Ha... ode zena sa klincem na selo kod svojih i kad je trebala da se vrati, neće diZlo da upali...
Posle par verglanja isprazni se akumulator..
Nakači njen ćale na kablove na svoju astru G 1.6 benzin i neće da upali...
Došao lik iz sela sa dijagnostikom, očita P1603 kao i ja sto sam onomad. Ja mu kažem, obrisi greske, probaj ponovo da upalis.. odradio, probao, vergla i kaže “skoro je upalio”.. rekoh, nije onda P1603, kod nje samo vergla i nema to skoro da upali.. ajd da očita ponovo i nema nikakve greske.
Kaže nema pritiska goriva, pumpa, sito, filter, pregledace, prodavaće... ručno napumpa gorivo i auto upali i kad je upalio, počne i pumpa da radi.. ugasi auto, da upali, neće... par puta da kontakt i onda da upali i upali...
Sednu žena i klinac u auto, dođu u NS. Odem ja do drugara na dijagnostiku i prijavi par gresaka koje su sve bile nedovoljan napon, ocistim greske da upalim kad mrtav aku...
Odemo u KiT, uzmem Varta Silver 61Ah, 630A, namontiramo i pali kao sat... sad, videću da li će i šta još biti ali svakako je aku za zamenu.. ispraznio se, punjen dva sata vožnje do NS-a i posle 5min sto je bio uključen kontakt ispraznio se...
Nego sam ja mislio da ide veći aku ovde. U njemu je VW original Varta aku, 2013 proizvodnja, zamenjen u ovlascenom u Nemačkoj...
Fizički i ne može da stane veći aku u prostor predviđen za aku pa sam opet uzeo 61Ah..
Posle zamene nije pokazao ni jednom znak slabosti ali videćemo još...
Sent from my iPhone using Tapatalk