Autor Tema: slabo vergla 1,9 tdi  (Pročitano 6983 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže moskwa

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 681
  • Age: 34
  • Lokacija: Bijelo polje - CG
  • Karma: +14/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: MK4
Odg: slabo vergla 1,9 tdi
« Odgovor #20 poslato: Decembar 02, 2011, 12:13:28 pre podne »
ok....sledeci put cu obratiti paznju sta se tacno desava pa cu ti reci
Sto vozis jednom rukom? Prebrzo ulazis u krivine!! Ne pretici kad ovaj ispred tebe vozi 80! Dje zuris, hoce li te spasit' to sto cemo 10 min prije stic'? Previse se opustas i nije to to, neviras me! E sto te nece uhaviti' radar opet pa da mi kukas!" ♥ :) https://www.youtube.com/user/vr6DOTme

Van mreže srdjan123

  • VW Početnik
  • Poruke: 104
  • Age: 27
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW MK4 ALH
Odg: slabo vergla 1,9 tdi
« Odgovor #21 poslato: Avgust 17, 2023, 01:37:41 posle podne »
Po ovim toplim danima,imam problema sa paljenjem Golfa, svako startovanje,sporo vergla,i kad je vruć motor,često se to dešava,a nekad sastavi ko mina.
Rastavljao sam anleser,čistio ga,mjenjao bikane kupio OEM,automat nov,četkice nove,masa očišćena i ona ispod aku. Idemo na živce dosta,aku odličan ubacim na par dana nov Vartin i isto se ponaša,pa vratim svoj opet,definitivno je anleser.
Neka pomoć bi doneti došla
I da mjenjao sam ulozak brave stavio OEM

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: slabo vergla 1,9 tdi
« Odgovor #22 poslato: Avgust 17, 2023, 06:48:49 posle podne »
Ne bih da te plašim... na mojoj trojci sam na 6 meseci menjao, podmazivao anlaser. Jednostavno, motor umara anlaser. Merio kompresiju, solidna.
Jedni pričali motor, drugi pričali pumpa nema pririsak. Ima puno tema oko toga na stranim foumima. Al' auto je trošio ulje, znači da je bio motor...
Na kraju je popio varalicu sa relejom u strujnom krugu senzora temperature, gde je kad je temp motora 80, varalica varala komp da je 20 stepeni i onda se nije mučio.
Generalno, u takvim situacijama, odgovara mu da početak vremena ubrizgavanja goriva (tajming) bude što više u gornjoj zoni.
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže srdjan123

  • VW Početnik
  • Poruke: 104
  • Age: 27
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW MK4 ALH
Odg: slabo vergla 1,9 tdi
« Odgovor #23 poslato: Avgust 18, 2023, 12:38:26 pre podne »
Kod mene ne troši ulje,ALH motor,tajming je u gornjoj zoni,sve je to uredu i kompresija,i grijači i puni alternator dobro, ja skinem anlaser,ocistim i podmazem.
Znam jednom da sam prije zime radio anlaser on je ko mina palio na -20 ali već poslije 15tak dana primetim da je to paljenje sve losije,znaci svaki put kad ocistim anlaser on pali ko mina 15tak dana i onda opet sve na staro