215/60/16 nova najpovoljnija tigar 50e lassa mislim oko 65e. Nova miselin 120e. Polovna u vrhunskom stanju miselin max 40/50e kad uzimas od nekog sve 4 max 150/170e.
Da li bi za 13 000/14.000e uzeo novog Fiat tipa ili 4 godine starog passata?
Izvini sto ne mogu da dam prost odgovor, ali...Prvo nikada ne bi kupio nov auto u Srbiji, sve i da imam novca, jer se na njemu mnogo brzo gubi. Osim u varijanti kada bi imao toliko para da ne znam sta cu sa njima, sto bi nas narod rekao. Ali i da imam 2000 evra platu (sto nije ni priblizno da se kaze da ne znas sta ces sa parama), sta bi falilo 5-6 godina staroj Skodi Oktaviji? To bi mi bilo vise od dovoljnog...Zasto moram da budem megaloman i da imam skoro duplo skupljeg 4 godine starog Passata? I tu Skodu bi kupio pod uslovom da imam dvoriste i svoju garazu ili garazu u okviru zgrade u kojoj imam stan. A da mi stoji 7-8 hiljada evra na ulici je cist promasaj i jos veci gubitak.
Koliko je stara ta polovna Michelinka u vrhunskom stanju? 2-3 godine? Na oko mozda izgleda lepo, ne branim...Ali, evo....Ti ces da kupis te 4 za 150e. I izdrzace ti 2, mozda 3 sezone. A ja cu da kupim 4 Save, koje ce trajati 4 sigurno, a verovatno i 5 sezona i platicu ih 220evra. U startu, ja imam nove gume, ti polovne. Ti si u startu ustedeo 70e, ali ces imati novi trosak zamene i kupovine drugih guma na 2/3 mog intervala, brat-bratu. A ja i dalje necu imati ulaganja. I na sve to se vozim sigurnije. Naravno guma moze da pukne, da se isece nedge na nasim dobrim putevima, ali ne pricam o vanrednim situacijama koje obojici mogu da se dese. Tako da se finansijski na duze svakako ne isplate po toj ceni o kojoj ti pricas. Ako vec rizikujes, onda rizikuj sa velikom ustedom. Znam ja i da se nema para i da se stalno namice, prebrojava, nocima razmislja da li ce do kraja meseca biti za hranu, da se krvavo bori da se neki dinar skloni sa strane za crne dane i tako dalje i tako dalje...I da stalno nesto mora da se kombinuje i kalkulise, ali kada kalkulises, iskalkulisi da budes na dobitku, a ne na gubitku.
Novi plivajuci zamajac za Passata B5.5 sa ostatkom seta kvacila je 50000 dinara (420e). Ima jeftiniji, a ima i skuplji. A polovan na otpadu je 100 do 150e. I to je vec velika usteda i ljudi pristaju, dobar deo. Ali je rizik, svejedno.
Svako ima pravo na svoje misljenje, ti i svako od nas ovde. I nigde ne pise da to misljenje mora da bude tacno. Ovo je (jos uvek zvanicno) slobodna zemlja i slobodan forum, prema tome, mozemo da diskutujemo na ovu, tako i na druge teme. Mislim da nisi u pravu za misljenje o gumama kakvo si izneo, potrudio sam se da ti opsirnije obrazlozim zasto, a da li ces ti to prihvatiti ili ostati pri svom, to je tvoje.
Sve najbolje!
Ja cu biti kraći jer nema potrebe za elaboratom, a i otišao si u off.
Sam stav i da imam para ne bi kupio nov auto dovoljno govori o ambicijama čoveka.. Auto je parče lima nevezujes se za njega nije član porodice, da imaš para sta te briga sto stoji na ulici(imaš kasko).
Ja kad kupujem premium gume nebrebrojavam se nego svesno umesto 500e za nove miselin dam skoro tri puta manje. Zamajac za 5.5 420e pa toliko nije u Minhenu u ovlašćenom servisu. Za b7 je 350e u kit komerc, možda i jeftinije odavno nisam kupovao.
Porediti novu tigar gumu i polovnu miselin je najveća glupost.
Ambicije covek pokazuje kroz druge stvari, a ne kroz automobil. Sa novcem mora pametno, koliko god da ga imas. A da ti stoji 8000 evra napolju izlozeno vremenskim uslovima, da ga na parkingu lupaju drugi sa vratima i da se na njega nocu naslanjaju pijanci i narkomani,...Za moj pojam nije pametna kupovina, sve i da imas kasko. Auto je stvar koju neko koristi, kao upotrebnu ili je i ljubitelj i pored potrebe, uziva u tome. A mi bi ovde svi, koji smo aktivni clanovi, trebalo da smo ljubitelji, cim smo to sto smo. Na svim forumima gde sam aktivan clan, to sam , jer sam ljubitelj toga cime se taj forum bavi.
Zamajac sa setom kvacila, rekoh, pre 2-3 godine u ,,Gazeli", Luk 54000 dinara za Passata B5.5, neka je sada malo jeftini, ali nije puno sigurno. Mozes se uveriti. Da je plivajuci set za B5.5 350e, ne bi toliko ljudi prepravljalo na fiksni zamenski, koji je od 200e Brus Li, pa do 300e neka zvucnija marka.
Reparacija nekih delova je ok, ako nemas novca za nov kvalitetniji deo. Npr. bolje je repapirati fabricki ventilator klime ili servo pumpu, koji ce takvi svakako biti bolji od novog ,,Brus Lija", koji bi kupio. Treba izabrati najbolju alternativu.
A kupovati polovne gume za 80 evra, dva komada, a nove imaju za 120, nije dobra alternativa. Za moj pojam, a nikome ne branim da misli drugacije.
Zamajac slobodno repariraj kod Gajica u Jajincina videces kvalitet bolje nego recimo Valeo nov.
Za reparaciju mi je, koliko se secam, bas taj trazio oko 250e. I dok kupim novi set kvacila, jos oko 130 evra, neki srednji, to je mala razlika u odnosu na novi neki krsteni, tako da mi se i to ne isplati. A kome se isplati, neka radi.
Glupost je porediti novi Tigar i Michelin. Ali porediti novi Tigar sa polovnim 2-3 godine starim Michelinom i za isti dati vise para nego za novi Tigar ili pak isto je po meni jos veca glupost i promasaj. Ne isplati se ni kilometraski, ni finansijiski.
Tako otprilke ja gledam na stvari iz iskustva i gledacu dok me neko argumentom ne ubedi u drugacije, a sve ovo sto si ti napisao, nije ni blizu toga...Ni za gume, ni za druge stvari.