Posto je auto na oglasu, nisam hteo da kacim temu, ali avaj, prodaja neshto tesko ide, pa ko zna mozda i ostane u mom vlasnistvu jos neko vreme.
)
Do tad evo neki kratak opis
Auto je 92 god., restyle je u pitanju. Dakle nov tip enterijera, spolja su siri rubovi kao kod VR-a, malo drugaciji branici i mislim da je to to.
Sto se samog auta tice nije nikad imao vecih havarija, bilo je cukanja tu i tamo ali nista neobicno za auto star skoro 20 godina u gradu bez garaze
Sto se motora tice tu sam se malo igrao. U pitanju 9A motor, glavu smo stavili od KR-a. Bregaste su stavljene obe izduvne, a usisna grana je od KR-a takodje (precnik usisne od 9A je 42mm, na KR je 50mm). Merio sam auto na Dyno-u pre nego sto sam menjao bregaste i usisnu, i sa samo glavom je izbacio 140ks. Amortizeri su stelujuci FK,mada nikad ih nisam stelova, kako su dosli tako su i montirani...Felne su brock b2 od 7,5J i 9J sa nekim vrlo malim ET-om, tipa 15 pa bas lepo vire.
A da neki magarac me je udario pred novu godinu, nista strasno ali mora da se farba branik i vezni lim, a dan posle toga je neko bacio petardu na soferku pa je ista pukla. Soferka je porucena i cekam da stigne, a narucio sam i lajsne i kedere za soferku u Autokomercu koji kostaju 18000 dinara! Sad malo slicica kako je izgledao od dana kad je kupljen pa do sada
Ovo je vozeno jedan kratak period. 17ce, 8,5J napred i 10J pozadi. Prodate su jer stvarno nije moglo da se vozi bez ozbiljnih prepravki.
Ovde smo montirali novu usisnu, i menjali bregastae. Nazalost nema slika zamene bregastih...
Stara usisna
Ociscene dizne
Leptiri gasa ocisceni. Ne bi verovali koliko je bilo crno i prljavo
)
I na kraju sve to sklopljeno i oprano
I na kraju auto izgleda ovako. Mislim da nisam nista zaboravio