@iwcham1979
Isto kao što VW ne pravi ulje već ga za njih proizvodi Castrol, Shell ili koga već Vagen izabere u datom trenutku, isto tako ne proizvodi ni zupčaste, PK kaiševe, španere, rolere, a ni pumpe za vodu već Continental, Dayco, Gates, SKF, INA... opet po principu koga u datom trenutku izaberu. E sad ono što navodno "upućeni" tvrde je da iako bi po logici stvari trebalo da aftermarket Continental kaiš bude istog kvaliteta i "klase" kao Continental kaiš u VW originalu, navodno nije isto i da u VAG original ide "viša klasa" koja je prošla strožu kontrolu kvaliteta od one aftermarket. Meni to lično nema smisla i ne verujem da jedan isti proizvođač tipa Continental ima posebnu fabriku za VW sa najvišom kontrolom kvaliteta i posebnu za aftermarket delove. Ali to je samo zdravorazumska logika. Dok me neki majstori uveravaju da ima razlike u OEM Continental/DAYCO kaiševima sa VW žigom i da se nakon 100 i kusur hiljada kilometara može primetiti razlika, dvostruka ili trostruka cena kod ovlašćenih VAG dilera me svakako neće ubediti da je ta razlika u ceni opravdana ako je i stvarno ima. S druge strane ovaj tip sa KP kog sam pomenuo ako stvarno prodaje originalne OEM VAG kaiševe mišljenja sam da vredi dati tih 40% više - što je manje od 100 evra u mom slučaju. Jer recimo nisam vise siguran ni u kvalitet, a i poreklo delova koji se prodaju po radnjama za auto delove koje su kod nas na glasu (Kit Komerc i slične). U istim mi se desilo da kupim recimo Lemforder ležajeve koje su kineske proizvodnje. Nemam ništa protiv Kineza, i znam da i najveći brendovi imaju fabrike u Kini ali složićete se da nije isto kad držite u ruci Continental kaiš "Made in Germany" i onaj "Made in China", zar ne?