VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Razno => Temu započeo: iggy Avgust 08, 2011, 04:43:54 posle podne
-
zdravo,
vec nekoliko dana se mucim sa EGR ventilom. majstori uzimaju pare a ne zavrsavaju posao.
naime,vozim passat b 5.5 iz 2004 god. 1.9 tdi 74kw.
problem je u tome sto je poceo da se cuje. zvuk tipa KLAP ili nesto tako. desava se samo na malim obrtajima.
3 polovna sam do sada zamijenio i svaki se cuo. vidim na forumu da moze da se iskljuci ali me interesuje kako,i da li to mogu sam. da li ce javljati gresku na tabli i kako se to resava. slike bi mi dobro dosle.
jos jedna stvar. auto vozim vec pola god i odlicno me sluzi. njemac je ali je navrtio 260 000 km. da li je to za njega mnogo? ocuvan je fantasticno. kao nov. planiram ga za sebe ostaviti.
unaprijed zahvalan,
Igor
-
majstor zapusio ventil i auto odlicno radi. ali javlja gresku na tabli EMISSIONS WORKSHOP.
-
da li je ovo normalno ili nije?
-
koliko se ja u to razumem nije normalno
i meni pali istu gresku pa ako moze neko da nam to pojasni
-
koliko ga vremena tako vozis?
-
kod tebe mislim da treba pomocu dijagnostike da se smanji koriscenje ventila a ne da se mehanicki zapusi. kod mene na primer na ALH motoru sam mehanicki zapusio jer kod njega samo tako moze kolko su meni rekli ljudi koji imaju taj isti motor. a kod tebe mislim da je drugacija situacija i da samo na dijagnostici trebaju da se smanje parametri na minimum i to je to.
-
steti li motoru ovo mehanicko zacepljavanje?
-
Prvo se razni majstori trude da zapuše, a onda se pitaš da li škodi motoru?
Pa zar je bitno sad?
PS Mislim da ti nisu prepravili softver za ugašeni egr, što dovodi do sledećeg pitanja. Kod kakvih majstora to teraš auto da ti skidaju egr?
-
pa za nov egr u ovlascenom servisu traze 207e +ugradnja i ne daju nikakvu garanciju. nasao sam ovog majstora koji je garantovao da ce napraviti ali mi je posle 20 km upalio lampicu.
sad mi je bitno da znam da li ovo steti motoru i da li se moze napraviti uopste/
-
ja sam prosle godine kupio nov egr ventil u vojvode stepe i platio ga 13500din,radi odlicno
a pre toga sam promenio dva polovna i oni su mi se culi kao tebi,klap,klap kad se auto zagreje,sada sa novim nista,sve je ok
inace auto mi je isti ko tvoj,isti motor
-
ne skodi motoru,cak naprotiv,skodi mu kad nije zapusen... egr sluzi radi ne zagadjivanja nase divne prirodne sredine,pa samim tim izduvne garezi,gasove,prljavstine i opiljke vraca sve u motor na ponovno sagorevanje... kad zapusis eger time sprecis ulazenje svih tih sranja u motor,ali onda zagadjujes divnu nam drzavu i atmosveru... lollol
-
pa onda bi mogao ja to da odradim,eventualno sdkinem i katalizator?
jesi ti skinuo na tvom autu egr?
jel ima neke razlike?
-
ma ja ne stizem da ga skinem mamu li mu jebem,ali cim stignem limenka mu ne gine... ja ih zapusavam sa limom od kante za ulje,iskrojim sa obicnim makazama i pap-cep je tu... lollol a i katalizator sto moze da napravi sranje to tek posebno... zapusi se, pa turbina nabije pritisak ,pa se razleti,pa svi delici ulete u usis,pa po koji prodje u motor i razjebe ceo motor... imao sam do sad dva slucaja sa tim... nekad cak dobije i iber turu od toga,pa onda mozes da bacis motor,a nekad i ceo auto ako se zapali...
-
ma skinucu ja to govno biggrin
da sam znao skinuo bi egr ventil i nebi kupovao drugi nego nisam bicedobro
-
prosvetlio sam te... lollol nisam ti jos ovo rekao... ima auto bolje da ti ide... biggrin
-
I posle skidanja odraditi da neprijavljuje gresku ;)
-
nekad da,nekad ne... nece uvek da prijavi,pogotovo ako zaglavi u nekom polozaju... a ako prijavi prijavi... jbg... biggrin
-
istina je da auto bolje ide. samo treba da pronadjem nekog ko moze da odkloni gresku mada meni i ne smeta greska na tabli u poredjenju sa tim kako prima gas :)
-
a sta mislite o ovom sa kilometrazom. navrtio je 260 000 km a izgleda extra.
vozio ga je covjek u Frankfurtu,ja ga licno kupio od njega.
jeli to mnogo za ovaj motor?
-
To sto je presao toliko moze i da nebude nista, ako je odrzavan redovno i nije se izivljavao na njemu. Proveri kompresiju i ako netrosi mnogo ulja, teraj i uzivaj. Mogu ti motori mnogo da predju uz pravilno odrzavanje. ;)
-
predpostavljam da je odrzavan redovno jer je vozen u Njemackoj,mora biti. a sto se tice kompresije...
vodio sam ga na dijagnostiku i svi parametri koji se mogu ocitati su idealni.
-
Moj je bio zapusen do pre neki dan(od kad sam ga kupio-znaci nekih 5000km), pa sam skinuo limcic. Inace moze da se zapusi tako sto se skine vakum crevo sa njega, u crevo neki sraf da ne vuce fals.
Nego meni dimi kad je hladan i to bas onako, prvih da kazem minut dok izadjem iz podzemne garaze bas ostane dima. Ne znam sta je, mislio sam da je do EGRa pa sam ga zato i zacepio, ali izgleda nije. wacko
Inace u voznji isto hoce da baci crni dim kad mu potopim gas, pogotovu druga-doduse chipovan je auto pa i zbog toga malo. Juce sam ocistio protokomer kao da je malo bolje, ali nisam jos siguran. Moram ga prikaciti na dijagnostiku da iscitam parametre dizni i ostalog.
Inace dok je bio zapusen nije prijavljivao gresku. Tj. ne znam i kako moze da je prijavljuje kad EGR na 1.9TDI 130KS nije elektronski vec vakumski.
-
@iggy Kompresiju izmeri barometrom kod nekog majstora coilleo2tj
-
ok. hvala ti.
-
Drug,kad stavljaš drugi EGR ventil moraš očistiti sauh granu i katalizator,jer su i oni 100% zapušeni,i onda podesiti parametre na dijagnostici,jer je stari EGR podesio za sebe parametre i kad staviš novi EGR on radi po parametrima starog.Ja sam ga zatvarao,stavljao novi,uvijek isti problemi.
Uradio sam ovo i auto kao preporođeno
-
ako je stari EGR podesio za sebe parametre,onda bi po "tvom" pravilu trebalo i novi da steluje parametre za sebe... mislim da to nije bas tako... bez obzira na sve,posto je to tema ovoga ja kao majstor savetujem izbacivanje "EGR" ventila zbog ocuvanja i dugotrajnosti motora... naravno neko moze da misli drugacije,ja to postujem , ali se ne slazem... toliko od mene... biggrin
-
Svakako,samo je pitanje koliko bi mu trebalo vremena,jeli lakše priključiti laptop i pustiti ga da sam digne obrtaje i da zapamti parametre,ili čekati određeno vrijeme da ih sam podesi Sve ovo sam isprobao,sve što sam napisao su činjenice.10 mjeseci sam imao tih problema
-
@vnino jel ti nije bilo jednostavnije da izvadis ta govna napolje??? ja sam lepo napisao u postovima iznad koje su posledice "EGR"-a i zapusenog katalizatora...
-
Gagi,znam šta si sve navodio kao razloge,ako je problem u EGR ventilu,100% je problem i u sauh grani i vjerovatno i u katalizatoru. Auto mi je radio pod opterećenjem, usljed tog opterećenja više je trošio i goriva i ulja.To je bio razlog da taj problem riješim i ne izbacim EGR.I kad se blokira EGR vozilo radi u drugom programu,jer lamica registruje kvar,a lampica se,koliko ja znam,može ugasiti ako se flešira procesor i trajno izbriše EGR iz kompjutera.
Po meni to je veća glupost uraditi nego staviti drugi EGR i očistiti sauh granu i katalizator i riješiti problem,jer voziti auto od 15000 ili 20000 a žaliti uložiti 300 maraka ne stoji
-
kako da znam da li treba cistiti taj katalizator? sta se desava ako nije dobar?
-
gusi se,sisti,tesko pali,nece da ide,cak se i ugusi u voznji pa ne moz da ga upalis dok ne prodje neko vreme,ali to su srecni znaci razpoznavanja... tuzni znaci su ti kad ti se razleti turbina pa napravi sranje... sala mala ,ali istina... biggrin
-
hvala.
-
jedino moze da se skine sa auta,pa da se vidi u kakvom je stanju,ali to nekada mora da se sece,pa da se vari... ali ja kad bi ga isekao , ne bi ga ni vracao vise... biggrin
-
jeli komplikovano izvaditi ga? koliko se to obicno naplacuje?
-
1 nacin:Prosece se lim okolo, izbije se sace i zavari ponovo. Po parama neko drugi ce ti reci.
2 nacin; Iseci komplet parce i zavariti drugo parce cevi.
-
pa za skidanje ti je ovde u Srbiji oko 10 evra,to je ako samo iseces i nastavis cev,a ako hoces lazni katalizator ja mislim da je oko 30...
-
jos jedna stvar...
kad sam kupio passat sipao sam ulje Mobil. presao 12000 km i nije potrosio ni malo ulja.
sledeci put me ubijedi decko koji radi u ovlascenom servisu za VW da sipam Castrol Edge (mislim da se tako zove) ali njega trosi po malo. Decko kaze da je zbog velike vrucine u Podgorici a moze i zbog ovog famoznog EGR-a. sta vi mislite?
-
Da li je isto Mobil bio 5W40 ili mozda 10W40?
-
5w40
-
ne znam zasto uopste menjas ulje na 12000 km... to je mnogo,ja ga menjam na 8.000 svima po preporuci inzenjera koji mucka ulja za nase trziste... kaze da je gorivo toliko lose da je i 8000 dobro da moze...
-
nisam znao. a sta mislis o vom sto trosi Edge a Mobil ne?
-
Ja na 7500 menjam mahac
-
pa ne bi trebalo da trosi jedno a drugo ne... pazi Mobil je dobro ulje,ali u vw fabricki ide castrol...
-
mozda je do egr-a?
-
pa mozda se nesto desilo u medjuvremenu... ma udri mu ti pap-cep za svaki slucaj... biggrin
-
Iggy,očisti ili promijeni EGR,skini sauh granu i katalizator i dobro očisti.čišćenje ti košta 50-60 evra.Katalizator ne moraš izbacivati ako ti nije izgorio,majstori za taj katalizator što izbace naplate 10 evra a njega preprodaju za 50 evra,skup je taj plemeniti metal biggrin,šta mislite majstori? Kad to uradiš auto ti neće trošiti ulje.
-
Ja nisam majstor, ali pouzdano znam da od ciscenja katalizatora nema Boze Pomozi. U vecini slucajeva se dogodi da sace vrisne od pranja (ciscenja), ili se tek onda zacepi definitivno, pa moze prouzrokovati mnogo vece stete i probleme. Zato bolje ga skinuti skroz, ili ga nedirati uopste.
-
jel vnino jel nije ovo malo sprdnja posle elproga,mislim odgovori,a kaos je cudo a jos digital lollol
-
Mladene 3103,nema sprdnje,kad te nešto muči 10 mjeseci a ne znaš šta je,svašta se pokušava i na greškama drugih čovjek puno nauči.Tako sam i ja svuda išao,svašta radio i na kraju naučio o ovome što me mučilo.Nije samo prisutan elprog već i dosta drugih,čovjek koji se ograničava je...naravno ograničen čovjek.
Drago mi je što pratiš i druge forume. Poz
-
Rijesio sam problem. Nije EGR nego neki manji ventil koji dodje negdje prije EGR-a. Kosta 32e i njemacki je proizvod u pitanju "pjerburg" ili tako nesto. Nista se ne cuje a citav dan sam ga vozio :). Hvala svima!
-
I kod mene problem EGR.Dijagnostika je pokazala tu jedinu grešku.Nemam katalizator,auto ne troši ulje,super pali,ne dimi i ima super odziv na papučici gasa.Ali me nervira žuta lampica koja stalno svetli(check engine).
Imamo ovde u NS-u dečka koji radi mehaničko i softversko uklanjanje EGR-a za 30 evra.Da li da odradim i da ne mislim više i da me ne nervira ta neumorna lampica na kontrolnoj tabli?
Sent from my ST23i using Tapatalk
-
Odavno niko nije pisao na ovu temu...
Interesuje me da li je moguce remontovati egr ventil sa passata b6 2.0 2007.godiste
Problem na njemu je sto se pojavio zazor na nekoj osovinici i tu sisti vazduh pri vecem pritisku,tj vecem gasu.Recimo kada se startuje motor i prvo se dosta cuje,a za par sekunde prestane i radi normalno na leru,sledece sistanje je tek kada se ubaci u brzinu i doda veci gas.......Ne smeta nicemu,msm ne gubi snagu i to,samo sto je ruzno i bucno.Da li mislit da je moguce to da se biksnuje ili mora drugi?Postavio bih sliku ali nznm kako se to ovde izvodi,evo pokusacu pa sta bude.. wacko
(http://imageshack.com/a/img839/7984/xxrc.jpg)
(http://imageshack.com/a/img845/7043/xznd.jpg)
-
Pozdrav drustvo,molim za savet:
Vozim polo 1.2 12v iz 2002 godine.Motor je sad radjen iako nije puno presao i sve je bilo ok ,otklanjali smo stvar po stvar.
Potrosnja je bila izmedju 6.7 i 8.2l po gradu (jos uvek se izbegava veci broj obrtaja do zamene ulja).Posle zamene EGR ventila potrosnja je
skocila na 11.2l !!! Mislim,jeste zima i sve ali mnogo je.Da li je moguce da je zbog EGR ventila povecao potrosnju ? Majstor je stavio EGR od 1.4 motora...
Pratim softverski ovo i sad potvrdjujem da i posle 3 sipanja goriva trosi preko 11l/100km.Ide lepo,radi lepo,ne prijavljuje nikakve greske,ne dimi,ne oseti se gorivo...
Svakako cu ga terati kod majstora nego me zanima i vase misljenje.Ako treba jos neki info,tu sam.
-
e ovako da ne otvaram novu temu problem je sledeci kupio sam auto sa prijavljenom greskom za lamba sondu prednju nju sam promenio i sve ok medjutim posle 3 dana voznje opet je upalio tu lampicu kao motoric ja ga oterao na diagnostiku i on izbacio egr ventil ocistim egr ventil i obrise gresku kad opet posle 3,4 dana opet se upalilo ,i opet egr verovatno predpostavljam ako je opet izbacio za egr sta moze biti,molim drustvo da mi odg na pitanje ,upitanju je motor BBY vw polo 1.4 16v 2002 na satu pise 139000
-
nije valjda da nema nikog da pomogne biggrin
-
Molim vas jel mi moze neko pomoci da resim problem sto imam oko auta.
-
A kako misliš da ti neko pomogne ovako preko foruma?
Kvar je takav,da se mora dijagnostifikovati sa krštenom dijagnostikom,kod krštenog majstora. Mi možemo da nagađamo ođe do sjutra.
-
Ok.bio sam kod majstora i opet izbacio egr ventil .verovatno je on neznam sta drugo.taj majstor od kako ynam ya sebe ima servis i ne sumljam dje neki prevarant ili bilo sta drugo.cak mi je dao dok ne skupim para za egr kao diagnostiku preko moba mogu da brisem greske neka kao kutija gde se ubode dole gde se kaci SMART OBD II
-
Kupi nov egr ventil i skrati muke.
-
planiram ali sad nemogu nemam finansija kupio sam sondu ali ovo privremeno da brisem gresku,ja mislim d aje super stvar?samo trebam d anadjem znacenje kodova jer samo izbaci kod a ne naziv
-
Da se malo nadovezemo na ovu temu ako može?Kakve mogu biti posledice po motor uklanjanjem egr ventila izuzev zagađivanja okoline?
Kad se on ukloni sporije dostiže tempraturu.Da li mogu biti neke posledice u vezi toga?Inace kada pocne da pravi probleme vecina savetuje uklanjanje a ne ciscenje.
-
Slobodno skini i uzivaj,ali ocekuj da ce ti se mozda malo povecati potrosnja goriva.Skidanjem sprecavas da svi ti gasovi ulaze u motor i prljaju ga.Ako budes skidao EGR,skini i ocisti usisnu granu i ima da ide kao avion.
-
Na AVB moze mehanicki da se zatvori, taj zvuk se kod mece cuo i resio sam ga promenom vakum creva, sto se tice samog egr-a moze se zatvoriti izmenom mape (remap - chiptuning) tako sto se u mapu jednostavno upise da u svkakom momentu na bilo kom broju obrtaja egr bude zatvoren skroz.
Ovako izgleda mapa EGR-a kada je fabricka na AVB motoru: http://www.dodaj.rs/f/2i/LJ/4k7OJJRi/capture.png (http://www.dodaj.rs/f/2i/LJ/4k7OJJRi/capture.png)
A ovako izgleda kada je se ECU-u kaze da u svakom momentu EGR drzi zatvorenim: http://www.dodaj.rs/f/6/zj/1NEUhKyQ/capture2.png (http://www.dodaj.rs/f/6/zj/1NEUhKyQ/capture2.png)
Sad mozda to neko radi na drugi nacin, ja znam za ovaj ali ako EGR rikne moguce je da ecu nece moci uopste da upravlja njime, pa verujem da ako se upise ova mapa i mehanicki zatvori egr mozda ne bude greske ali nikada to nisam probao...
-
arheolog, pogledaj datum
-
Zar je bitno? Niko vise nikada nece imati problem s EGR ? Ili je u medjuvrmenu ovlasceni servis ponudio besplatnu zamenu istih ? Izgleda da sam mnogo propustio ;)
-
propustio si ocigledno previse. ta tema je prezvakana milion puta na forumu, sto bi to neko radio softverski i bacao pare kad ga moze blokirati limenim dihtungom za manje od 5 minuta? o kakvim ovlastenim servisima pricas i pravis nuklearnu fiziku od egr ventila
-
Ko je spominjao bacanje para ili bilo sta drugo? A sad zasto bi neko to radio i kako, to je vec stvar vlasnika, dal ce da vozi kod kreke krpadzije da mu usrafi parce lima (ili zeton za pranje ako ima neki vecu slucajno) u egr ili ce lepo na fino to da odradi. Ne znam sta sam to ruzno rekao ili uradio da me naparnes odma ali nema veze. Za ove softverske stvari razni servisi i serviseri uzimaju dobre pare, takodje je tu i DPF (FAP) filter, koji moze da se ugasi softverski bez prljanja ruku za ispod 20 dolara, sad ko ce se s tim igrati nek izvoli, ali ne vidim razlog za takvo hejtovanje s tvoje strane. Mozda si mogao i da precutis, kazes vidi budalu sta sere ali ako vise volis ovako nema veze...
-
sta je tebi jadan nebio? ko te napada? kakve veze ima i kakve su posledice od tog parceta lima? sto bi davao i dinar nekome da mu se igra sa softverom u kompu? kako vlasnik auta da zna da taj tvoj u servisu koji to radi preko lap topa nije neki kreka krpadzija? dpf znam kako se gasi i on nije tema nego egr.
evo od sad cu ti precutati sve sto napises jer si nesto nacuo ali nisi ocigledno upucen do kraja u tematiku. tj koji egr se gasi softverski a koji sa parcetom lima.
nasao si pogresnu osobu kojoj ces drzati predavanja na temu iz naslova
-
Niti ja ni moj neko drzi ikakav servis, i ja od ovoga nemam nista, ovim se bave chiptuning servisi, kako si ti ovo razumeo, ja ne znam ali necu dalje da se raspravljam, ovo nikuda ne vodi... Samo sam dao priblizno objasnjenje kako se to jos moze odraditi.
-
Pozdrav.
Danas mi je golf 6 2.0 imao problem sa gubljenjem snage i blinkanjem grejaca.
Nisam mogao preko 70kmh, ugasim auto posle 5min kad sam upalio problema je nestao, krenem da vozim 10min ponovo se upali i blinka lampica grejaca, zatrese se malo auto i ugasi lampicu grejaca ali upali lampicu check engine, ali problem nestane i od tad 1h voznje bez problema.
Odem na dijagnostiku i pokaže mi problem sa senzorom hlanjaka izduvnih gasova, to je hladnjak na EGR koliko sam shvatio.
Da li je to u pitanju ili je problem nesto trece?
I majstor mi kaže da kupim original iz Poršea jer kao ovi koji nisu original nisu zavidnog kvaliteta, sta mislite sta činiti?
Na oglasu vidim da su oko 200e, a u porseu vise od 600e.
Sent from my Mi Note 10 Lite using Tapatalk
-
To je to što ti je dijagnostika pokazala, ulazi u safe mode zbog lošeg EGR-a. Možda ti je bolja varijanta da kupiš polovan, ili zamjendki od nekog poznatojeg projizvođača.
-
Evo posle 7 dana auto radi kao da se nista nije dogodilo.
Da li je moguće da je to bio samo neki trenutni bag, ili se bio zacepio egr pa probio?
Posto kad mi se u toku voznje u safe modu, auto zatresao i ugasio lampicu grejaca a upalio check engine ugasio se safe mode i od tada nema nikakvih problema, zao mi baciti pare nisu male..
Pri razgovoru sa jednim serviserom rekao mi je da će mi ponoviti gresku i da mi je bolje da zamenim hladnjak egr.
I da slobodno ugradim Pierburg marku.
Sent from my Mi Note 10 Lite using Tapatalk
-
U pitanju je 1.9 74kw
Drzi visok ler gas, na malo ispod 1000 rpm, i po nekad hoce da zaglavi gas.
Da li ima veze egr sa tim, ili je klapna?