad se pogresi samo jedan parametar mozes se oprostiti od motora
eto u cemu je razlika
a ima i ono placebo efekat kao sto sam skoro citao za neke pilule kao poboljsavaju i smiruju rad motora
a placebo je da covek jednostavno utripuje ono sto pise na ambalazi
ne mislis valjda na ovo klik (http://cgi.ebay.de/TUNING-BOX-POWER-CHIP-TDI-Golf-4-5-Touran-Passat-Bora_W0QQitemZ190223146769QQihZ009QQcategoryZ40187QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem)???
-
YUPOWER:
Citao sam na nekom forumu o njima, rade vec 10 godina chiptuning, prvi su poceli u BiH i hvale ih svi, do sad svi zadovoljni.
Jedan zemljak je na Golf V TDI 105KS stavio taj powerbox i nevjerovatno kako auto ide, izmjerio 130KS, a pokazuje mu potrosnju manje za 1 litar, pri normalnoj voznji. Vozi ga tako vec pola godine, bez problema, a platio je to cudo 700 KM u Bijeljini. E sad su se pojavili i u Sarajevu, navodno original VW klik (http://www.market.ba/oglas/126548)
Upravo taj powerbox u Bosni i zovu "varalica", daje kompu informaciju da je motor hladan.
Ima u NS za 1.8T 70EUR i daje oko 20KS.
-
@ YUPOWER
Ovaj kod mene je na bosch pumpu i ide kabal sa nekom kutijom i na njemu dugme za gasenje i paljeje. znaci raskaci se dzek od pumpe,utakne taj djavo u pumpu i u njega onda ide dzek onaj sto je bio na pumpi(al komplikujem) slicno tome sto si dao link,samo sto je na ovom VW zig
-
ROGI:
Da nije ovo (http://cgi.ebay.de/TDI-Power-Box-Chip-Tuning-fuer-VW-Audi-Seat-Skoda_W0QQitemZ350060463047QQihZ022QQcategoryZ40187QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem) kod tebe
-
YUPOWER:
Citao sam na nekom forumu o njima, rade vec 10 godina chiptuning, prvi su poceli u BiH i hvale ih svi, do sad svi zadovoljni.
Jedan zemljak je na Golf V TDI 105KS stavio taj powerbox i nevjerovatno kako auto ide, izmjerio 130KS, a pokazuje mu potrosnju manje za 1 litar, pri normalnoj voznji. Vozi ga tako vec pola godine, bez problema, a platio je to cudo 700 KM u Bijeljini. E sad su se pojavili i u Sarajevu, navodno original VW klik (http://www.market.ba/oglas/126548)
Upravo taj powerbox u Bosni i zovu "varalica", daje kompu informaciju da je motor hladan.
Ima u NS za 1.8T 70EUR i daje oko 20KS.
ma sviranje pesme je sve to sa tim boxovima
a za ove sto si naveo jel isto ovo nude ili nude ono pravo-remap,obd optimizacija???
-
Ne, ne, oni nude ono pravo. Nego, sta mislite o zamjeni procesora? Skine se postojeci cip, zalemi drugi i programira.
-
pa i mislio sam na reprogramiranje ili na zamenu celog cipa nekim brendiranim...a za ovo ostalo se ne bi usudio da stavim na kola...u haesu kazu da se dobija 30konja i 100nM obrtnog momenta, sto je duplo vise nego u navedenom servisu u bosni...mada mozda su se oni istripovali da daju 100nm....neam pojma...
-
PROIZVOĐAČ I MODEL MOTOR KS + KS = KS + Nm euro
VW LUPO 1.7 SDi 60 12 72 30 150€
Ocu ja ovo
Jel ovo pouzdano i ko moze da mi posalje.
-
@ Turbo
Nesto na tu foru,samo malo drugacije Ide veliki dzek na postojeci fabricki kod bosch pumpe(znaci chip je kod pumpe)...i tako mala kutija kao na linku samo ima kabal 1m i ima dugme On-Off...slikacu kad stignem
e ovako nesto je kod mene sa ovim velikim dzekovima...samo ne znam na koju foru su VW oznake i pecati na njemu : http://cgi.ebay.co.uk/TDI-Chip-Tuning-Box-...emZ370028925090 (http://cgi.ebay.co.uk/TDI-Chip-Tuning-Box-for-VW-CADDY-Golf-IV-BORA-38-BHP_W0QQcmdZViewItemQQitemZ370028925090)
-
da da ovi bosacerosi rade ono pravo
evo maila copy paste sto sam dobio od njih
po odgovoru ce te zakljuciti i pitanja koja sam im postavio
Postovanje
Za vas motor u ponudi imamo i klasicno remapiranje,zamjenu flash memoruje unutar kompijutera kako i power box.
Cijena za remapiranje je 300 eura,cijena za zamjenu modula je 350 eura,cijena power box je 400 eura.
Na prve dvije stavke mozete dobiti popust od 100 eura ako stavite nasu reklamu na vasu zadnju sajbu od auta.
Znaci remapiranje izlazi 200 eura a zamjena eproma 250.
Preporucujem remapiranje jer nema potrebe da se otvara vas kompijuter i bilo sta mijenja u njemu.Rempairanje je najbolje i po pouzdanosti i po dobijenoj snazi i najbrze i najjednostavnije je.
Velika je razlika u snazi i obrtnom mometnu prije i poslije naseg cip tuninga,bicete zadovoljni i svaki feninig koji ulozite u tuning svoga motora vjerujete da vrijedi jer taj motor je stvarno zahvalan za cip tuning i moze da podnese jako veliko pojacanje tako da mu ovo koje dobije samo sa cip tuningom nije prakticki nista.
pozdrav Srdjan
pitanje dali ima kontraefekata ako je motor presao preko 250000km
Sto se tice motora,ako je redovno servisiran i odrzavan to nije nista za taj motor i nece biti nikakvih problema,jedina stvar koja moze da se potrosi na tim kilometrima je turbina.Ako vam sada ponekad zapusi malo kad preticete ili na malo obrtaja stisnete gas do poda onda je turbina malo potrosena ali ako nemate tih problema onda je i ona OK.
Nece biti nikakvih problema bez obzira na predjenu kilometrazu ako je motor odrzavan.
-
Boga mi zemljaci obecavaju... Moracu i ja poslati mail.
-
neam pojma dal da idem do njih...dce glave je ok cena.....jedino mi je sto je 50nm vise kod hs.....al zatoe cena duplo veca....viecu jos....de je uopste to mesto u bosni...?zna li neko ??
-
Blizu Banja Luke, sve ti je autoput, prema Zagrebu.
-
Prema Zagrebu,iskljucis se na Okucane i jos peglas do Banja Luke...ne isplati se,smorices se kao zmaj...putarine,granice...
-
Odmah iza okucana je Gradiska, a Banja Luka jos dalje.
-
hm...neam pojma...za dve glave mora da se nosi njihova nalepnica na zadnjem staklu...za tri bez nalepnice...a kace skine nalepnica gubi se garancija il sta??trulo mie da lepim nesto po staklu....
-
a nije ti trulo da das jos 100 evra
na kraju krajeva sigurno nije neka ruzna nalepnica a za 100 evra cu stavim i k...c na krov
po meni jako primamljiva cena samo sto slabo imamo podataka o njihovom radu.
sve to lepo zvuci i izgleda ali ipak je to poduhvat sa kojim nema zezanja i treba cuti misljenje od ljudi koji su to ugradili.
a opet druga stavka je udaljenost,tu se stvara pitanje dali se uopste isplati ici cak tamo ili je mozda bolje odmah naci neku firmu u bg koji su provereni
-
preporucio mi je lik sto drzi vw audi servis, koi mi odrzava kola, neke likove koi su i njemu radili, kaze full su likovi, cip ide preko svice il po licenci nekih iz svice, uglavnom kaze +35horsa, 4glave zadovoljstvo i garancija...za nM je zaboravio da pita...
-
ee konacno iam visak para pa cu da cipujem kola hehe...e sad u dilemi sam izmedju dve firme.....
1. H&S-bmw servis curcic- dobija se 30 konja, 51 nM, ne daju garanciju i kosta 300e
2.Smart Tuning- dobija se 35 konja, 80 nM, daju garanciju 5 godina i kosta 400e...
Neam pojma de da odem...H&S je poznatiji, i iskusniji...al opet Smart me vuce zbog boljih performansi...ne zbog ovih 5 horsa vise, nego zbog 30nM vise a to je oooooogromna razlika....kako kaze Bogdan Diklic, ne znam, nisam pametan....
-
Jebiga daj 100 evra vise i imas i garanciju wacko
-
ma nie meni za 100evra, nego servis curcic je mnogo poznatiji...mozda i sigurniji...jer svek kad neko kaze da je radio chip u vek kaze " radio sam u h&s naravno" hehe....neam pojma...mada me cudi sto ne daju tu garanciju, slucajno pogrese neku sitnicu i sta da radim posle...
-
na karaju nista od cipa...moro sam da servisiram auti i to me je ispalo boga oca....bas sam se smorio...
-
Redovan servis ili nesto vanredno? :huh:
-
redovan plus dosta vanrednog...moro sam menjam bregastu i one kapice ventila il kako se vec zove sto ih ima 8 komada
svaka po 2soma...zlo...
-
Hidropodizace?
-
podizace ventila....