svima vam drugovi puno hvala. ovako sto se kilometara tice mislim da 160 000 km nije neka kilometraza, drugo - sipano je uvek,sipam i ja sta mu je fabrika rekla, a to je castrol 505.01 5w 40 .... i nikada problema nisam imao. auto vozim normalno.nekada ga stisnem,kao i svako od vas. odrzavam ga kao bebu, na svakih 10 000 km servis radim, ni kilometar gore. sto se toga tice tacan sam i redovan. ne stedim i ne jajarim. sve menjam. dizel i treba da se stisne kad kad, do crvenog, svaki majstor ce ti to reci. da produva malo, da dizne odrade,protokomer , turbina itd. i posle " gazenja " ostavim da odradim minut pa ga tek onda gasim. da se ohladi malo ulje u turbini. danas sam mu uradio ful servis pa ce mo da vidimo. motor mislim da je super,zimi na pola kljuca pali, nikada me izdao nije, nikad nista. a sto se kilometara tice evo ovako, komsija moj vozi vagenov kombi neki 2002 god u njemu motor 2.5 tdi. razvozi ljude po hrvatskoj,bosni itd itd. znaci natovaren je uvek. presao je sa njim 1 100 000 km i nikad ni najmanji problem nije imao, ni tada nije morao da radi generalnu, nego mu je majstor nesto lose uradio pa sjebao neki djavo,sta tacno ne znam, pa je lupkalo malo a njega je to nerviralo pa je uradio generalnu. kad su otvorili motor stubline, karike, klipovi kao novi, za neverovati. sve zato sto je covek na svakim 10 000km radio redovan servis, sipao extra ulje itd. ocu da kazem da vw motori i audijevi bez problema prelaze lepe kilometraze samo je pitanje ko ga kako odrzava. jos jednom hvala svima