konsultovao sam 4 najjaca majstora u mom gradu i svi su rekli 1000eura izuzev 1 koji je trazio 900.
e posto sam ja perfekcionista stvatno nebih podneo da izadje od majstora i da nesto nevalja,a i hteo bih auto da bude 1kroz 1 ,i da ga mogu voziti200 bez problema.e sad sigurno ima divljih majstora koji bi uradili to jeftinije.
od delova koji se vide i trebaju se nabaviti su
branik,krilo desno, hauba,vezni lim i sina,onda desni krak sa kucistem amortizera,(posto je pomeren unazad)a to se odrazilo i na preklop vrata prednjih i zadnjih skoro su se dotakla.,soferka,inter culer,creva od klime koja se nalaze tu povise inter culera,far desni,srevo od servo pumpe koje prekinuto,pod krilo. e za to mi na otpadu traze 750 eura a kad bih mogao da ga uvarakam i zadnja vrata koja prodaje 60eura u tu cenu.to je u mrcajevcima na auto otpadu, e sad pitao sam u prodavnici novi delovi bi izasli mnogo jeftiniji ali nijedan mi majstor to nepreporucuje jer se tesko uklapaju i onda nezna dali je do njegovog posla ili do loseg dela.
limar rece da desni krak mora izvlaciti i ako uspe dobro a ako ne onda secenje i stavljanje drugog,da sve uklopi nove delove ,postavi soferku,i farba.i naravno da garantuje za svoj rad.
e sad neznam sto je tolika razlika u polovno novo i po vama sta bih mogao novo da stavim. svaka sugestija je od pomoci.