Glavni uzrok ugradnje 5stepenog menjaca u MK1 je potrosnja i smanjena buka i motor se rastereti na vecim brzinama od 80km. E sad potrosnja, optereceje i buka se smanjuju ne samo zbog 5 brzine vec i zbog drugacijeg sistema prenosa. Za 150e mozes da kupis 200l gasa i prodjes od prilike 2000km, sto i nije mnogo, tako da ako su ti motor i limarija dobri ugradjuj taj menjac isplati se. Sto se potrosnje tice ne znam koliko ce se smanjiti,ali ce buka definitivno biti manja.
Jos jedna stvar, 4stepeni menjac od keca starog 30 godina nije isto sto i 4stepeni menjac od pola ili dvojke starih 20 godina, opet se tu radi o prenosu. Ja sam vozio pola s 4stepenim menjcem iz 92 koji se neuporedivo manje cuje od mog keca. I na kraju, motor isto igra ulogu, 1.3 je manje bucan, bolji je ukupno gledano od 1.1, 1.3 se ugradjivao u dvojku ko sto rece neko,tako da pri ugradnji 5stepenog menjaca skoro da nema prepravki kao kod 1.1.