Autor Tema: Podešavanje ler gasa i stalno otovren saug?!  (Pročitano 9147 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže nikolat

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 215
  • Age: 39
  • Lokacija: Bijeljina
  • Karma: +3/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 2 1.3 1988
Podešavanje ler gasa i stalno otovren saug?!
« poslato: Oktobar 26, 2011, 05:07:25 posle podne »
Primjetio sam da mi je povećana potrošnja pa sam kontao da provjerim karburator. Ostavio sam da radi u leru dok se ne digne temperatura na 90 stepeni a za to vrijeme da posmatram automatski saug.

Poslije 10 minuta rada, i dostizanja normalne radne temperature evo kako je izgledao karburator

http://imageshack.us/g/580/26102011245.jpg/

Čini mi se da je saug ostao potpuno otvoren (ovaj leptir), i da je to uzrok visoke potrošnje. Takođe, i kada je auto hladan ovaj leptir je totalno otvoren?! Čudno mi je toi da li sam u pravu kada mislim da nepto nije u redu.

I kako da smanjim ler gas?! KOji šaraf?

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13676
  • Age: 44
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +218/-40
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Volkswagen Cross Touran 1T2
Odg: Podešavanje ler gasa i stalno otovren saug?!
« Odgovor #1 poslato: Oktobar 26, 2011, 05:10:50 posle podne »
Kad je hladan pritiskom papucice gasa leptir treba da se zatvori. Kako vreme prolazi tako se bimetal greje i polako se otvara. ;)

Van mreže nikolat

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 215
  • Age: 39
  • Lokacija: Bijeljina
  • Karma: +3/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 2 1.3 1988
Odg: Podešavanje ler gasa i stalno otovren saug?!
« Odgovor #2 poslato: Oktobar 26, 2011, 05:30:28 posle podne »
Kad je hladan pritiskom papucice gasa leptir treba da se zatvori. Kako vreme prolazi tako se bimetal greje i polako se otvara. ;)

Znači da u leru i treba da bude kompletno otovoren i da se neće zatvoriti dok ne dam gas?! Kako da znam da mi je saug uključen i kada je motor u radnoj temperaturi i gdje se podešava ler gas?

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13676
  • Age: 44
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +218/-40
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Volkswagen Cross Touran 1T2
Odg: Podešavanje ler gasa i stalno otovren saug?!
« Odgovor #3 poslato: Oktobar 26, 2011, 05:37:13 posle podne »
Kad je auto na radnoj temperaturi leptir mora biti otvoren do kraja bez obzira da li je na leru ili pod vecim obrtajima. On se zatvara samo kad je auto hladan i nikad vise.

Sto se tice ler gasa. Bolje oteraj auto kod nekog majstora da ti nasteluje jer ako ti to uradis, a nisi do sada radio, mozes da napravis jos veci problem. To ti kazem iz iskustva. ;)

Van mreže nikolat

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 215
  • Age: 39
  • Lokacija: Bijeljina
  • Karma: +3/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 2 1.3 1988
Odg: Podešavanje ler gasa i stalno otovren saug?!
« Odgovor #4 poslato: Oktobar 26, 2011, 05:55:18 posle podne »
Kad je auto na radnoj temperaturi leptir mora biti otvoren do kraja bez obzira da li je na leru ili pod vecim obrtajima. On se zatvara samo kad je auto hladan i nikad vise.

Sto se tice ler gasa. Bolje oteraj auto kod nekog majstora da ti nasteluje jer ako ti to uradis, a nisi do sada radio, mozes da napravis jos veci problem. To ti kazem iz iskustva. ;)

Ali i kada je motor hladan on se ne zatvara?! Kao da je zaglavljen?! Nikad se ne zatvara do kraja. Čudno mi je to. Da li je to problem ili ja tripujem. Kako da znam kada je saug otvoren a kada zatvoren?

Hvala na pomoći.

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13676
  • Age: 44
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +218/-40
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Volkswagen Cross Touran 1T2
Odg: Podešavanje ler gasa i stalno otovren saug?!
« Odgovor #5 poslato: Oktobar 26, 2011, 06:04:46 posle podne »
Nemoj da citiras post iznad. ;)

Saug je zatvoren kad je leptir zatvoren i obrnuto.
Moze da se desi da ti se polomila osovinica kojom je leptir zakacen za bimetal i tad ne moze da ga zatvori. Ili da je leptir otkacen sa poluge koja ide sa bimetala.

Van mreže nikolat

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 215
  • Age: 39
  • Lokacija: Bijeljina
  • Karma: +3/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 2 1.3 1988
Odg: Podešavanje ler gasa i stalno otovren saug?!
« Odgovor #6 poslato: Oktobar 26, 2011, 06:29:59 posle podne »
Nemoj da citiras post iznad. ;)

Saug je zatvoren kad je leptir zatvoren i obrnuto.
Moze da se desi da ti se polomila osovinica kojom je leptir zakacen za bimetal i tad ne moze da ga zatvori. Ili da je leptir otkacen sa poluge koja ide sa bimetala.

Znači kod mene nešto nije u redu i saug je stalno otvoren. Jbm li ga, pretpostavio sam da je to problem.

Van mreže nikolat

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 215
  • Age: 39
  • Lokacija: Bijeljina
  • Karma: +3/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 2 1.3 1988
Odg: Podešavanje ler gasa i stalno otovren saug?!
« Odgovor #7 poslato: Oktobar 26, 2011, 07:12:36 posle podne »
A kako da znam kada se isključi saug tj. kada je upaljen a kada ne? Ako može malo detaljnije objašnjenje. Još jednom hvala na pomoći.

Van mreže nikolat

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 215
  • Age: 39
  • Lokacija: Bijeljina
  • Karma: +3/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 2 1.3 1988
Odg: Podešavanje ler gasa i stalno otovren saug?!
« Odgovor #8 poslato: Oktobar 26, 2011, 09:38:57 posle podne »
otvoris kao sto si na slikama otvorio.. pre nego upalis auto, pogledaj u kom je polozaju leptir, ako je otvoren (kao na slikama), pritisnes gas i leptir bi trebao da se zatvori. potom upalis auto i pustis da radi, a za to vreme posmatras kako se leptir ponasa (dali se postepeno otvara). ako se otvara onda je sve u redu.

Hvala, probaću to sutra pošto mi se sada ne vidi u garaži. A kako da znam kada mi je saug uključen i koliko obično treba da se ugasi?

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13676
  • Age: 44
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +218/-40
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Volkswagen Cross Touran 1T2
Odg: Podešavanje ler gasa i stalno otovren saug?!
« Odgovor #9 poslato: Oktobar 26, 2011, 09:44:31 posle podne »
Pa napisasmo ti vise puta. Ako je leptir zatvoren posle pritiska papucice za gas onda je ukljucen.

Koliko mu treba da se ugasi zavisi od temperature.

Van mreže nikolat

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 215
  • Age: 39
  • Lokacija: Bijeljina
  • Karma: +3/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 2 1.3 1988
Odg: Podešavanje ler gasa i stalno otovren saug?!
« Odgovor #10 poslato: Oktobar 26, 2011, 11:22:45 posle podne »
Pa napisasmo ti vise puta. Ako je leptir zatvoren posle pritiska papucice za gas onda je ukljucen.

Koliko mu treba da se ugasi zavisi od temperature.

Hvala mnogo. i ja komplikujem stvari ali mi je upravo ovaj odgovor trebao:)

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13676
  • Age: 44
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +218/-40
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Volkswagen Cross Touran 1T2
Odg: Podešavanje ler gasa i stalno otovren saug?!
« Odgovor #11 poslato: Oktobar 26, 2011, 11:24:27 posle podne »
 beer

Van mreže nikolat

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 215
  • Age: 39
  • Lokacija: Bijeljina
  • Karma: +3/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 2 1.3 1988
Odg: Podešavanje ler gasa i stalno otovren saug?!
« Odgovor #12 poslato: Oktobar 27, 2011, 01:14:35 posle podne »
Potrošnja mi je oko 10l (80% gradske vožnje na relaciji 4-8km), slijedi štelovanje i čišćenje u kadici karburatora pošto mi je ovo previsoka potrošnja, a i primjetio sam da mi baca malo ulja na onu cijevku na karburatoru (u stvari neku prljavštinu). Jbm li ga kontao sam da bi trebalo da je do 9l i da na otvorenom ne prelazi 7.
« Poslednja izmena: Oktobar 27, 2011, 01:17:09 posle podne od strane nikolat »

Van mreže nikolat

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 215
  • Age: 39
  • Lokacija: Bijeljina
  • Karma: +3/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 2 1.3 1988
Odg: Podešavanje ler gasa i stalno otovren saug?!
« Odgovor #13 poslato: Oktobar 27, 2011, 02:07:41 posle podne »
druze, ja takodje vozim auto od 1300ccm (44kw) - potrosnja u gradu (na relacijama od 2 do 10km) je od 9,0 do 9,9l na 100km a na otvorenom (ne autoput) od 5,8 do 7,0 l/100km (benzin)

Čekaj, kod tebe je 44 ili 40kw? Pa da, i ja kontam da bi mi bar za 1.5l trebala biti manja što je za 2m 60km uštede, a čiščćenje karburatora je 80KM.

Van mreže nikolat

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 215
  • Age: 39
  • Lokacija: Bijeljina
  • Karma: +3/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 2 1.3 1988
Odg: Podešavanje ler gasa i stalno otovren saug?!
« Odgovor #14 poslato: Oktobar 28, 2011, 12:27:02 pre podne »
http://imageshack.us/photo/my-images/7/26102011246.jpg/

Čemu služi ovaj mali otvor u gornjem lijevom uglu slike, pošto sam primjetio da mi na njega pušta čađ?! Šta je to?

Van mreže RUS

  • Moderator
  • Ultimate Member
  • ***
  • Poruke: 7970
  • Age: 55
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: Podešavanje ler gasa i stalno otovren saug?!
« Odgovor #15 poslato: Oktobar 28, 2011, 12:30:18 pre podne »
Pogledaj jel ima crno crevo sa donje strane. Ako ima to ti je iberlauf ili ti ventilacija kartera i sisema podmazivanja motora
Boban-Rus

Van mreže nikolat

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 215
  • Age: 39
  • Lokacija: Bijeljina
  • Karma: +3/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 2 1.3 1988
Odg: Podešavanje ler gasa i stalno otovren saug?!
« Odgovor #16 poslato: Oktobar 28, 2011, 09:43:42 pre podne »
Pogledaj jel ima crno crevo sa donje strane. Ako ima to ti je iberlauf ili ti ventilacija kartera i sisema podmazivanja motora

Da, sa donje lijeve strane se nalazi crijevo (koje sam jednom našao otkačeno) a koje vodi do karburatora. Koja je logika da ta prljavština ulazi u karburator i da li da to opet skinem?

Van mreže RUS

  • Moderator
  • Ultimate Member
  • ***
  • Poruke: 7970
  • Age: 55
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: Podešavanje ler gasa i stalno otovren saug?!
« Odgovor #17 poslato: Oktobar 28, 2011, 12:05:02 posle podne »
Cekaj ide sa kucista filtera na karburator?
Boban-Rus

Van mreže nikolat

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 215
  • Age: 39
  • Lokacija: Bijeljina
  • Karma: +3/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 2 1.3 1988
Odg: Podešavanje ler gasa i stalno otovren saug?!
« Odgovor #18 poslato: Oktobar 28, 2011, 12:13:33 posle podne »
Ide valjda iz motora na spoljnu stranu kućišta filtera (donja strana, ispod gljive). Ne znam kako da objasnim. To crijevo ide kao iz neke kao posudice veličine flašice 0.15l pa na zadnju stranu karburatora.

Ako i dalje ne bude jasno slikaću, ali sa te zadnje strane nema ništa drugo sa takvim opisom:)
« Poslednja izmena: Oktobar 28, 2011, 12:21:07 posle podne od strane nikolat »

Van mreže RUS

  • Moderator
  • Ultimate Member
  • ***
  • Poruke: 7970
  • Age: 55
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: Podešavanje ler gasa i stalno otovren saug?!
« Odgovor #19 poslato: Oktobar 28, 2011, 12:21:09 posle podne »
Na zadnju stranu karburatora ili na kuciste filtera za vazduh? To moras dobro da mi pojasnis.
Boban-Rus