Autor Tema: DSG mjenjac  (Pročitano 69120 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže MarioTDI

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 209
  • Age: 34
  • Lokacija: RH
  • Karma: +4/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW CC 2.0 TDI DSG
Odg: Misljenje i iskustva o DSG menjacu
« Odgovor #20 poslato: Oktobar 05, 2015, 11:08:24 posle podne »
reparacija mehatronika je vani oko 900 eura. set lamela je oko 600 eura...tako nekako...

Van mreže Nikola Calasan

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3917
  • Lokacija: Novi Banovci
  • Karma: +94/-33
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw e91 320d
Odg: Misljenje i iskustva o DSG menjacu
« Odgovor #21 poslato: Oktobar 06, 2015, 12:08:08 pre podne »
Pricao sam sa Goranom menjacem, inace majstor iz zemuna, radi samo menjace valjda. Mehatronik 1300e, set lamela 400e i na 60 000km se radi servis koji kosta 250e

Van mreže ivan.karlovac

  • VW Početnik
  • Poruke: 13
  • Lokacija: karlovac, hrvatska
  • Karma: +0/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b5 1.9 tdi 81 Kw
Passat B6 dsg pitanje
« Odgovor #22 poslato: Avgust 15, 2016, 05:45:09 posle podne »
Vlasnik sam passata 2.0 tdi iz 2008 sa orginalnih 185k km na kojem su svi servisi redovito radeni u ovlastenim servisima tako i na mjenjacu na 60k i na 128k km te sada idem raditi servis. Imam jedno pitanje vezano uz mjenac sve radi super osim dvije stvari za koje ne znam da li su normalne ili ne uglavnom po dijagnostici mjenjac ne javlja nikakve greske, prva situacija je ako auto stoji na uzbrdici ili nizbrdici prilikom ubacivanja brzine iz P u D dosta tesko ide i ponekad se cuje neki udarac poslije ako ubacim u p pa u d ako ne pustam kocnicu sve radi savrseno, ako auto stoji na ravnome sve radi savrseno. Drugi slucaj isto na uzbrdici ili nizbrdici ako nemam ukljucen auto hold auto mi krece unazad ili unaprijed da li je to normalno? Ne znam nikoga sa automatskim mjenjacem pa ne znam da li je to normalna pojava, uglavnom u nazad godinu i pola sta imam auto auto i mjenajc savrseno rade osim ovoga navedenoga pa sada auto vozim na zamjenu ulja u ovlasteni servis jer ne zelim zeznuti sa nestrucnom zamjenom


Sent from my iPhone using Tapatalk

Van mreže Zgubidan

  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 6957
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +139/-28
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Ibiza 6L & Ibiza 6J FR TDI
Odg: Passat B6 dsg pitanje
« Odgovor #23 poslato: Avgust 15, 2016, 06:31:15 posle podne »
staro pravilo glasi za automacke menjace ...

kad stanes 1. povuci rucnu pa ubaci u P ... isto kad je auto osiguran tj povucena rucna menjace je rasterece tj nije cela tezina na menjacu ... ako razumes sta zelim da kazem ...

znaci palis auto uzbrd-nizbrd (parkiran ) iz P ubaci D ili u R zavisi gde ides ... pa tek posle toga spustaj rucnu ... i nece biti natezanja i duzi zivotni vek menjaca ...

sto se tice Auto-Hold on zato i sluzi ... a Ulje i filter u njemu obavezno redovno menjaj ...

kao kad se okupas obuces prljavu carapu a nove patike ...  :84
Slobodni smo za svaku istinu,odgovorni pred njom i obavezni da je cuvamo od lazi.

Van mreže MILAN VW

  • VW Početnik
  • Poruke: 11
  • Lokacija: BEOGRAD
  • Karma: +4/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Sharan TDI,G3 GTI,G2 RA,VW T3
Odg: Passat B6 dsg pitanje
« Odgovor #24 poslato: Avgust 15, 2016, 07:58:06 posle podne »
Vozio tri godine isti taj auto, to je normalno, samo redovno menjaj ulje i filter u menjacu!

Van mreže ivan.karlovac

  • VW Početnik
  • Poruke: 13
  • Lokacija: karlovac, hrvatska
  • Karma: +0/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b5 1.9 tdi 81 Kw
Passat B6 dsg pitanje
« Odgovor #25 poslato: Novembar 21, 2017, 09:19:07 posle podne »
Napravio servis dsg-a u ovlastenom sve prislo u redu nikakvig gresaka nista. Od tada napravio cca 20k km. I sada se desio problem sa kojim se vozim vec par tisuca km jer niti jedan majstor ne zna u cemu je problem. U kratko pri voznji autoputom doslo do promjene zvuka nesto kao da je ispusni lonac probusio se. Zvuk a mozda i lagane vibracije se cuju u voznji od 1700-2100 okretaja u svim brzinama. Ispusni lonac provjeren nigdje se ne vidi da je supal da li je negdje unutra ne znam. Kompjuter ne izbacuje nikakvu gresku, auto salta odlicno cukne samo ako se da prilikom kretanja naglo gas ali to je od kada sam uzeo auto. Da li je netko imao slican problem. Snimio sam par videa da docaram zvuk ali ne cuje se kada ga pustim onako kako se cuje uzivo.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Van mreže Srle1962

  • VW Početnik
  • Poruke: 11
  • Lokacija: Pancevo
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Tiguan
Odg: DSG mjenjac
« Odgovor #26 poslato: Novembar 14, 2021, 08:16:40 pre podne »
Jedno pitanje vezano za DSG menjac. Izvinjavam se ako je pitanje glupo, ali za mene laika je nepoznanica.
Naine, vidim da se DSG ugradjuje u sve ili skoro sve modele VW, od golfa do Touarega.
Pitanje glasi da li je to identican menjac u svakom od ovih modela ili postoje neke razlike i koje?
Pretpostavljam da bi trebalo biti razlike u odnosu stepena prenosa u pojedinim brzinama s obzirom na velike razlike u tezini i gabaritina ovih razlicitih modela.
Evo zasto pitam. Pkaniram da kupim Tiguana 2.0 150 ks sa sedmostepenim DSG. Prijatelj mi kaze da isri taj motor i menjac ima u Golfu sedmici i da to funkcionuse jako dobro dok kod Tiguana ima znatno nize performanse u voznji, vecu potrosnju i dolazi do relativno cestih kvarova zbog navodne lose uskladjenosti snage motora, i osobina menjaca sa masom i gabaritima vozila.
Ako neko sa vise iskustva i tehnickog znanja moze ovo da peokomentarise i razjasni bilo bi lepo i pretpostavljam poucno za mnoge clanove foruma.
Unapred hvala na svakom korisnom savetu.

Sent from my POT-LX1 using Tapatalk


Van mreže Vwasil

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 941
  • Lokacija: CG
  • Karma: +21/-3
  • Auto: Volkswagen
Odg: DSG mjenjac
« Odgovor #27 poslato: Novembar 14, 2021, 10:01:06 pre podne »
Razlike moraju da postoje u dužini stepena prenosa. Ovo za neusklađenost motora i mjenjača ćeš najbolje ocijeniti sam, kad budeš išao da vidiš i probaš auto, to možeš da vidiš po tome da li su predugi/prekratki stepeni prenosa. Normalno je da performanse kod Tiguana budu slabije, skoro 400kg je teži od Golfa.

Van mreže dixon

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 317
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +10/-3
  • Pol: Muškarac
Odg: DSG mjenjac
« Odgovor #28 poslato: Novembar 14, 2021, 05:48:11 posle podne »
Пре свега реци ми који мотор има тај другар у голфу 7?

Sent from my ELS-NX9 using Tapatalk


Van mreže Srle1962

  • VW Početnik
  • Poruke: 11
  • Lokacija: Pancevo
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Tiguan
Odg: DSG mjenjac
« Odgovor #29 poslato: Novembar 14, 2021, 08:08:40 posle podne »
@dixon
Ako si mene pitao za Golfa sedmicu, drugar mi kaze da u taj auto sa motorom od 2000ccm, snage 150ks ugradjuju DSG menjac potpuno isti kao i u Tiguan. Dakle isti motor i isti menjac u dva veoma razlicita auta.
Da li je to zaista tako? Iskreno, meni je malo verovatno, pa zato i pitam.
Kakva su praktucna iskustva sa Tiguanom 2.0tdi i DSG menjacem?

Sent from my POT-LX1 using Tapatalk

Van mreže Guarana

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3464
  • Age: 40
  • Lokacija: Ljubljana
  • Karma: +90/-37
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Toyota
Odg: DSG mjenjac
« Odgovor #30 poslato: Novembar 15, 2021, 01:42:39 posle podne »
DQ381 je u većini auta sa MBQ platformom, to gura po fabričkim specifikacijama do 420Nm
Tiguan, ako je 4motion ima je DQ500 koji je deklarisan 600Nm
Svi noviji dele istu platformu, tj par verzija iste. Ne znam što bi bilo čudno da dele i par verzija menjača. Sa time se snižavaju troškovi proizvodnje i sa time i profit i krajnja cena kupcu.
Znači tvrdnja je delimično tačna.. veći i teži auto će definitivno imati slabije performanse i veću potrošnju, ali nema to veze sa "neusklađenosti" nego sa fizikom :)
lollol

Van mreže dixon

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 317
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +10/-3
  • Pol: Muškarac
Odg: DSG mjenjac
« Odgovor #31 poslato: Novembar 15, 2021, 01:51:15 posle podne »
Tako je, donekle su slični, ali menjač u tiguanu je DQ500 koji gura i 600Nm bez remapa, dok je u G7 2.0 TDI DQ381 koji trpi do nekih 420-430Nm fabrički. Konstrukcijski isti menjač tehnički DQ380 je samo malo fizički manja verzija DQ500, a DQ381 je samo revizija DQ380 koji se koristi u MQB vozilima. Svi imaju 7 brzina, servis na 60.000km, zamena ulja i filtera, mokro kvačilo

Sent from my ELS-NX9 using Tapatalk


Van mreže Marjan1609

  • VW Početnik
  • Poruke: 4
  • Lokacija: Srbija, Vranje
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B7
Odg: DSG mjenjac
« Odgovor #32 poslato: Decembar 07, 2021, 10:09:24 pre podne »
Pozdrav drustvo. Imam problem sa dsg menjacem 6 brzina. Cuje se kao neko skljocanje da tako nazovem prilikom vracanje iz 5 u 4 i 3 u 2 brzinu. Kao neki udarac metal o metal. Da li je neko mozda zna sta je upitanju....



Van mreže Vwasil

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 941
  • Lokacija: CG
  • Karma: +21/-3
  • Auto: Volkswagen
Odg: DSG mjenjac
« Odgovor #33 poslato: Decembar 07, 2021, 04:41:37 posle podne »
Da li si mijenjao ulje u mjenjaču, možda ulje ne podmazije dobro jer ga fali.

Van mreže Marjan1609

  • VW Početnik
  • Poruke: 4
  • Lokacija: Srbija, Vranje
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B7
Odg: DSG mjenjac
« Odgovor #34 poslato: Decembar 07, 2021, 10:12:13 posle podne »
Menjao sam, i opet isto. Nemam nikakvog trzaja prilikom promena brzina, sve super. Nema nikakvu gresku na menjacu...
Uzasno me nervira sto nmg da otkriju sta je...
« Poslednja izmena: Decembar 07, 2021, 10:44:22 posle podne od strane Marjan1609 »

Van mreže kojicm93

  • VW Početnik
  • Poruke: 41
  • Lokacija: Valjevo
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b6
Odg: DSG mjenjac
« Odgovor #35 poslato: Januar 16, 2022, 09:09:40 posle podne »
Ja sam slušao svašta o DSG menjaču i kako tu ni najfiniji vozač ne oseća promene brzina, ali nije tako.
Tj tako je preko 30 km/h, ali ispod 30 km/h kad je gužva pa ga cimaš na gasu i drndaš, zna da cimne nekad. Recimo ako kočiš i ako baš u momentu kada on prešaltava iz 2 u 1 dodaš naglo gas da se uvučeš u raskrsnicu tada zna da
bude dosta
grublji od toga što se priča.
Mislim da nije nikakva neispravnost jer čim se krene preko 30 ak na sat šalta kao cvt bukvalno.
A i mnogo ljudi na stranim forimima se žali kako na malim brzinama dsg nije baš toliko udoban.
Ne znam kako se onda provukla
priča o dsg kao da se nikad ne oseti nikakvo šaltanje.
Tako je, ali tek preko 20-30 na sat...
U pitanju je s tronic 7 brzina sa mokrim kvacilom

Da li neko zna cene popravki na ovom menjacu kao i cenu servisa?

Van mreže kishrobert

  • VW Početnik
  • Poruke: 31
  • Age: 47
  • Lokacija: Novi Becej
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: DSG mjenjac
« Odgovor #36 poslato: Januar 17, 2022, 09:52:31 pre podne »
Cena servisa za 6brzina dsg na passatu b7 ti je od 15000 do nekih 18000,zavisi od mesta.

Van mreže kojicm93

  • VW Početnik
  • Poruke: 41
  • Lokacija: Valjevo
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b6
Odg: DSG mjenjac
« Odgovor #37 poslato: Januar 17, 2022, 12:46:13 posle podne »
A ovo što sam naveo za DSG jel
tačno ili je neki kvar u pitanju?

Van mreže kishrobert

  • VW Početnik
  • Poruke: 31
  • Age: 47
  • Lokacija: Novi Becej
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: DSG mjenjac
« Odgovor #38 poslato: Januar 17, 2022, 04:54:09 posle podne »
Kod mene se to za sada ne desava,hvala je bogu.
Za sada primetio,da kada dodje do radne temp. mnogo mekse salta,sto je i normalno.
Mislim svi sklopovi lepse rade na radnoj temperaturi.
« Poslednja izmena: Januar 17, 2022, 07:21:21 posle podne od strane Modus »

Van mreže kojicm93

  • VW Početnik
  • Poruke: 41
  • Lokacija: Valjevo
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b6
Odg: DSG mjenjac
« Odgovor #39 poslato: Januar 17, 2022, 07:40:51 posle podne »
Eto kod mene na primer nema neke razlike hladan ili topao. Možda neke nijanse al gotovo neprimetno.

Pa ne dešava se meni redovno to, jednom za 5000 km. Mislim da sam ga zabo po gasu u nezgodnom momentu i da je zbog toga...