xaxaxaxaxaxaa
Nego da kazem i ja svoja iskustva sa ovim....... xmmmmmmm.... zezalicama...
1) Sto se tice zadnjeg brisaca (dok mi je radio kako treba): gurnes jednom nazad i pustis, ukljucuje se tzv. interval... Znaci obrise jednom pa stane. Posle nekoliko sekundi opet odradi isto. Iskljucuje se tako sto se rucica jos jednom gurne nazad i pusti. E kad se drzi duze pritisnuta onda se ukljucuje pranje stakla i brisac predje par puta gore dole i tad se ugasi...
2) Za ablendovanje je isto kao sto je neko gore napisao. Samo mi se cesto desi (u trenucima uzrujanosti
) da predjem tu granicu i upalim duga svetla. Tu mi se vise svidja resenje kod opela (
). Vuces sebi ablendovanje, gurnes upalis dugo. Mnogo jednostavnije i prakticnije...
3) Prednji brisaci: na dole je interval, a na gore su polozaji 1 i 2 (sporiji i brzi). Kako se odredjuje interval brisanja? Rucicu pomeriti dole, zatim je vratiti u OFF polozaj... Sacekati da prodje odredjeno vreme (koje vam odgovara) i opet pomeriti rucicu na dole... Primer: rucicu pomerim dole i odmax je vratim. brisaci naprave jedan krug. Zatim sacekam 10 sekundi i opet rucicu na dole. I posle ce svakih 10 sekundi brisaci praviti po jedan krug. Interval moze biti od 1 sekunde do.... nmg se setim tacno recimo 45 sekundi. I da, kada se iskljuci auto, ponistava se trajanje intervala.
EDIT: kad kazem nazad mislim od sebe, tj guranje