Samo ti ostavi auto ujutru u leru da radi par minuta, da mu se ulje malo zagreje i razbije, jer se na hladnom ulje stegne i u motoru nemas kvalitetno i ravnomeno podmazivanje. Nikako nemoj da poslusas pametnjakovice koji pre startovanja motora vec ubace u prvu i cim zaverglajuju odmah pustaju kvacilo i krecu, i tvrde da automobil ne treba da se zagreje. Ja ti odgovorno tvrdim da je strogo preporucljivo zagrejati automobil prilikom prvog jutarnjeg startovanja nebitno bio on dizel ili benzinac, i nebitno da li je zimski ili letnji period. Nakon kretanja sa kolima motor ne treba forsirati dok ne postigne radnu temperaturu, tj. voziti ga u nizim obratjima.
To sto se tebi manifestovalo na polu, na uzbrdici, nije normalna stvar. Naime, ma koliko da je bio hladan motor, trebao je da ti izvuce taj uspon bez problema. Da li ti je prljav filter ili ti je kompresija mala pa auto nema snage to neznam, ali sigurno nesto nije u redu, pogotovo sto je TDI motor.