Autor Tema: Podešavanje ler gasa i stalno otovren saug?!  (Pročitano 9146 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13676
  • Age: 44
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +218/-40
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Volkswagen Cross Touran 1T2
Odg: Podešavanje ler gasa i stalno otovren saug?!
« Odgovor #20 poslato: Oktobar 28, 2011, 03:29:55 posle podne »
To je iber lauf. Ide sa bloka u kuciste filtera. Ako ti motor duva bolje ga ostavi van a rupu na kucistu zacepi nekako kako ti ne bi vukao fals vazduh.
Crevo od iber laufa nastavi i sprovedi ga negde ispod auta.

Van mreže nikolat

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 215
  • Age: 39
  • Lokacija: Bijeljina
  • Karma: +3/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 2 1.3 1988
Odg: Podešavanje ler gasa i stalno otovren saug?!
« Odgovor #21 poslato: Oktobar 28, 2011, 04:24:28 posle podne »
To je iber lauf. Ide sa bloka u kuciste filtera. Ako ti motor duva bolje ga ostavi van a rupu na kucistu zacepi nekako kako ti ne bi vukao fals vazduh.
Crevo od iber laufa nastavi i sprovedi ga negde ispod auta.

Pa i ja sam kontao da je iber lauf i vidim da iz njega izlazi u kućište prljav vazduh?! Jel to neki znak nekog njesra u najavi ili me ne treba zabrinjavati.

I primjetio sam da mi auto troši ulje pa kontam da je ovo povezano:

"Imao sam sličan problem sa golfom 2 1,3. Posle par dana vožnje fali litar ulja,a kompresija odlična.
Postoji jedno burence,veličine šolje za čaj,i ono se nalazi na crevu od iber laufa ,unutra se nalazi sistem koji zadržava ulje,i slobodnim padom ga vraća nazad u motor."

Kaže čovjek da je problem riješio tako što je promijenio mrežicu u tom burencetu.
« Poslednja izmena: Oktobar 28, 2011, 04:39:10 posle podne od strane nikolat »

Van mreže RUS

  • Moderator
  • Ultimate Member
  • ***
  • Poruke: 7970
  • Age: 55
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: Podešavanje ler gasa i stalno otovren saug?!
« Odgovor #22 poslato: Oktobar 29, 2011, 02:33:18 pre podne »
Treba je skinuti i oprati, al ako motor trosi ulje to ne spasava sigurno od potrosnje ulja. Jedino nece imati prljavstine u karburatoru toliko. Ipak ti to izvedi na dole kao sto rece Ivan, i zacepi kuciste filtera gde je crevo ulazilo. Mtor znaci duva... jbg.
Boban-Rus

Van mreže nikolat

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 215
  • Age: 39
  • Lokacija: Bijeljina
  • Karma: +3/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 2 1.3 1988
Odg: Podešavanje ler gasa i stalno otovren saug?!
« Odgovor #23 poslato: Oktobar 29, 2011, 11:56:20 pre podne »
Treba je skinuti i oprati, al ako motor trosi ulje to ne spasava sigurno od potrosnje ulja. Jedino nece imati prljavstine u karburatoru toliko. Ipak ti to izvedi na dole kao sto rece Ivan, i zacepi kuciste filtera gde je crevo ulazilo. Mtor znaci duva... jbg.

Taj vazduh je prljav ali kako se vidi i na slikama sam karburator nije mastan niti previše zaprljan sa spoljne strane pa ne znam šta da radim. Jedan mehaničar mi je rekao da mi gorivo pušta na jednom bezveznom dihtungu ali da bi došao do njega mora štošta da skida pa bi me to koštalo 50E. Inače, auto radi perfektno, pali iz prve, vuče odlično, ne baca nikakav dim na auspuh, jedino kada je hladan prvih 30sec padaju obrtaji, malo ide ulje i eto potrošnja oko 10l prosjeka ali 80% gradske na kratkim relacijama. Ako je to iberlauf šta je onda ono čudo do čepa za ulje (nekakv odušak motora) jer mi neki rekoše da je i to iberlauf?!

Što više ulazim u motor ovog auta sve više se nerviram i nalazim neke falinke. badmood Da mi je samo neki dobar mehaničar da to temeljno pregleda pošto 90% njih ne želi da se bakće i samo promijeni očigledno.

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13676
  • Age: 44
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +218/-40
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Volkswagen Cross Touran 1T2
Odg: Podešavanje ler gasa i stalno otovren saug?!
« Odgovor #24 poslato: Oktobar 29, 2011, 12:50:24 posle podne »
Nemoj da citiras post iznad tvog kad hoces da odgovoris ili postavis pitanje.


Moze da se desi da ti je poklopac glave menjan. Koliko znam na 1.3 motorima iberlauf ide iz bloka motora a na svim ostalim sa poklopca glave.


« Poslednja izmena: Oktobar 29, 2011, 12:53:26 posle podne od strane Ivan »

Van mreže nikolat

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 215
  • Age: 39
  • Lokacija: Bijeljina
  • Karma: +3/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 2 1.3 1988
Odg: Podešavanje ler gasa i stalno otovren saug?!
« Odgovor #25 poslato: Oktobar 29, 2011, 03:54:43 posle podne »
To čisto sumnjam, mada opet čudno da imam iberlauf na 2 mjesta?! Na poklopcu glave ne duva gotovo nikako, ali na tom čudu sa zadnje strane duva poprilično.