Autor Tema: Golf 4 2.0 potrosnja ulja  (Pročitano 17296 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže ivan.stojanovic

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 418
  • Age: 38
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +1/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk6 1.6 TDI BlueMotion
Odg: Golf 4 2.0 potrosnja ulja
« Odgovor #40 poslato: Avgust 03, 2011, 09:39:05 pre podne »
+1 (nikako ne sipaj te gluposti u motor)
Ivan Stojanovic
Golf Mk6 1.6 TDI BlueMotion

Van mreže GT267

  • BBS Fanatic
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4835
  • Age: 36
  • Lokacija: Bar, Crna Gora
  • Karma: +166/-42
  • Pol: Muškarac
  • Danke Herr Benz
  • Auto: Mk3 GT 74 kw, MB W201E 9O kw
Odg: Golf 4 2.0 potrosnja ulja
« Odgovor #41 poslato: Avgust 03, 2011, 10:17:37 pre podne »
Zdravo bili, hvala.. .  driving

Van mreže djokicsale

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2972
  • Age: 41
  • Lokacija: Vlasotince
  • Karma: +69/-25
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat 3 1.9TD
Odg: Golf 4 2.0 potrosnja ulja
« Odgovor #42 poslato: Avgust 03, 2011, 03:53:29 posle podne »
I obavezno promeni filter za ulje ako menjaš tip ulja.
nada umire poslednja.
ja sam tvog golfa prodao a pare popio i potrosio na kurve

Van mreže ivan.stojanovic

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 418
  • Age: 38
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +1/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk6 1.6 TDI BlueMotion
Odg: Golf 4 2.0 potrosnja ulja
« Odgovor #43 poslato: Avgust 03, 2011, 04:24:46 posle podne »
Obavezno promeni filter za ulje i ako menjas i ako ne menjas ulje. On se menja kad i ulje!
Ivan Stojanovic
Golf Mk6 1.6 TDI BlueMotion

Van mreže GT267

  • BBS Fanatic
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4835
  • Age: 36
  • Lokacija: Bar, Crna Gora
  • Karma: +166/-42
  • Pol: Muškarac
  • Danke Herr Benz
  • Auto: Mk3 GT 74 kw, MB W201E 9O kw
Odg: Golf 4 2.0 potrosnja ulja
« Odgovor #44 poslato: Avgust 03, 2011, 04:34:38 posle podne »
Hehe, znam toliko. . ., filter ulja i vazduha mijenjam pri svakoj promjeni ulja. . .

Van mreže lubarda

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1168
  • Age: 43
  • Lokacija: Novi Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk2 1.6d ; Volvo V90 3.0
Odg: Golf 4 2.0 potrosnja ulja
« Odgovor #45 poslato: Avgust 06, 2011, 11:16:02 pre podne »
Onda cu i ja sledeci put full sintetiku, da probam :)
ako ti polusintetiku trosi, sintetiku ce jos vise, a produzen interval ti ne znaci mnogo ako pola iscuri i dolijes.

Van mreže lubarda

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1168
  • Age: 43
  • Lokacija: Novi Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk2 1.6d ; Volvo V90 3.0
Odg: Golf 4 2.0 potrosnja ulja
« Odgovor #46 poslato: Avgust 06, 2011, 11:26:12 pre podne »
Ne mogadoh naci adekvatnu temu pa evo da pitam ovdje. . . Hocu da mijenjam ulje u motoru, hocu sa Mobila da predjem na Castrol, ulja su iste gradacije, e sad cuo sam da se sipa neka tecnost za ispiranje motora, treba li ja to da radim ili samo nek se dobro ocijedi i da uspem ovo drugo ulje. . .?
ako je cistac pouzdanog kvaliteta, tj proizvodjaca i orig porekla, nema straha od ostecenja, a nije lose rastopiti naslage na 50 do 100hkm zavisno od tezine eksploatacije i ne vezano sa vrstom ulja. Narocito ako nikad nije cisceno.

Van mreže RUS

  • Moderator
  • Ultimate Member
  • ***
  • Poruke: 7970
  • Age: 55
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: Golf 4 2.0 potrosnja ulja
« Odgovor #47 poslato: Avgust 06, 2011, 12:22:06 posle podne »
Za tecnosti ili ulja, koje sluze za ispiranje sistema za podmazivanje sam malo skeptican. Po cistoj logici, svu prljavstinu (opiljke i slicno) ili naslage koje se nakupe vremenom na dnu kartera, ova tecnost razbije i potera po sistemu za podmazivanje. Znaci sve to prodje kroz sito, pumpu, pa do lezajeva i karika, u tom nekom periodu voznje. Citao sam negde da je bilo par slucajeva da su posle tog ispiranja bili slucajevi gde je sito na pumpi zapusilo i napravilo problem sa podmazivanjem motora. Po meni je najbolja solucija, skinuti karter i ocistiti ga naprimer na 100000, 150000 km. Zameniti dihtung kartera i vratiti na mesto.Normalno pre toga ispustiti ulje i odraditi to pri nekoj od zamena. Neverujem da je dihtung kartera mnogo skuplji nego ta tecnost ili ulje za ispiranje motora. A safove svako od nas ume odviti i zaviti. mahac
« Poslednja izmena: Avgust 06, 2011, 12:34:43 posle podne od strane boban-68 »
Boban-Rus

Van mreže lubarda

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1168
  • Age: 43
  • Lokacija: Novi Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk2 1.6d ; Volvo V90 3.0
Odg: Golf 4 2.0 potrosnja ulja
« Odgovor #48 poslato: Avgust 06, 2011, 08:09:34 posle podne »
Kvalitetni rastvaraci rastvore naslage na mikro cestice, a ne na ljuspe koje bi zapusile sistem. Takodje nije problem mulj iz kartera, nego naslage gore u motoru.

Van mreže RUS

  • Moderator
  • Ultimate Member
  • ***
  • Poruke: 7970
  • Age: 55
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: Golf 4 2.0 potrosnja ulja
« Odgovor #49 poslato: Avgust 07, 2011, 12:58:00 pre podne »
Malo nelogicno da rastvore cestice metala (opiljke). A u slucaju da ih i rastvore, sta se desava sa ostalim delovima motora? Cisto po logici i oni se nagrizaju ...... Ipak ja mislim, da redovna zamena ulja i filtera ( kvalitetnog naravno ) nece dovesti do nezeljenih posledica. Mozda i gresim, ali mi svejedno ovi dodaci nisu prihvatljivi. mahac
Boban-Rus

Van mreže lubarda

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1168
  • Age: 43
  • Lokacija: Novi Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk2 1.6d ; Volvo V90 3.0
Odg: Golf 4 2.0 potrosnja ulja
« Odgovor #50 poslato: Avgust 07, 2011, 04:48:05 posle podne »
Ne opiljke brate, opiljci se silom gravitacije spustaju u karter, a naslage su od sagorelog ulja i produkata sagorevanja iz kompresionog prostora koji u minimalnoj kolicini prodiru, ali vremenom.. U bloku to i nije problem, ali u glavi te naslage nisu pozeljne.

Van mreže RUS

  • Moderator
  • Ultimate Member
  • ***
  • Poruke: 7970
  • Age: 55
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: Golf 4 2.0 potrosnja ulja
« Odgovor #51 poslato: Avgust 07, 2011, 04:49:38 posle podne »
Onda druga prica!!! mahac
Boban-Rus

Van mreže pribojnalimu

  • VW Početnik
  • Poruke: 74
  • Age: 39
  • Lokacija: Priboj
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf MK4 TDI PD
Odg: Golf 4 2.0 potrosnja ulja
« Odgovor #52 poslato: Mart 09, 2012, 07:43:28 posle podne »
izvini jos nesto me zanima,jel pod max podrazumevas poslednju crticu ili onu 'krivinu' tj. tamo gde je sipka da kazem prelomljena

crtica naravno

http://imageshack.us/photo/my-images/138/oildipstick.jpg/