Ovako, kad upalim auto radi normalno na lergasu i moze tako raditi cijeli dan i kad dajem malo gasa tu do nekih 1200-1400 o/min radi isto normalno cim malo preko pocne da se stresa i trokira onda ga ostavim tako da radi i on se smiri nakon 10tak sec. Ili ga ugasim pa upalim.E sad gledao sam malo pod haubu i ovako izgleda.Stavio sam nov filter nafte iopet isto.Onda sam vidio da vakum na turbini kad upalim ode do kraja i ne vraca se pa sam pratio sta ga kontrolisei nasao n75 ventil i mjeiio sam mu otpor je 30oma koliko otprilike i treba i kopcao sam na 12v i nesto radi ali nikad nene rasterecuje ona dva vakuma ispod pa kad skinem ono trece sto ide na filter i malom iglom mrdnem ventil koji jako drzi pod kontaktom on rastereti one vakume i onaj na turbini se povrati i auto proradi.Isto tako kad raskopcam senzor pritiska turbine na interkuleru i upalim auto upali se lampica od grijaca i blica i ona ispod mislim greska na motoru ali tad isto radi kako treba i prima gas bez trokiranja.Onda sam na taj senzor(map) izvadio i prikopcao a na cijev sam stavio crijevo i duvao i nista ali kad sam napravio vakum onda je odreagovao n75 i vakum na turbini je vratio polugu i auto je radio kako treba.E onda posto auto ima dpf filter nasao i njegov regulator na njega dolaze dva crijeva jedno je na ulazu u dpf a drugo na kraju i na jedno duva a na drugo ne(nisam siguran kolka treba da je razlika) ali kad raskacim dzek sa njega i upalom auto radi bolje, ne kao kad one druge radnje radim ali je manje.I senzor od egr sam ispitao i radi.I vakum crijevo sa poklopca kad skinem ono je povezano sa n75 i ventilom egr oper se akutator na turbini vratii auto proradi.