VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Velimir Jovanovic Septembar 07, 2019, 03:25:30 posle podne
-
Pretrazio sam forum i nisam nasao nista sto bi mi koristilo. Izvin
Pre 3 nedelje mi se prvi put desilo na granici makedonija-grcka da baca beli dim u prvoj brzini, nakon toga je sve bilo ok. Onda ponekad ponovo u prvoj ili drugoj brzini baca beli gust dim, da bi sada pocelo u svakoj voznji nakon 15ak minuta pri polasku prva,druga malo kao da srkne i baci bas veliku kolicinu gustog dima. Majstor mi kaze da moraju karike da se menjaju, dihtunzi i nzm ni ja sta sve i da on to nece da radi. Gledao ga je i jedan prijatelj iz kraljeva koji ima svoj servis, i veoma je poznat, i kao sa motorom je sve ok, to je bilo pre nego sto sam krenuo na more. E sad me zanima da li da verujem ovom majstoru, da li imate da mi preporucite nekog dobrog majstora za VW da vidim da li stvarno moram sve to da radim i nekog ko bi to uopste hteo da radi jer ovaj nece zbog nekog aluminiumskog dela. Ne razumem se bas najbolje. I koliko to uopste moze da kosta, to je koliko sam skontao polu generalka sto kapiram da nije jeftino.
Auto ne gubi vodu/antifriz vec gubi ulje.
Hvala svima unapred na pomoci
-
Da li ti se to desava na radnoj temperaturi ili kada je hlada
Da li osecas neku razliku u voznji pri davanju gasa
I da li je proveravan da dijagnostici auto
Sent from my LG-H872 using Tapatalk
-
Pri radnoj temperaturi, nikad kada je hladan. Znaci pocne tek nakon 15-20 minuta. Cim dodjem do trece brzine ne dimi uopste, ide sasvim dobro bez ikakvog problema. Proveravan je na diagnostici i tu nisu primetili nista, dva razlicita majstora.
-
Probaj sa senzorom temperature na racvi za pocetak. Ako nastavi isto motor je u banani
-
To mene najvise i zanima, posto mi je majstor rekao da motor jeste u banani, neki savet zapravo sta da radim, koliko to kosta, ima li smisla?
-
Kakve tacno veze moze da ima senzor za temperaturu sa tolikim dimom? Sad sam ga na primer vozio jendo 30ak minuta i nije dimio uopste, odlicno ide, vuce, sve kako treba..
-
Senzor temperature daje signal kompjuteru koliko ce goriva da baci u cilindre. Kad je hladan normalno da mu treba vise goriva i manje zraka. A ako na vruc motor dobije kolicinu za hladan onda dolazi do igaranja ulja usred prekomjerene smjese.
Ja jos jedino mogu da ti uplatim preko western union pare za senzor i majstora da ga zamjeni
-
Ok, hvala na odgovoru.