A ti si muzicar? Salim se!
Super je Audi. Lepa boja.Rucka menjaca se bar lako menja. I ja bi to promenio, takodje.
Hvala druze
A za rucku znam, nego planiram jos nekih sitnica da odradim pa kad krenem onda cu da radim sve
Dobra audiola nema sta
Samo mu fali 2,2 20v turbo motor da bude ubica.
Za nase uslove prijatnije mi zvuci 2.3 20V ali i 2.2 20V turbo i 2.3 20V su kod nas ko igla u plastu sena, a i sa nasim cenama goriva verovatno bih ga vise gledao nego ga vozio
Svaka cast na kupovini , vozio sam B4 sa tim motorom, mnogo mocan zvuk ima. :-) Neka te dugo sluzi!
Hvala, opak zvuk ima, jos je u planu neki malo otvoreniji top, ali nista preterano, cisto da malo udari kontru vetru kad je spusten krov
Dobar auto, smekerski
Jedino mi bodu oci ove obrvice na farovima, nije mi to za njega
Bar se obrvice daju lako skinuti
Oduvijek imam zelju imati cabria kao drugo auto
Tvoj je super ocuvan,neka je sa srecom
Meni cabrio dosao kao redovan every day auto, i iskreno osim malog gepeka nema neke razlike u odnosu na redovan auto
Kad je bas hladno napolju, upalis ga, upalis grejanje sedista i par minuta kasnije u kolima bude tako prijatno da ti se ni ne izlazi napolje
E sad posto je auto vec neko vreme kod mene mogao bih napisati i kratki review, sta valja, sta bih menjao i tome slicno
Predosti:
1) Potrosnja:
Posto sam student, bitno mi je da je potrosnja koliko toliko normalna a iako je 2.3 motor potrosnja plina od 12-13 litara gradske i nekih 9-10 litara na otvorenom putu je sasvim podnosljiva
2) Udobnost:
Auto je jako udoban, sedista su komforna a opet pruzaju dovoljno podrske po krivinama, rupe gledam da izbegavam svakako ali i kad se pogodi neka nije kraj sveta, bubrezi ne pokusavaju da izadju napolje
3) Grejanje:
Grejanje u autu je stvarno nadprosecno dobro, voznja zimi ne predstavlja ni najmanji problem a grejanje sedista doprinosi vec odlicnom grejanju, tako da, kao sto sam vec iznad napisao, kada je napolju hladno u kolima bude tako prijatno da nemam zelju da izlazim iz auta :D
4) Buka:
Buka u autu je iznenadjujuce mala cak i pri vecim brzinama, na auto putu nema neke drasticne razlike od voznje standardnog auta, tako da se ne zrtvuje udobnost voznje iako je auto kabriolet.
5) Odrzavanje:
Odrzavanje auta je apsolutno isto kao i odrzavanje redovnog Audija 80, jedini deo koji ne ulazi u redovno odrzavanje a morao je da se menja bio je ulozak kontakt brave (550 dindzi
)
Mane:
1) Ozvucenje:
Fabricko ozvucenje u autu je takvo da ga cine 4 zvucnika a kabrio konstrukcija ne dozvoljava budzenje zvucnika u zadnju policu.
Mrezice (poklopci) zvucnika su takvi da nisu previse prozracni, tako da kada se skinu stvar postaje koliko toliko bolja, ali naravno onda ostaje problem odvratnih rupa koje treba necim zatvoriti ( o ovome cu pisati opsirnije kada se budem malo igrao sa muzikom posto do sad nisam imao ni vremena a ni finansija
2) Prostor:
Prostor u kabriju je jako ogranicen, tj gepek je mali, a zadnja klupa dozvoljava iskljucivo dve zenske osobe (mogu i muske al da se guraju mada ja ipak mislim da su dve zenske bolje resenje problema) posto je dosta uza nego u redovnom Audiju 80
3) Ima iste boljke kao i redovan Audi 80
Posto je u osnovi kabrija Audi 80/90 sve fabricke boljke su uglavnom iste (sto je u neku ruku sreca u nesreci), pa se te boljke manifestuju na sledece nacine: na km satu pokazivac dnevne kilometraze ume da se ubaguje pa se ne moze resetovati ( potrosen zupcanik u tabli, kosta oko 700 dinara, posle zamene gledati da se dnevna kilometraza resetuje kad auto stoji jer upravo resetovanje u voznji dovodi do tog problema), pokazivac temperature na instrument tabli ume da se ubaguje takodje, jos jedna standardna boljka audija tog doba ( resava se relativno lako, u 90% slucajeva to budu oksidirani kontakti na samom satu koji zbog povecanog otpora prave problem i pokazivac pokazuje netacnu vrednost)
Mislim da je to sve cega trenutno mogu da se setim, ali ako mi jos nesto padne na pamet dopunicu