VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Polodado Maj 09, 2011, 08:27:14 posle podne
-
Postovani,molim za misljenje,na polu 1.4 16v,2002 godiste se cuje bregasta kada je hladan,mozda je cak i neka solja ili sl,sad nisam siguran.Nivo ulja je malko ispod max.kada je vruc,ne cuje se nista,a i to kad je hladan,cuka oko 30 sekundi i onda prestane.Sta bi to moglo biti,ulje sam sipao sintetiku,total mc INEO 5w30.Kada sam ga uvezao,nije se to culo,pre oko 5 meseci,sada,menjao sam 1 ulje,sada je ovo 2 put,vec posle prve zamene se malo culo,a sada vise.Menjao sam zupcasti,dali je mozda u pitanju los ugao paljenja koji je majstor namestio?Hvala.
-
A kako se tacno cuje..lupa, skljoca, zveci???
-
zveckaju ti podizaci, probaj za promenu malo gusce polusinteticko ulje
-
To je izgleda karakteristicno za ove motore,posto sam cuo za dosta slucajeva sa zveckanjem hidro podizaca.Nekima ne prestaju da zveckaju ni kad se motor zagreje.
U svakom slucaju preporuka je gusce ulje,to je i meni preporuceno,samo niko nije bio konkretan po pitanju proizvodjaca i viskoziteta.
Do sada sam sipao Castrol magnatec 10-40 polusint.
-
I meni se desavao isti problem, zimus na nizim temp. kad je motor hladan, sve dok se ne zagrije i potjera i vise obrtaje. . . Majstor kaze da je do ulja, vec nekoliko sezona sipam Mobil 1 10w- 40, sledeci servis cu da probam sa Castrolom Magnatec istog viskoziteta pa cemo vidjet rezultate. . . ;)
-
losi su ti podizaci ventila, preporuka je da ih sve promijenis. za taj zahvat neces morati skidati glavu motora vec samo kuciste bregastih. podizaci ti novi u radnji nisu neka velika investicija. prije zamjene obavezno skidanje i pranje kartera i pumpe za ulje. mahac
-
Gedora alealeee alealeee alealeee
-
Ima i onih kojima su prestali da se cuju posle pranja sita na uljnoj pumpi.
-
pa moguce je. ja mu kazem kakav je postupak rada. nisam vidovita zorka da znam koliko ima djubreta u necijem karteru ni u valjevu ni bilo gdje drugo.
-
hehe..naravno,ma ja pipam puls posto i mene ceka ta operacija ;)
-
I mene ceka to na mom G2...Samo ne znam da li na tako starom autu uopste ima smisla ispiranje...ili sumnja odmah pada na podizace...
-
Koliki je to zahvat pranje sita na uljnoj pumpi?Mozda to pomogne.To lupkanje mi se ne cuje kad je motor vruc,ali kada bi recimo tako vruc motor ugasio i ostavio 5 min. da stoji,nakon pokretanja,opet bi se to culo,ali nesto vremenski krace nego kad je motor hladan.Kada dodam gasa i pustim,to bi odmah nestalo.To mi je isto interesantno.
-
pa operi sito i probaj, nista ne gubis
-
Postovani,molim za misljenje,na polu 1.4 16v,2002 godiste se cuje bregasta kada je hladan,mozda je cak i neka solja ili sl,sad nisam siguran.Nivo ulja je malko ispod max.kada je vruc,ne cuje se nista,a i to kad je hladan,cuka oko 30 sekundi i onda prestane.Sta bi to moglo biti,ulje sam sipao sintetiku,total mc INEO 5w30.Kada sam ga uvezao,nije se to culo,pre oko 5 meseci,sada,menjao sam 1 ulje,sada je ovo 2 put,vec posle prve zamene se malo culo,a sada vise.Menjao sam zupcasti,dali je mozda u pitanju los ugao paljenja koji je majstor namestio?Hvala.
Probaj prvo da zameniš filter ulja, na njima se to dogadja da se cuje hladan start ako filter nije adekvatan. Filter ulja mora da ima ventil pri-vrhu i po mogućstvu da bude kvalitetni. Što se tiče ulja, slobodno 10w-40 i trebalo bi da bude sve OK.
-
ovlasteni vw majstore u slucaju da mu je na tom polu filter ulja od lade, zastave 101, renoa 4... ili nekog dr auta ciji filter nema taj famozni ventil u sebi DOK JE HLADAN MOTOR IMAO BI VECI PRITISAK ULJA A NE MANJI mahac
-
Smeta li sta motoru kada se cuju podizaci? Moze li to da bude razlog vece potrosnje goriva?
-
Da nebih otvarao novu temu, postavicu ovde pitanje za slican problem, imam pola 1.4 16v 2001. cuju mu se vetili pri pritskanju papucice dok ubrzava, dobi sam odgovor od par majstora da najverovatnije nisu hidro podizaci vec bregaste dobiju luft u kucistu i zbog toga se stvara ovaj problem, da li je neko to vec menjao i da izbacuje dim kada se stiska
-
koje je boje dim?
-
koje je boje dim?
Nije cist plavicast mesano crno-plav
-
99 posto da su podizaci. a taj dim te cudne boje dolazi ti od sagorelog ulja u cilindru. gumice ventila.
-
99 posto da su podizaci. a taj dim te cudne boje dolazi ti od sagorelog ulja u cilindru. gumice ventila.
Znaci mislis da zamenim gumice i podizace i to je to
-
da. ali skini i oper karter. ti motori inace taloze neko djubre u karteru koje vremenom dodje i do ventila u pumpi koji regulise pritisak. zbog toga podizaci i stradaju. tj zbog loseg mazanja
-
Ok, hvala ti, i sad kontram kad smo ga kupili i zamenili ulje ono ulje je vise liclio na katran nego na ulje, verovatno zbog tog talozenja je i doslo do ovoga
Hvala jos jednom
-
beer
-
Da dugujem pice kada se vidimo bonk
-
ne dugujes nista. ovde je opustena varijanta ;)
-
Nebi bilo zanimljivo ovako imamo obavezu da popijemo pice kad se vidimo
-
alkohol ne odbijam
hvala!
-
lollol a i zenske isto tako...
-
svaka cast gedora :)
-
cisto da napisem moje iskustvo,meni je proslog leta moj golf zveckao posle jutarnjeg paljenja nekoliko sekundi,ai preko dana kad se duze ne pali,vecina mi rekla da je to normalno kod njih vremenom,neko mi pomenuo taj filter za ulje,zamenio ga i nije se vise culo,sta je ,kako je ,ne znam al tako je bilo,vise se to nikad nije culo,da li je filter bio neki feler jer sam par dana pre toga menjao ulje i filtere,ne znam
-
vozim audi a3 2004 benzin, sa golfovim motorom 1.6
Pre jos 2 meseca krenulo je da se cuje prdenje, zveckanje.. moje neko misljenje je da su ili ventili, podizaci ili cak i bregasta...
1..Potreban mi je dobar majstor u bg..na preporuku da odem koji rade stvarno ozbiljno...da mi sanira ovaj problem..
2.jel neko imao slican problem?? rekli su mi da cak pokusam i sa guscim uljem...mada to mi deluje kao kratkorocno resenje...
svaki savet dobrodosao...