Kakva su vam iskustva sa novim zamenskim setovima kvačila? Ja pre neki dan stavih nov set iz Luk-a, (bez zamajca) i razočarah se. Kupljen u Wint-u, uvoznik Wint. Kod mene ide set fi 220, kao na prve četvorke. Em, što na izgled deluje tanano, em što kad je legao posle 100 km, kvačilo mi hvata isto gde i hvatalo pre zamene. A kakvu sam lamelu skinuo videćete kad prvo ispričam moja dosadašnja iskustva, obzirom da je auto dugo kod mene.
- Trojku kupim sa 120500 km,
- na 180000 km, iskrivila se viljuška koja gura druk ležaj, skida se menjač, lamela dobro izgleda, originalna. Majstor me ubedi da kad je skinuto remontujem lamelu (ja budala). Remont mi uradi Marčetić u Mokroluškoj.
- na 215000 km, lamela proklizava, Marčetićevo sranje trajalo je 35000 km. Doduše kad sam na dvojci kod njega jednom remontovao lamelu, menjač skidan posle 50000 km, iz drugog razloga, lamela kao nova.
Uzmem tada kupim polovan set kod Ace Wagena u Mladenovcu za 250 e sve sa zamajcem. Lamela kao da je nema, 2/3 pojedena. Pitam majstora hoće li da izdrži 20kkm, kaže oće. Pre neki dan je skinem posle pređenih 65kkm, evo slike, nije proklizavala.
I sad stavim pomenuti novi set. Inače, još kad sam stavio taj polovan set, poznanik me nagovori da remontujem kod njega telo stare lamele, kao on ima dobre obloge Španskog proizvođača "Frenos "Sauleda". Evo slika kakva je ta lamela, za ovu novu Lukovu je nabildovana.
I eto, nisam smeo da je stavim, a možda sam se zajeb'o, jer ovo novo teško će da izdrži i 30-40kkm.
Ta nova Lukova lamela, teško da po strani ima više od 0,7-0,8mm do nitne, evo slike, slika je sa neta, al' je takva lamela.
I nemoj da mi kažete da je Sachs bolji, jer je Luk bio originalno, a i kad Sachsovu lamelu uzmem u ruke, materijal mi deluje još gore nego ovaj kod LUK-a.
Ako nekom treba, prodajem tu remontovanu lamelu i staru korpu originalnu, jer dobro radi.