Autor Tema: kontakt brava ili...  (Pročitano 3695 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže banderash

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 686
  • Age: 49
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • vw builds cars-others just try to do it
kontakt brava ili...
« poslato: Jul 28, 2007, 06:10:03 posle podne »
vec par dana mi se desava da kad dam kontakt i vratim kljuc u nulti polozaj auto malo stucne(golf 2 87god.)nije mi to bas delovalo strasno sve dok mi se nije desilo vec dva puta da mi se upali ventilator i nece da ugasi uopste a hladnjak se oladi skroz.a kad dam kontakt ventilator stane sa radom i kad opet vratim u nulti ili kako se vec zove taj polozaj on se opet upali i tako u nedogled da bi se iskljucio moram da upalim auto i da ga malo pomerim i tek onda stane-ako je problem u bravi gde mogu da kupim dobru bravu novu ili polovnu original e da -volan mi se uopste ne zakljucava verovatno je bio lomljen ili kraden
« Poslednja izmena: Jul 28, 2007, 06:11:51 posle podne od strane banderash »
DRIVE IT WITH PRIDE

Van mreže bane

  • VW Početnik
  • Poruke: 41
  • Karma: +0/-0
kontakt brava ili...
« Odgovor #1 poslato: Jul 30, 2007, 08:40:15 pre podne »
Ma tebi izgleda treba pomoc GHOSTBUSTERS-a.  

vec par dana mi se desava da kad dam kontakt i vratim kljuc u nulti polozaj auto malo stucne

Sta znaci stucne? Jel se anlaser uzubi i okrene zamajac malo?

vec dva puta  mi se upali ventilator i nece da ugasi uopste a hladnjak se oladi skroz

Termoprekidac ventilatora se napaja direktno zivom strujom sa akumulatora (naravno i osiguraca), sto znaci da struja ne ide preko kljuca pa ti je ovde mozda problem u termoprekidacu (ako ga uopste imas jer mi se cini da se neko igrao sa zicama u el. instalaciji).

A ono sa paljenjem motora i malim pomeranjem auta da bi se iskljucio ventilator mirise na kratke spojeve.

Uglavnom proveri da neka zica nije spala sa konektora na kontakt bravi i da ne dodiruje susednu. Moguce je i da ti se ogolila izolacija na nekoj zici pa dodiruje sasiju. Proveri ispravnost termoprekidaca na hladnjaku. E sad posto ti ne radi zakljucavanje volana sve su sanse da su i zice cupane i prespajane (tokom kradje) a posle je neko manje vican zanatu to sastavljao.  
Ako nisi siguran kako sve ovo sam da uradis moraces kod elektricara i korak po korak.

Van mreže DANDY

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 768
  • Age: 44
  • Lokacija: Bijeljina-Beograd, medakovic
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
kontakt brava ili...
« Odgovor #2 poslato: Jul 30, 2007, 10:34:52 posle podne »
pametno zboris kolega, jer stvarno kakve veze ima ventilator sa kontakt bravom, sem ako nije negdje prespojio..ali opet sta da prespoji......on se pali i gasi samo onda kada mu to termoprekidac kaze.
provjeri ti dal ti negdje baca + tako sto ces postaviti glinericu na buxsnu termoprekidaca na izlaz i nek ti neki kolega malo drmusa auto i chukaj po prekidacu i vidi dal se javlja izlazna struja na termoprekidacu, ne bi smjela da bude...
prekidac ti je oko 500 dinara, vjerovatno on zaglavljuje,,,mada se obicno desava da nece da upali vetilator, ali sve je moguce.....
inace on ima stalni +dovod bio ili ne bio dat kontakt
Vozi sigurno.......vozi TENK
www.vw-club.rs

Van mreže banderash

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 686
  • Age: 49
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • vw builds cars-others just try to do it
kontakt brava ili...
« Odgovor #3 poslato: Jul 31, 2007, 08:56:02 pre podne »
probacu ali mi to bas lici na neki spoj posto me nesto u celoj toj prici zeza i leva pozicija koja cas ima napon cas ne nego me cudi akoje zica u prekidu zar nebi trebao kad napravi spoj da izbije neki osigurac-sve u svemu zamenicu taj termoprekidac i elektricni ulozak brave jer je i on po mom misljenju zeznut.nikako mi ne pokazuje da vuce negde struju-skidao sam onu plastiku oko osiguraca i pregledao svu instalaciju ali nigde nema ogoljenih zica-sve u svemu po mom misljenju kad zamenim ove dve stavke a bogami i termodavac koji mi deluje ocajan na kontaktu ako bude opet problema odoh do majstora(volim da odradim sam sve sto mogu)
DRIVE IT WITH PRIDE

Van mreže bane

  • VW Početnik
  • Poruke: 41
  • Karma: +0/-0
kontakt brava ili...
« Odgovor #4 poslato: Jul 31, 2007, 10:59:03 pre podne »
Ne mora nuzno da iskoci osigurac (samo kada +12V dodirne masu ili sasiju). U tvom slucaju pre ce biti da masa nekog potroaca protice nekim drugim putem. Sigurno si video kada nocu covek upali svetla na kolima a migavci ckilje ili svetluca pozicija, stop svetla ili slicno.
Dakle, sta raditi?
1. Da li si kupio auto skoro sa tim problemima?
2. Da li su se problemi sada pojavili posle duzeg vremena?
3. Da li si nesto radio na el. instalaciji pre pojave problema (povezivao stop svetlo gepeka, menjao sijalice, ugradjivao muziku i slicno)

Posto problem moze da bude bilo gde, skidaces najpre kontakte sa termoprekidaca ventilatora hladnjaka pa (buksne) na farovima i narocito migavcima (tu najlakse prodire voda) i smirglom ili turpijom skini koroziju (i uveri se da taj prekidac ventilatora radi ispravno - da ne pusta struju na masu ili nesto slicno). Ovo se odnosi i na stop svetla pozadi. Ako nema poboljsanja skini donju oblogu ispod instrument table (ispred kolena vozaca). Tri srafa ispod volana, jedan levo za stub nosaca vrata i jedan desno za plasticni tunel. Eeee ovde ces da nadjes svasta ali ti obrati paznju na deblje zice koje se vezuju na masu (sasiju) ima jedna tacka koja sluzi za razvod mase pa su tu ubodene dve ili tri zice, koje ces da skines prodjes smirglom kontakte i vratis na mesto. Ako imas vremena proveri i ostale zice sa buksnama. Sledece je kontakt brava koja daje +12v potrosacima i pali motor pa ako to radi normalno onda problem ne bi trebao da bude tu. Inace dao sam redosled radnji ali ne i detaljno kako, zbog prostora. El. instalacija se popravlja samo uz el. shemu koju mozes da download-ujes sa linka koji sam ostavio u topicu o servisu.
Puno srece!

Van mreže banderash

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 686
  • Age: 49
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • vw builds cars-others just try to do it
kontakt brava ili...
« Odgovor #5 poslato: Jul 31, 2007, 12:01:33 posle podne »
auto sam uzeo od brata koji je bio dosta nemaran  pa sam do sad dosta toga sredjivao.ovo sa kontaktom je bilo i kod njega a ovo sa ventilatorom tek sad je pocelo da zeza!sto se tice kontakta dosta toga sam odradio i znam da tu nisam nigde pogresio jer sam po struci i muci elektricar ali ne za kola-mada mi moje znanje dosta koristi!sto se tice kontakta na masi to nisam odradio pa cu i to pogledati a kad sam otvarao tu plastiku nasao sam i dva dodatna osiguraca koji nisu sa ostalima stavljeni.pretpostavljam da je jedan od njih za alarm mada opet...
e sad nasao sam tu i neki mali metalni prekidac tek onako uba?en unutra nije fiksiran.video sam da je tu bilo dosta nekog prespajanje pa sam te spojeve otvarao i ponovo spajao i izolovao pravom izolirkom a ne onom budjavom.do sad nisam nasao ni jednu jedinu ?icu da je losa ?ak sta vise cela instalacija mi deluje dosta dobro...i da imaju tu i jo? neka dva releja?!!.sto se tice sheme potra?icu je na netu a dotle cu da utvrdim ?emu slu?i taj prekida? po?to sam do sad sve radio sa skinutim klemama.posto sumnjam na ovu levu poziciju resio sam da zamenim ?ice za nju bez obzira kakve su.sijalice sam menjao sve i svuda su kontakti i sama grla(gde ih ima)ok.
DRIVE IT WITH PRIDE

Van mreže banderash

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 686
  • Age: 49
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • vw builds cars-others just try to do it
kontakt brava ili...
« Odgovor #6 poslato: Jul 31, 2007, 12:29:35 posle podne »
i da.nemogu da nadjem taj link o kome pricas pa ako ti nije problem baci ga ovde
DRIVE IT WITH PRIDE

Van mreže bane

  • VW Početnik
  • Poruke: 41
  • Karma: +0/-0
kontakt brava ili...
« Odgovor #7 poslato: Jul 31, 2007, 02:32:12 posle podne »
Evo:

http://www.vw-club.co.yu/forum/index.php?showtopic=1478

ako ne pomogne pogledacu sutra pa da okacim el. instalaciju za Golf 2 u pdf. formi.

Van mreže banderash

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 686
  • Age: 49
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • vw builds cars-others just try to do it
kontakt brava ili...
« Odgovor #8 poslato: Avgust 01, 2007, 11:54:23 pre podne »
evo me opet.sve sam pregledao ocistio i sredio
1.kontakt brava-morao sam da zamenim elektricni ulozak on je bio otisao
2.ventilator ne gasi-majstor mi je iskljucio relej za ventilator jer je u njemu problem,zalepi pa daje struju-posto me zna kakav sam reko mi je da ga zamenim i da ga vratim na ventilator!
sve u svemu sredio sam kontakte na instalaciji izmenio buksne i zamenio neke zice koje mi nisu bile bas naj,naj.Neko ce reci da sam se dzabe mucio ali i ja i majstor se slazemo da je to i vise nego dobro i da on za to uzme lepe pare od onih koje to mrzi da rade.inace majstor mi je uzeo 300 din.
p.s.-i elektricni ulozak sam zamenio sam mada mi je majstor na svoju ruku to pogledao cisto da nesto nisam zabrljao-pa se uverio da nisam od juce!!!
DRIVE IT WITH PRIDE