AndreaKG,
Kad god sam imao slučaj da ostane pedala kvačila dole, bio je taj u kabini, odnosno glavni. Na svom autu još nisam imao takav kvar, nadam se da i neću, do sada svi na kojima sam menjao, nisu bili moji automobili. Čuo sam i da ostane zbog pomoćnog, ali taj slučaj još nisam imao ni na svom, ni na drugim automobilma. Ali ako nekad bude, a da sam nedge na putu, bolje je taj u kabini, nego na menjaču.
Na Passatu možeš i pomoćni cilindar bez skidanja menjača da zameniš.
Ima jedan sraf koji ga drži za menjač, mislim da je osmica, njega odviješ i možeš da izvučeš cilindar. Ima holender na crevu i onda si oslobodio cilindar. Zapušiš crevo nekim gumenim čepom ili tako nečim da ulje ne curi i otkačiš cilindar od limčića koji mu je nosač. I zakačiš novi cilindar za limčić, skineš cep sa creva, zašrafiš holender, ubaciš novi cilindar na mesto i zašrafiš šrafić. Cela nauka. Samo što ti treba stubna dizalica ili kanal. Bez toga u kućnim amaterskim uslovima, teško. A glavni, uz malo muke, može i kućnim uslovima da se zameni.
Loshmi,
Svakako proveri da ulje curi negde, kao u samu posudu.