Autor Tema: Problem golf V..  (Pročitano 3099 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Eskadrila

  • VW Početnik
  • Poruke: 40
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • moj auto..
Problem golf V..
« poslato: Avgust 28, 2011, 10:55:55 posle podne »
Pozdrav ljudi..

Elem golf V 1.6 benzinac, 136 000 presao..auto trosi ulje ali kada vozim 80-100 nista, medjutim cim izadjem na auto put i dodjem na 120 ili 140, vise nisam isao, on jednostavno potrosi ulje i to znatno...za 500km pola litre ulje sam dolio..auto nesmetano ide, nema tesko paljenje, nema ulja na svecicama, ne curi ispod koliko sam video, nema plavog dima, nema povecane potrosnje, nema masnoca u filteru vazduha, dakle ama niti jedan uzrok produvavanja nema...primetio sam nesto ulja vise ispod cepa gde se sipa ulje..skinem onu plastiku i ispod te `grane` gde je cep...

jel imate neki savet sta raditi, svi se odma hvataju karika i sl. ali prosto auto je mlad za tako neso...stvarna je kilometraza to znam..neznam jeli moguce da su gumice ventila, koilko je yo tesko menjati..prosto nebi voleo da mi se otvara glava jel mislim da ako se to jednom uradi nikad nece biti to to...ajd pomozite mi cisto sta znate, iz prakse, misljenja bilo sta,jako bi mi znacilo

pozdrav
Mozda ja nemam jahtu, ali ni ti nisi Severina ;)

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Problem golf V..
« Odgovor #1 poslato: Avgust 28, 2011, 11:05:46 posle podne »
tesko ces rijesiti problem bez skidanja glave motora.

Van mreže dsc64am2

  • VW Početnik
  • Poruke: 194
  • Age: 35
  • Lokacija: Mladenovac
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Problem golf V..
« Odgovor #2 poslato: Avgust 28, 2011, 11:37:25 posle podne »
meni je trojka 1,9d AAZ (bio td) trosio vise od 2l na 1000 a isao kao blesav, a na satu je 290 000. sve bilo extra sem paljenja i dima ko parnjaca, ispostavilo se da su karike katastrofa lose. zamenio sam ih i sad vise ne trosi ulje pojavi se malko dima kada se bas isturira. nisam obradjivao glavu

Van mreže WalterWolf

  • VW Početnik
  • Poruke: 54
  • Lokacija: Republika Srpska
  • Karma: +1/-4
  • Pol: Muškarac
Odg: Problem golf V..
« Odgovor #3 poslato: Avgust 29, 2011, 12:23:58 pre podne »
provjeri kompresiju i probaj drugo ulje sipati

Van mreže RUS

  • Moderator
  • Ultimate Member
  • ***
  • Poruke: 7970
  • Age: 55
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: Problem golf V..
« Odgovor #4 poslato: Avgust 29, 2011, 12:32:35 pre podne »
Kompresijom nemoze proveriti uljne karike jer su one dole. Moj savet ti je skini glavu i proveri karike. to sto je kilometraza 100 i kusur hiljada, nemora da znaci da auto nije preforsiran ili pregrejan nekad pa moze biti uzrok potrosnje ulja.sumnjam da zbog gumica na ventilima moze toliko trositi ali kad skines glavu valjalo bi ih proveriti i promeniti u svakom slucaju. Tim bolje sto je benzinac u pitanju.
Boban-Rus

Van mreže Eskadrila

  • VW Početnik
  • Poruke: 40
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • moj auto..
Odg: Problem golf V..
« Odgovor #5 poslato: Avgust 29, 2011, 11:15:32 pre podne »
ovo ce vam sigurno zvucati smesno, ali je istina. danas sam zvao autokomerc rezervne delove i dao broj motora, gde su mi ljudi rekli da moj auto koristi 5w40 punu sintetiku ulje gradacije 502... a meni je u autu ulje 10w40 polusinteticko, i to je sipano na poslednjem servisu pre 9000km...znachi neznam kako nije ni majstor ni ja pogledao da to ne ide u njega...
pitanje, moze li razlog da auto na velikoj temperaturi sagori ulje taj sto je u njemu polusintetika a ne puna sintetika? tacnije jeli polusintetika manje otporna na visoke temperature?

pozdrav
Mozda ja nemam jahtu, ali ni ti nisi Severina ;)

Van mreže crni_vlada

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 434
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Octavia 1.9 TDI
Odg: Problem golf V..
« Odgovor #6 poslato: Avgust 29, 2011, 11:44:36 pre podne »
Vrlo verovatno da je to uzrok potrošnje,pod hitno istoči to đubre od ulja i sipaj propisano  mahac
Druže Brano,Škoda kakva je takva je ona je moja :)

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Problem golf V..
« Odgovor #7 poslato: Avgust 29, 2011, 07:49:27 posle podne »
znachi kad naspes 5-40 trosice ti ga mnogo vise. naspi, testiraj i javi rezultate

Van mreže vaske2

  • VW Početnik
  • Poruke: 142
  • Lokacija: Lazarevac
  • Karma: +2/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vw Golf 6 1.6 tdi
Odg: Problem golf V..
« Odgovor #8 poslato: Avgust 29, 2011, 10:12:58 posle podne »
Bas tako,obicno kad se sa polu sintetike predje na full sintetiku hoce da potrosi jos vise,mada ipak probaj.Moguce je da si naleteo na neki zesci fals od ulja,a ako to nije u pitanju verovatno je neizbezno skidanje glave jer je auto verovatno nekada ranije pregrejan.

Van mreže Eskadrila

  • VW Početnik
  • Poruke: 40
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • moj auto..
Odg: Problem golf V..
« Odgovor #9 poslato: Oktobar 18, 2011, 01:00:30 posle podne »
i dalje ista stvar...dakle stavljeno sinteticko ulje i auto presao 1000km sa normalnom voznjom do 100km/h,nista nije potrosio....nakon toga 500km testirao na vecem gasu 120 140km i sl, ulje na shipci sishlo sa vrha na polovinu...strasno...

Sad vec razmisljam da krenem polako da to resavam...razmisljam dal karike ili gumice glave, bez otvaranje glave? posavetujte me,mozgu li biti gumice ili da idem direktno na karike, i koliko bi otprilike za ovo auto, znaci otprilike, kostale karike da se zamene onako u najgoroj varijanti?

i jos nesto, ima li razlike sem u ceni ako se menjaju gumice bez otvaranje glave i sa otvaranjem glave? proverio sam kod svog majstora, 250 bez i 450 sa otvaranjem

Pozdrav i hvala unpared
Mozda ja nemam jahtu, ali ni ti nisi Severina ;)

Van mreže RUS

  • Moderator
  • Ultimate Member
  • ***
  • Poruke: 7970
  • Age: 55
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: Problem golf V..
« Odgovor #10 poslato: Oktobar 18, 2011, 01:13:52 posle podne »
Ako se skida glava,sto je po meni a mislim da ce se saglasiti i vecina foruma najbolja varijanta, onda se glava lepo opere od naslaga ulja u specijalnim rastvorima u kadi. Provere se vodjice ventila, ventili, sedla, gumice i poravna glava. Ujedno se vizuelno moze pogledati stanje cilindara da nema nekih riseva i koliki je anzec (pohabanost istih). Jeste da ces dati 200e vise ali verovatno je majstor mislio na zamenu pomenutih delova na nove na glavi i ujedno nov dihtung. Posle ovakvog posla znas da ces imati glavu motora kao sto je bila i nova, i bices miran narednih bar 300 000km sto se nje tice. Ako planiras auto da zadrzis za sebe na neki duzi perio od nekoliko godina je ti savetujem da to uradis. Normalno ovo je samo savet i moje licno misljenje. mahac
Boban-Rus

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9782
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: Problem golf V..
« Odgovor #11 poslato: Oktobar 18, 2011, 01:40:39 posle podne »
Koji je to majstor što menja gumice na glavi za 450 evra?


Van mreže shvexoman

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2660
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +44/-36
  • Pol: Muškarac
Odg: Problem golf V..
« Odgovor #12 poslato: Oktobar 18, 2011, 01:41:25 posle podne »
karike