Autor Tema: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .  (Pročitano 276082 puta)

0 Članovi i 4 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže marshal

  • VW Početnik
  • Poruke: 132
  • Age: 35
  • Lokacija: Sarajevo
  • Karma: +3/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 5
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #140 poslato: Mart 08, 2014, 12:14:38 pre podne »
ovaj lik sto je meni chipovao kaze da max brzina ostaje ista,stim da je mogao da lupam sad postavi ga na 210 ali postoji mogucnost da ce nesto crknuti,vece opterecenje se stvara turbinu,tako da mi on to nije preporucio,i kod mene ide max 195,i isto kao sto si i ti napisao,a da bi isao 210 trebao bi mu mjenjac od 6 brzina a kod mene je 5 :)

Van mreže limp19

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 721
  • Lokacija: Visegrad BiH
  • Karma: +25/-23
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat 6
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #141 poslato: Mart 08, 2014, 12:21:43 pre podne »
pa ako ga je cipovao nije mu mijenjao zupcanike u mjenjacu pa da ima duzi prenos...

Van mreže marshal

  • VW Početnik
  • Poruke: 132
  • Age: 35
  • Lokacija: Sarajevo
  • Karma: +3/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 5
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #142 poslato: Mart 08, 2014, 12:26:03 pre podne »
normalno da nije dirao zupcanike i mjenjac,ali moze nastimati da ide 5 brzinom preko 200 stim sto se to ne preporucuje,i "ne garantuje" u skorije vrijeme nece nesto crknuti,iskreno mislim da i nema potrebe da ide vise nego sto je fabrika postavila,ev ja sam sada vozao auto malo ga gasao,primjetio sam kad ga tjeram u crveno da mi izbacuje dima poprilicno,da li se to moze smanjiti,a da ostane snaga ista?

Van mreže zorancile

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1261
  • Lokacija: Bašaid, VOJVODINA
  • Karma: +41/-35
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 2 gtd
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #143 poslato: Mart 08, 2014, 01:21:32 pre podne »
Pre čipovanja nije dimio? Ili nisi gledao?

Van mreže marshal

  • VW Početnik
  • Poruke: 132
  • Age: 35
  • Lokacija: Sarajevo
  • Karma: +3/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 5
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #144 poslato: Mart 08, 2014, 11:56:53 pre podne »
na to sam bas gledao nije dimio,mislim ono jeste jako jako malo ali sad bas se osjeti kad ga pritisnem,kontam da odem do ovog lika sto mi je to radio da vidim moze li se to smanjiti

Van mreže dejan921

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1452
  • Age: 31
  • Lokacija: sombor-novi sad
  • Karma: +40/-24
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ibiza 6L
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #145 poslato: Mart 08, 2014, 03:30:16 posle podne »
pa ako ga je cipovao nije mu mijenjao zupcanike u mjenjacu pa da ima duzi prenos...
pa ako mu je stvarno povecao snagu, onda bi trebalo da moze da zavrti vise obrtaja u 5 brzini i samim tim bi maksimalna brzina trebala da se malo povaca.. moje misljenje.

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13073
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #146 poslato: Mart 08, 2014, 03:44:03 posle podne »
Samo vi punite TDI-jeve u crveno sto cesce, treba i majstori od necega da zive. beer

Van mreže dejan921

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1452
  • Age: 31
  • Lokacija: sombor-novi sad
  • Karma: +40/-24
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ibiza 6L
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #147 poslato: Mart 08, 2014, 04:55:55 posle podne »
pa normalno, nije fora biti stipsa i voziti samo do 2k obrtaja. mora to sto cesce bar do 4k.  bleh

Van mreže marshal

  • VW Početnik
  • Poruke: 132
  • Age: 35
  • Lokacija: Sarajevo
  • Karma: +3/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 5
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #148 poslato: Mart 09, 2014, 12:47:29 pre podne »
sto se tice mog golfa i max brzine prije chipa je isao oko 190 ili 195 poslije chipa ga nisam fkt testirao,mada kontao sam sutra na autoput da probam kako i sta,no sutra sam zakazao kod ovoga sto mi je chipovao da poleda sto mi dimi kad se vozi na vecim obrtajim,i bas cu ga pitati za max brzinu i sta on preporucuje

Van mreže cicero

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3002
  • Lokacija: munze
  • Karma: +75/-55
  • Pol: Muškarac
  • Auto: BLACK RR_LINE
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #149 poslato: Mart 09, 2014, 09:04:11 posle podne »
pa mora da dimi na vecim obrtajima i vecim brzinama,zanima me koji nedimi
NEMCI KAD NAPRAVE AUTO I RAT NAPRAVE DA BUDE SVETSKI

Van mreže dzabana007

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 235
  • Age: 38
  • Lokacija: Novi Sad - Kikinda
  • Karma: +9/-7
  • Pol: Muškarac
  • TDI Power
  • Auto: VW Bora 1.9 TDI 100KS
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #150 poslato: Mart 09, 2014, 10:01:15 posle podne »
Meni ne dimi ni malo  B)

Van mreže marshal

  • VW Početnik
  • Poruke: 132
  • Age: 35
  • Lokacija: Sarajevo
  • Karma: +3/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 5
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #151 poslato: Mart 09, 2014, 10:55:45 posle podne »
e to nisam znao da mora dimiti sto jest jest,ev danas na auto putu sam ga testirao,znaci fali mu 2-3 km/h na sat da ide punih 200 (sad koliko kazalka laze to ne znam) ali imam osjecaj da moze ici jos,jer kad dodje ajmo reci do 200 kao da zastane malo,i cim brzina padne opet se da kazem doda na 200,i a gasa ima jos,dodje do 4 hiljade i nesto obrtaja,sto se tice potrosnje potrosnja mi je ostala ista,cak mozda i smanjila malo,uglavno ja sam prezadovoljan jos samo da se nastima taj vrag da malo manje dimi :)

Van mreže Miro MNE

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2313
  • Lokacija: Podgorica, Crna Gora
  • Karma: +56/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ŠKODA FAVORIT 135L
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #152 poslato: Mart 10, 2014, 10:29:13 pre podne »
od 100 motora npr. 1,9 TDI 66kw nek je svaki presao tacno 100.000km nijedan nece biti isti po performansama ... tako da u zavisnosti kolko je i kako cipovan ali i od samog motora moze a ne mora da dimi

Van mreže Guarana

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3428
  • Age: 39
  • Lokacija: Ljubljana
  • Karma: +90/-37
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Lada
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #153 poslato: Mart 10, 2014, 11:47:52 pre podne »
Ja kao laik moram da prokomentarisem...
dizel ne bi smeo da dimi sem turbo-dizel i to na sekundu prilikom ubrzavanja kad se turbo jos nije zavrteo kako treba
taj crni dim je nesagorelo gorivo.. znaci da kompjuter pumpa suvise goriva i ne stize da sagori..
kod atmosferskog znaci da nije lepo podesen
kod turbo motora ako je samo kad se poteze iz niskih kao sto rekoh je zato sto daje gorivo za pun gas a turbo nije isporucio jos uvek vazduha za pravilnu smesu
kod turbo motora ako dimi i dalje znaci da je mapa losa i da konstanto pumpa vise goriva nego sto treba.. motor ko motor moze to da podnese, ali samo pljuje gorivo na auspuh, nema poboljsanja po pitanju performansi. resenje je ili u boljoj mapi, koja ce da smanji unos goriva ili veci turbo koji ce da dalje vise vazduha.. i propratni elementi koji uticu na protok .. filter za vazduh i sl.

meni auto dimi kad je hladan.. ok to je relativno standardno.. ako pritom stoji u mestu dimi vise nego u pokretu, sto znaci da nesto nije 100% ustimano kako treba, ali posto nije dimna zavesa ne obazirem se
ako ga potegnem u patos sa 1500 obrtaja, zadimi na sekundu i to je to..
kad ga drzim pod gasom.. recimo na autoputu nema nista vidljivo..
da napomenem da gledam na retrovizor naravno, mozda nesto sitno i pljuje sto bi se videlo da vozim iza auta.

jos jedna stvar koju stalno vidjam po forumu a ljudi valjda ne kapiraju.. kad chipujete auto gledajte razliku u Nm .. to koliko je KW dobio je skoro nebitno.. Nm ubrzanje, KW maximalna brzina... takodje je jako bitno GDE je dobio povecan obrtni momenat. Ako je donji deo ostao slican a vrh obrtaja je dobio povecanje u praksi se nece osecati niti biti iskoristivo.. a na papiru kazes VAU dobio sam 100Nm i 50KW ..
ja da pravim "brzog" dizela bi prvo i osnovno video da zamenim menjac za onaj od benzinca.. ako ima neki koji moze da izdrzi to ce ici ko blesavo, nema veze sto mu je maksimalna 120km/h lollol
lollol

Van mreže Miro MNE

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2313
  • Lokacija: Podgorica, Crna Gora
  • Karma: +56/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ŠKODA FAVORIT 135L
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #154 poslato: Mart 10, 2014, 12:39:08 posle podne »
hahha onda do 120 kao boing  biggrin

konkretno slucaj kod mene. Moja mapa je na granici kada trazi veci intercoler, turbina i dizne stizu ali IC ne stize da ohladi toliku kolicinu i onda na full gas pravim omanju dimnu zavjesu  lollol  to se npr ne desava zimi kada je napolju hladno dima skoro nema ma sta mu radio, dok je ljeti na +50 to izrazenije .... a da je motor navidan mislim da jeste sasvim solidno

npr skodilak od burazera mi skoro pa kapi dima ne baca a dignut je sa 100 na 130ks.

Zato kazem da je normalno i nije bas ali ukoliko je stavljen samo chip bez nekog hard core tuninga ne bi smio da pravi dimne zavjese iza sebe kao da je TAM  ;)

Van mreže dax92

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 442
  • Age: 32
  • Lokacija: Beograd (Ostruznica)
  • Karma: +3/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Ford Focus
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #155 poslato: April 25, 2014, 09:20:57 posle podne »
Mnogo gluposti je ovde pisano, i ne bih sad citirao svaku i ispravljao...

Max brzina se cipovanjem moze povecati, i te kako, ali moze kod kola kojima je maksimalna brzina ogranicena snagom motora, a ne stepenom prenosa. Drugo sta je potrebno da bi se povecala brzina je da u tim visim/visokim obrtajima motor isporucuje dovoljno snage. Kod mene na 1.8 TDCI motoru je max brzina bila oko 190-195 dok je bio standardan, sa 100ks, i tu brzinu je postizao sa 4000 obrtaja, kad vec pocinje da mu opada snaga i na tim obrtajima je imao oko 90-95 ks. Posle remapiranja, max brzina je porasla na 210, i to na 4400 obrtaja (crveno je od 4500).  Odradjena je mapa sa kojom ima 135 ks i nesto preko 300 Nm. Snaga mu sad manje opada na tim visokim obrtajima, i ima je osetno vise nego sto je ranije bio slucaj, pa zato i ima vecu maksimalnu brzinu.

Oko merenja snage na valjcima, i "kucanja KS pozelji", mogu reci samo da vise verujem drugaru koji radi to "kucanje", nego merenju na valjcima u Revochipu npr. Ko je radio remapiranje, valjda je primetio da prva voznja, posle upisivanja mape ne daje skoro nikakve rezultate, ili jedva vidljive. 8 razlicitih mapa sam upisivao kod sebe do sad, pa znam o cemu pricam. I odgovorno tvrdim da ne moze odmah posle upisivanja mape izbaciti na valjcima snagu koju ce izbaciti posle 300-400 km voznje. Ti valjci se vrlo lako "steluju", i treba koristiti valjke sa kocnicom. Lako cu naterati da se iz neremapiranog Golfa 1.9 TDI 90ks izmeri 150-160 ks. Samo treba ukucati drugu vrednost za korekciju (gubljenje snage u prenosu), i to je to, imamo toliko ks na valjcima.
Prepravljanje postojecih mapa je cisto racunanje, i lako se moze praviti snaga po zelji, ali samo u granicama koje hardverski delovi mogu da podrze.

Iskreno mi je jako smesno sto je npr is Golfa VI 1.4 atmosferskog benzinca kog je vozio Strbac izmereno 90 ili 91 ks posle remapiranja.

Van mreže onlyone

  • VW Početnik
  • Poruke: 19
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: А3 8l A3 8P
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #156 poslato: April 26, 2014, 12:43:59 pre podne »
Da li je moguce da se promenom glavnog releja na autu poremeti ili izbrise mapa cipa ?

Sent from my LG-D802 using Tapatalk


Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #157 poslato: April 26, 2014, 01:03:24 pre podne »
Nije moguce.   
Ko te to slagao?
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže Skodamaniak

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3089
  • Lokacija: Podgorica-Crna Gora
  • Karma: +70/-32
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #158 poslato: April 26, 2014, 01:09:24 pre podne »
Ne znam to za revo dal se steluje ili ne
... A to dal treba mjeriti na dino sa kocnicom To DA i drugacije nikako :) a to sa posle remapa na prvo mjerenje ne pokazuje podatke... Ne kapiram ... Sto mapa treba da nalegne ka karike kad mijenjas ? Da se prilagodi mallo :D Brate dobar chiper sa dobrom,opremom ne moze da fasuje kraj... To nije za igru.. Kod nas treba jos vremena da to bude full profi :)
« Poslednja izmena: April 26, 2014, 01:55:46 pre podne od strane Skodamaniak »

Van mreže pimbe

  • Rig Pig
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4472
  • Age: 55
  • Lokacija: Gzira <-> Uzice
  • Karma: +127/-76
  • Pol: Muškarac
  • VW MALTA
  • Auto: Tiguan 2.0TDI A3 1.6TDI Cabrio
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #159 poslato: April 26, 2014, 09:18:14 pre podne »
Hmmm, a sta mu je to GLAVNI releJ??? Da nije Uglavni?
Tiguan 2.0 TDI
  AUDI A3 1.6 TDI Cabrio