Pre svega, hvala svima na cestitkama i lepim zeljama
Ovako, 5 vrata sam uzeo iz vise razloga, a to nije taj da cu voziti putnike. Prvo, ovaj auto je registrovan za cetvoro. 5 moze da stane, ali samo da se preveze na neku kracu relaciju, par kilometara, naravno ne radim to jer nije za to predvidjen. Najvise sam uzeo 4 vrata jer su mi se kod modela s 3 vrata nisu svidjala vrata. Delovala su mi preveliko, nekako kad izlazis, a auto parkiran pored tebe, rupa je previse iza sedista, ako razumes i onda moras da se provlacis, ne moze komforno da se izadje. bas su velika vrata, ni ne mogu mnogo da se otvore kad je neko pored. Kod ovog mog je to dosta bolje i prakticnije. Druga stvar, je ta da je lose resen sistem pomeranja sedista. Npr, kada neko hoce da udje nazad, i pomerim sediste, kada ga vratim u polozaj nazad, ugao naslona nije ostao 'zapamcen' vec onda moram naslon da stelujem opet. Kad se to radi sa sedistem vozaca, onda je jos vece smaranje. A da ne pricamo o smaranju kada npr. na sred grada treba da neko brzo uleti u kola, a onda mora da ustaje suvozac, itd. Trece, gde god da idem uglavnom idem sam, ili sa eventualno devojkom ili jednim drugarom. Navikao sam da fascikle, knjige, torbu za sport, uvek ubacim na zadnje sediste, i ne mislim, retko kad otvaram gepek za tako neke sitnice. Do sam vozio samo kola s 4/5 vrata, pa sam se i navikao na to. Eto to su razlozi zasto sam uzeo 5 vrata. 3 vrata je malo lepsi, i oko 300 eura jeftiniji, ali mi je sa 5 mnogo prakticniji, i mogu vam reci, da sam se na pocetku razmisljao, ali sad posle nekog vremena koriscenja, vidim da nisam pogresio.
Iskreno, o tom od 75KS, bas zbog svojih potreba nisam ni razmisljao. Po fabrickoj deklaraciji, potrosnja ovog od 60KS je nesto manja, a performanse priblizno iste. Obrtni momenat je potpuno isti u istom rasponu obrtaja, a snaga je veca samo preko 5000rpm, dotle je ista. Sto prakticno znaci da tu snagu nikad ne bih ni koristio. Auto putem vozim retko, 95% voznje mi je Pancevo - Beograd, i unutar gradova. Onih 5% otpadne na neke manje izlete. Tako da mi, bar za sada, i ovaj od 60KS radi posao i prezadovoljan sam, i tih 1000 eura vise bi mi bilo cisto bacanje para. Ja sam njega uzeo na akcijskoj ponudi, sa ovom opremom to mu dodje oko 800-1000 eura jeftinije nego da sam kupio takav isti po regularnoj ceni, tako da se tu razlika u korist ovog jos vise povecava. Da mi auto treba za auto put i neka duza putovanja, ne bih se odlucio za ovog malisu, vec bih jurio nesto vece. Za sada za putovanja je rezervisana Yamaha FZ6 Fazer S2, a ovaj malisa za po gradu.
Sto se tice felni, jos nisam resio sta cu. Ja bih voleo 16 ali tu me ubija cena guma, i velicina guma koja se tesko nalazi, a to je 185/50-16, koje na njega idu fabricki. Ja sam hteo da pitam koliko uopste utice sirina gume na potrosnju? Recimo on najsire fabricke ima 185 a ja da mu stavim 195, naravno na felne odgovarajuce sirine. Sada trenutno su 165/70-14 koje su na fabrickim celicanama(to je najmanja dimenzija koja se na njega stavlja)pa kolika bi bila razlika izmedju 165 i 195 u potrosnji...
Jbg, ispisah sastav, valjda ce pomoci nekome ko se dvoumi kod kupovine ovog auta.