Autor Tema: TURBINA ILI KATALIZATOR  (Pročitano 8432 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže transporter t5

  • VW Početnik
  • Poruke: 14
  • Age: 41
  • Lokacija: NOVI SAD
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
TURBINA ILI KATALIZATOR
« poslato: Oktobar 15, 2011, 12:48:39 pre podne »
IMAM WV TRANSPORTER 2,5 130KS AUTOMATIK TIP TRONIK 2008GOD PRESAO JE 215.000KM REDOVNO SERVISIRAN ,NA SVAKIH PREDJENIH 200KM IZBACUJE MI DIM OD ULJA IZBACI PA POSLE NAREDNIH 200 PONOVO ,NARAVNO TROSI ULJE,NEKI KAZU DA JE TURBINA STO I JA MISLIM, A NEKI DA JE PROBLEM DO KATALIZATORA DA JE ZACEPLJEN I PRAVI KONTRA PRITISAK NA TURBINU.E SAD MOLIO BIH MISLJENJE OD VAS.POZDRAV    DRAGAN
DUNDJERSKI

Van mreže Stefan91

  • GTIjevi
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2294
  • Age: 32
  • Lokacija: Beograd Cukaricka Padina
  • Karma: +27/-22
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1
Odg: TURBINA ILI KATALIZATOR
« Odgovor #1 poslato: Oktobar 15, 2011, 12:52:19 pre podne »
1. nisi se predstavio
2. pisi malim slovima

Van mreže Acca

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3775
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +43/-36
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b5,5>vw GOLF 5
Odg: TURBINA ILI KATALIZATOR
« Odgovor #2 poslato: Oktobar 15, 2011, 01:02:36 pre podne »
turbina za remont ;)
dosta je presao za to godiste,sigurnoo je turbina se zaprljala i geometrija glavi,sto dovodi do trosenja ulja
  champ1

Van mreže transporter t5

  • VW Početnik
  • Poruke: 14
  • Age: 41
  • Lokacija: NOVI SAD
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: TURBINA ILI KATALIZATOR
« Odgovor #3 poslato: Oktobar 15, 2011, 01:06:21 pre podne »
pa i ja mislim njima je 200  250 hiljada rok trajanja,ja prelazim dosta sa njim uglavnom  3000km nedeljno po auto putu,dali se kod njih moze izvaditi katalizato posto ima tri landa sonde i neko crevo  alu kazu mi da je za dovod vazduha?
« Poslednja izmena: Oktobar 15, 2011, 01:11:04 pre podne od strane transporter t5 »
DUNDJERSKI

mladen3103

  • Gost
Odg: TURBINA ILI KATALIZATOR
« Odgovor #4 poslato: Oktobar 15, 2011, 01:38:26 pre podne »
turbina za remont ;)
dosta je presao za to godiste,sigurnoo je turbina se zaprljala i geometrija glavi,sto dovodi do trosenja ulja

aj mi obajsni poveznicu izmedju turbina se zaprljala i glavi i trosenja ulja

Van mreže Acca

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3775
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +43/-36
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b5,5>vw GOLF 5
Odg: TURBINA ILI KATALIZATOR
« Odgovor #5 poslato: Oktobar 15, 2011, 01:45:24 pre podne »
nemam ja tebi sta da objasnjavam i dajem neko obrazlozenje
ja sam imao problema sa turbinom i godinu dana nisam mogao da je resim,sad sam konacno resio i hvala bogu za to jer me stvarno namucila
vidjao sam dosta ljudi i licno gledao kako im turbina zbog zaprljanosti,geometrija itd,sve rastelovano trosi ulje,turbina otisla u q....

  champ1

mladen3103

  • Gost
Odg: TURBINA ILI KATALIZATOR
« Odgovor #6 poslato: Oktobar 15, 2011, 04:32:02 pre podne »
nemas ti meni sta objasnjavat,znam i sam al nemoj lupat po forumu,
tu ima dosta varijacija,sta kako i zasto i nije uopsteno to sto si napisao,
izmedju zaprljane i rastelovane a pogotovo one koja je otisla je velika razlika

Van mreže Miro MNE

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2313
  • Lokacija: Podgorica, Crna Gora
  • Karma: +56/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ŠKODA FAVORIT 135L
Odg: TURBINA ILI KATALIZATOR
« Odgovor #7 poslato: Oktobar 15, 2011, 12:12:42 posle podne »
ne znam kako se moze prici na transporteru turbini, ako moze neki dobar turbo majstor nek ti je pogleda onako odokativno dal je zrela za mijenjanje, ima li ostecene lopatice, dal ima lufta i sl, pa onda dalja revizija. kolko ulja trosi? Po meni da je posla trebala bi da ti zvizdi (ne mora da znaci ali ako zavija kao hitna velika je vjerovatnoca), ako dimi sivi dim (opet ne mora da znaci ali je jako dobar pokazatelj da je turbina posla). Ide li?

ne mora da znaci da je na toj km zrela za mijenjanje, sve zavisi kako si je vozio, dal si dodrzavao neka osnovna upustva o odrzavanju turbine, kakava te turbina zapala dal neka sa felerom ili neka bolja i masu masu drugih stvari.

da je zaprljana po meni bi bacala u safe mod ne bi izbacala dim

Van mreže transporter t5

  • VW Početnik
  • Poruke: 14
  • Age: 41
  • Lokacija: NOVI SAD
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: TURBINA ILI KATALIZATOR
« Odgovor #8 poslato: Oktobar 15, 2011, 03:09:16 posle podne »
nije zvizdala jednostavno je trosila ulje (poprilicno dosta)i dim prvo po malo pa posle konstantno,skinuo sam je danas nekako -jedva ,propeleri citavi kao novi ali ima lufta na osovini , bacala ulje u katalizator pa on sagorevao e sad mozda je i katalizator u problemu zbog tog ulja sto je dolazilo do njega nesmem da ga skinem  ima tri landa sonde i neko crevo sto dovodi tecnost sto ga cisti, ako ga skinem mislim da  ce komp.pokazivati gresku,sada moram da vidim sta cu nova ,remont ili za poljsku po polovnu i katalizato
« Poslednja izmena: Oktobar 15, 2011, 03:12:22 posle podne od strane transporter t5 »
DUNDJERSKI

mladen3103

  • Gost
Odg: TURBINA ILI KATALIZATOR
« Odgovor #9 poslato: Oktobar 15, 2011, 04:45:24 posle podne »
bolje ti je remont, servis uzice i milina,i ta sto kupis polovnu opet pitanje sta je,nemoj kat dirat

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: TURBINA ILI KATALIZATOR
« Odgovor #10 poslato: Oktobar 15, 2011, 04:45:38 posle podne »
kat moras imati. skini ga operi i vrati na auto. izmjeri kompresiju na hladan motor, turbo na tom motoru traje 600 i plus hiljada km a ne 250.

Van mreže Miro MNE

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2313
  • Lokacija: Podgorica, Crna Gora
  • Karma: +56/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ŠKODA FAVORIT 135L
Odg: TURBINA ILI KATALIZATOR
« Odgovor #11 poslato: Oktobar 15, 2011, 05:43:38 posle podne »
nedje sam citao da na osovinici mora imati mali mali minimalni luft - jel to tacno ne znam ali sumnjam da ti je sve tako brzo poslo, jer mogu da naguraju dosta ti motori (jes da nisu isto sto sto i petak iz T4 ali makar pola njene porcije km ukoliko se prema njemu ponasas kako treba mora izdrzat).

a i sam rece vozis ga stalno po autoputu i to je preduslov da srce ulja, TDI motori kad se cepe kako zapovjeda umiju koju casicu vise ulja  ;)

ali ti opet ne napisa kolika je ta potrosnja ulja

Van mreže transporter t5

  • VW Početnik
  • Poruke: 14
  • Age: 41
  • Lokacija: NOVI SAD
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: TURBINA ILI KATALIZATOR
« Odgovor #12 poslato: Oktobar 15, 2011, 06:28:45 posle podne »
pa na oko 20000km skoro 3 l ili 4 ,to je vec mnogo a i dimio je kao lud , a sa cime da isperem kat
« Poslednja izmena: Oktobar 15, 2011, 06:30:56 posle podne od strane transporter t5 »
DUNDJERSKI

Van mreže Acca

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3775
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +43/-36
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b5,5>vw GOLF 5
Odg: TURBINA ILI KATALIZATOR
« Odgovor #13 poslato: Oktobar 15, 2011, 06:36:00 posle podne »
nemas ti meni sta objasnjavat,znam i sam al nemoj lupat po forumu,
tu ima dosta varijacija,sta kako i zasto i nije uopsteno to sto si napisao,
izmedju zaprljane i rastelovane a pogotovo one koja je otisla je velika razlika
ko bre lupa po forumu?
ja sam samo napisao nesto sto sam licno video i doziveo
ako neko lupa ovde onda si to ti,bespotrebno si se nadovezao na moj odgovor jer sam to napisao zato sto znam,video sam ,a ne da lupam!!!
ja sam samo coveku rekao moje misljenje i nadam se da sam mu donekle pomogao...
« Poslednja izmena: Oktobar 15, 2011, 06:38:13 posle podne od strane Acca »
  champ1

Van mreže Miro MNE

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2313
  • Lokacija: Podgorica, Crna Gora
  • Karma: +56/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ŠKODA FAVORIT 135L
Odg: TURBINA ILI KATALIZATOR
« Odgovor #14 poslato: Oktobar 15, 2011, 09:40:06 posle podne »
pa na oko 20000km skoro 3 l ili 4 ,to je vec mnogo a i dimio je kao lud , a sa cime da isperem kat

ne znam dosta je to, nego zasto gamijenjas na 20.000km  boodala ? Mnogo je to brate premnogo mada ga osvjezis dosta cim toliko dolivas. Ako ti sto znaci par 2,0 TDI motora s cijim vlasnicima sam pricao kazu da ako cesce voze po autoputu umiju na 10 iljada da dospu oko litar/litar i po ali ne dime im auta. Kako dimi crno ili sivo? Koje ulje koristis? Koja specifikacija i koji proizvodjac?

Van mreže shvexoman

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2660
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +44/-36
  • Pol: Muškarac
Odg: TURBINA ILI KATALIZATOR
« Odgovor #15 poslato: Oktobar 15, 2011, 10:02:47 posle podne »
ne bi ja ulje drzao vise od 10 000km u TDI nikad

Van mreže RUS

  • Moderator
  • Ultimate Member
  • ***
  • Poruke: 7970
  • Age: 55
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: TURBINA ILI KATALIZATOR
« Odgovor #16 poslato: Oktobar 15, 2011, 10:03:42 posle podne »
Problemi su u samom motoru. Za komercijalni program ( Transporter, LT ili sada Krafter) u zvanicnim servisima VW je zamena ulja na 30 000km. bonk Zato sva vozila posle predjenih 200 000 pocnu da prave probleme sa motorima. A ulja se koriste ista koja idu i u putnicki program gde je zamena na 15 000 km. po programu. Motor je zreo da se otvara a mozda cak i osvezava, jer predpostavljam da je ulje u njemu menjano na produzenom intervalu. Pre 5-6 godina je u Rusiji u Moskvi konkretno bio savet za dizel motore da se ulje menja na 7.500km. od strane VW grupe Rusija u zvanicnim servisima, ali je po programu i tada bilo na 15 000. Jasno je da je klima tamo surovija nego ovde ali u svakom slucaju i na 20 000 zamena ulja je prevelika. maksimum sto bi trebalo u nasim uslovima voziti od zamene do zamene je 10 000. Izvinjavam se za OFF! Ali smatram da je upravo ovo razlog problema.
Boban-Rus

Van mreže Miro MNE

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2313
  • Lokacija: Podgorica, Crna Gora
  • Karma: +56/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ŠKODA FAVORIT 135L
Odg: TURBINA ILI KATALIZATOR
« Odgovor #17 poslato: Oktobar 15, 2011, 10:18:12 posle podne »
u neku ruku nije off bas iz tog razloga

inace cak i najkvalitetnije ulje u TDI motoru koji je dosta cesto pod opterecenjem (sto ovaj gore pomenuti jeste) maximum 13.000km moze izdrzati i to sve posle 10 hiljada je tako-tako, najbolje je na 7500. Mada opet pored tolike potrosnje ulja nije bas kriticno jer se cesto ispira, staro ulje se trosi novo sipa ali opet je mnogo.

Mislim da bi trebao da proba sa nekim drugim uljem i to za stepen jace gradacije tj 10-40w  ;)  ako to i ciscenje KAT-a ne otklone potrosnju/dimljenje onda nek gleda dalje.

inace taj motor vazi za jedan od losijih u T5-ici
« Poslednja izmena: Oktobar 15, 2011, 10:20:42 posle podne od strane Miro MNE »

Van mreže RUS

  • Moderator
  • Ultimate Member
  • ***
  • Poruke: 7970
  • Age: 55
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: TURBINA ILI KATALIZATOR
« Odgovor #18 poslato: Oktobar 15, 2011, 10:28:16 posle podne »
Isti slucaj je i kod 2.5 TDI motora u Touaregu. Losa cementacija cilindara i citao sam u svoje vreme da su mnogi vrisnuli po 10 000 evra za nove blokove motora. 2005 kada sam narucivao svog Touarega, licno direktor prodaje u slonu u Moskvi mi nije dao da narucim sa takvim motorom iz tog razloga. Inace smo dobri drugari u privatnom zivotu, pa mi je to rekao pouzdano.
Sa Mirom se slazem za promenu na 10-40 i da proba sta ce se desavati sa njime. I da netera nikako vise od 10 000km.
Boban-Rus

Van mreže crni_vlada

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 434
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Octavia 1.9 TDI
Odg: TURBINA ILI KATALIZATOR
« Odgovor #19 poslato: Oktobar 15, 2011, 10:48:09 posle podne »
Pa onda bi menjao ulje verovatno na mesec dana blink..zar zbog toga i nisu predviđeni Longlife servisi?Samo je upitan kvalitet ulja tu,kod nas generalno..na zapadu je normalno da se servis radi na 30 k km..ali gde smo mi... blabla
Druže Brano,Škoda kakva je takva je ona je moja :)